Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Η τιμή προς την Θεοτόκο.

http://days.pravoslavie.ru/Images/ib2364.jpg
 
Η εικόνα της Παναγίας ''Σεραφίμο-Πονετάεβσκ''αγιογραφήθηκε το 1879 από τις μοναχές της Μονής του Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ.Η Μονή βρίσκεται στο Αρζαμάς κοντά στην οποία βρίσκεται το χωριό Πονετάεβσκ.
Το 1885 η εικόνα άρχισε να θαυματουργεί.Κατά την διάρκεια των ιερών ακολουθιών η μορφή της Παναγίας στην εικόνα άρχισε να λάμπει και να ζωντανεύει.Η Παναγία ήταν παρούσα,ζωντανή,κατά τρόπο φανερό.
Οι μοναχές με θείο φόβο και χαρά το παρατήρησαν.Άμεσως έτρεξαν οι πιστοί προς την εικόνα η οποία άρχισε να θαυματουργεί. Σημειώθηκαν πάνω από 70 περιπτώσεις θαυματουργίας,κυρίως τυφλών και παραλύτων. Στην εικόνα η Παναγία απεικονίζεται σηκώνοντας τα χέρια και σηκώνοντας το βλέμμα της προς των Ουρανό, ικετευοντας έλεος για αυτούς που προσεύχονται. Σύμφωνα με τον ρωσικό συναξαριστή η εικόνα τιμάται στις 27 Νοεμβρίου.

Χρήστος Σαλταούρας
 
Η αιρετική Διαμαρτύρηση αρνείται την Τιμή προς τους Αγίους. Με βάση συτήν την τακτική αρνείται την Τιμή προς την Θεοτόκο. Θεωρεί την Τιμή προς την Θεοτόκο Μαριολατρεία !!!
 
Η αιρετική Διαμαρτύρηση αρνείται την Μεσιτεία της Παναγίας και των Αγίων γενικώς. Αφού η Μητέρα του Ιησού (λέγουν), δεν είναι πανταχού παρούσα, πώς πληροφορείται τα αιτήματα των επικαλουμένων αυτή; Αφού η Γραφή λέγει ότι «εις γαρ Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Χριστός Ιησούς» Α Τιμόθεον 2:5, ΓΙΑΤΙ πρέπει να επικαλούμεθα Μεσιτείες Αγίων ή την Μεσιτεία της μητέρας του Ιησού;

Το πρώτο που πρέπει να σημειώσουμε είναι ότι εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν είμαστε Μαριολάτρες όπως μα συκοφαντούν οι αιρετικοί. Εμείς ΤΙΜΟΥΜΕ την Θεοτόκο δεν την λατρεύουμε! Μόνο στον Τριαδικό Θεό ανήκει η Λατρεία. Την Μαριολατρεία θα την βρούν οι Διαμαρτυρόμενοι στην παναίρεση του Παπισμού, όχι στην Ορθοδοξία !
 
Λουκάς 15:7,10 « λέγω υμίν ότι ούτω χαρά έσται εν τω ουρανω επί ενί αμαρτωλω μετανοούντι", "ούτω, λέγω υμίν, χαρά γίνεται ενώπιον των αγγέλων του Θεού επί ενί αμαρτωλω μετανοούντι.»
 
Οι Άγγελοι στον Ουρανό που δεν είναι πανταχού παρόντες, ΠΩΣ γνωρίζουν ότι μετανοούν αμαρτωλοί στη γη;;; ΕΤΣΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ !
 
Δ Βασιλειών/ Β Βασιλέων 5:20-26 « και είπε Γιεζί το παιδάριον Ελισαιέ, ιδού εφείσατο ο κύριός μου του Ναιμάν του Σύρου τούτου του μη λαβείν εκ χειρός αυτού α ενήνοχε, ζη Κύριος ότι ει μη δραμούμαι οπίσω αυτού και λήψομαι απ ‘ αυτού τι. και εδίωξε Γιεζί οπίσω του Ναιμάν, και είδεν αυτόν Ναιμάν τρέχοντα οπίσω αυτού και επέστρεψεν από του άρματος εις απαντήν αυτού και είπεν, ειρήνη ο κύριός μου απέστειλέ με λέγων, ιδού νυν ήλθον προς με δύο παιδάρια εξ όρους Εφραίμ από των υιών των προφητών, δος δη αυτοίς τάλαντον αργυρίου και δύο αλλασσομένας στολάς. και είπε, λαβέ διτάλαντον αργυρίου, και έλαβε δύο τάλαντα αργυρίου εν δυσί θυλάκοις και δύο αλλασσομένας στολάς και έδωκεν επί δύο παιδάρια αυτού. και ήραν έμπροσθεν αυτού. και ήλθον εις το σκοτεινόν, και έλαβεν εκ των χειρών αυτών και παρέθετο εν οίκω και εξαπέστειλε τους άνδρας. και αυτός εισήλθε και παρεστήκει προς τον κύριον αυτού, και είπε προς αυτόν Ελισαιέ, πόθεν Γιεζί; και είπε Γιεζί, ου πεπόρευται ο δούλός σου ένθα και ένθα. και είπε προς αυτόν, Ελισαιέ ουχί η καρδία μου επορεύθη μετά σου, ότε επέστεψεν ο ανήρ από του άρματος εις συναντήν σοι; και νυν έλαβες το αργύριον, και νυν έλαβες τα ιμάτια και ελαιώνας και αμπελώνας και πρόβατα και βόας και παίδας και παιδίσκας»
 
Ο Προφήτης Ελισαίος που δεν είναι πανταχού παρών ΠΩΣ γνώριζε τις πράξεις του Γιεζί ;;; ΕΤΣΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ !
 
Με τον ίδιο τρόπο που οι μη πανταχού παρόντες Άγγελοι γνωρίζουν τι γίνεται στη γη, με τον ίδιο τρόπο που ο Προφήτης Ελισαίος που δεν είναι πανταχού παρών γνώριζε τις πράξεις του Γιεζί, ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τα αιτήματα των πιστών !
 
Β Θεσσ. 3:1 " Το λοιπόν, προσεύχεσθε, αδελφοί, περί ημών"
 
ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος ζητά την ΜΕΣΙΤΕΙΑ των Χριστιανών ;;;
 
Αφου σύμφωνα με την «λογική» των κακοδόξων, η Γραφή λέγει ότι «εις γαρ Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Χριστός Ιησούς» Α Τιμόθεον 
 
2:5 ο Παύλος δεν θα έπρεπε να αποτανθεί σε άλλους μεσίτες !
 
Α Κορινθίους 7:16 « τι γαρ οίδας, γύναι, ει τον άνδρα σώσεις; ή τι οίδας, άνερ, ει την γυναίκα σώσεις;».
 
Α Κορινθίους 9:22 «τοις πάσι γέγονα τα πάντα, ίνα πάντως τινάς σώσω».
 
ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι μπορει ο Άνδρας να ΣΩΣΕΙ την Γυναίκα του και το αντίστροφο;;; ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι προσπαθεί να ΣΩΣΕΙ όσους μπορεί ;;;
 
Σύμφωνα με την «λογική» των κακοδόξων, αφού η Γραφή λέγει ότι « ουκ έστιν εν άλλω ουδενί η σωτηρία· ουδέ γαρ όνομά εστιν έτερον υπό τον ουρανόν το δεδομένον εν ανθρώποις εν ω δεί σωθήναι ημάς» Πράξεις 4:12, θα πρέπει να μην στρεφόμεθα σε άλλους σωτήρες πλην του ΕΝΟΣ (Ιησούς Χριστός)!
 
Ο Απ. Παύλος είναι ΣΧΕΤΙΚΟΣ Σωτήρας και όχι ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ. Ο Άνδρας σώζει την Γυναίκα του ως σχετικός σωτήρας και το αντίστροφο η Γυναίκα με σχετική έννοια σώζει τον Άνδρα.
 
Ο Απ. Παύλος ζητά την σχετική Μεσιτεία των Χριστιανών. ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
 
Εβραίους 12:22-23 «αλλά προσεληλύθατε Σιών όρει και πόλει Θεού ζώντος, Ιερουσαλήμ επουρανίω, και μυριάσιν αγγέλων, πανηγύρει και εκκλησία πρωτοτόκων εν ουρανοίς απογεγραμμένων, και κριτή Θεω πάντων, και πνεύμασι δικαίων τετελειωμένων».
 
Η Γραφή ονομάζει τα πνεύματα των Αγίων στον ουρανό ( Ιερουσαλήμ επουρανίω) ΔΙΚΑΙΑ ΤΕΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ. Η Δέησή τους λοιπόν πολύ ισχύει διότι : «πολύ ισχύει δέησις δικαίου ενεργουμένη» Ιακώβου 5:16.
 
Ματθαίος 23:9 « και πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης, εις γαρ εστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς.»
 
Α Ιωάννου 2:13,14 « γράφω υμίν, πατέρες, ότι εγνώκατε τον απ’ αρχής» , « έγραψα υμίν, πατέρες, ότι εγνώκατε τον απ’ αρχής».
 
Ο Ιωάννης κάνει καλά που ονομάζει επί γης ΠΑΤΕΡΕΣ;;;
 
Ασφαλώς και κάνει καλά γιατί τους ονομάζει με σχετική και όχι απόλυτη έννοια !
 
Η Θεοτόκος και όλοι οι Άγιοι με σχετική έννοια μεσιτεύουν και σώζουν.
 
« πάντας τιμήσατε» Α Πέτρου 2:17 λέγει η Γραφή. 
 
Γιατί λοιπόν να μην Τιμούμε ιδίως την Θεοτόκο και του Αγίους αφού ΠΑΝΤΑΣ πρέπει να τιμούμε;
 
Οι κεκοιμημένοι Άγιοι είναι ζωντανοί (ως αθάνατες ψυχές ) και άρα υπαρκτά Πρόσωπα όχι ανύπαρκτα : «ουκ ανέγνωτε εν τη βίβλω Μωϋσέως, επί του βάτου Πως είπεν αυτω ο Θεός λέγων, εγώ ο Θεός Αβραάμ και ο Θεός Ισαάκ και ο Θεός Ιακώβ; ουκ έστιν ο Θεός νεκρών, αλλά ζώντων·» Μάρκος 12:26-27. Δεν θα πρέπει λοιπόν να τιμούμε τους Αγίους στους οποίους περιλαμβάνεται και η Θεοτόκος;
 
Λουκάς 1:48 « ιδού γαρ από του νυν μακαριούσι με πάσαι αι γενεαί» !!!
 
Οι αιρετικοί Προτεστάντες όμως, όχι μόνο δεν μακαρίζουν την Αειπάρθενο, αλλά με με βαθιά άγνοια της Γραφής ερωτούν : «Άγιος ο Θεός, Παναγία η Μαρία;;;»!
 
Απαντούμε στο ανόητο ερώτημα :
 
Η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία ονομάζει την Θεοτόκο ΠΑΝΑΓΙΑ σε σχέση με τους Αγίους Αγγέλους και τους Αγίους Ανθρώπους, ΟΧΙ σε σχέση με τον Θεό. Η Θεοτόκος που γέννησε τον ΚΥΡΙΟ είναι το περισσσότερο Άγιο πρόσωπο από τους άλλους Αγίους, ανθρώπους και Αγγέλους.
 
Ο Θεός όχι μόνο την ΑΓΙΟΤΗΤΑ, αλλά ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ έχει σε ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΘΜΟ. Οι Άγγελοι και οι Άνθρωποι σε σχετικό βαθμό.
 
Υποκριτές Αιρετικοί Προτεστάντες ρωτάτε : «Άγιος ο Θεός, Παναγία η Μαρία;;;»
 
Ρωτάμε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ: ΑΓΑΘΟΣ ο Θεός ΑΓΑΘΟΤΑΤΟΣ ο Θεόφιλος;;;
 
«ουδείς αγαθός ει μη εις ο Θεός» Λουκάς 18:19.
 
«έδοξε καμοί, παρηκολουθηκότι άνωθεν πάσιν ακριβώς, καθεξής σοι γράψαι, κράτιστε Θεόφιλε» Λουκάς 1:3.
 
Ο ευαγγελιστής Λουκάς που κατέγραψε τα λόγια του Ιησού «ουδείς αγαθός ει μη εις ο Θεός», ονομάζει τον Θεόφιλο ΚΡΑΤΙΣΤΟ δηλαδή ΑΓΑΘΟΤΑΤΟ. Το επίθετο ΑΓΑΘΟΣ στον υπερθετικό βαθμό είναι ΚΡΑΤΙΣΤΟΣ=σε υπερθετικό βαθμό Αγαθός- ΑΓΑΘΟΤΑΤΟΣ.
 
Όλα τα επίθετα έχουν θετικό-συγκριτικό-υπερθετικό βαθμό.
 
Αγαθός-Κρείττων-Κράτιστος
 
Ρωτάμε ιδιαιτέρως τους ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά (που και αυτοί ρωτούν «Άγιος ο Θεός, Παναγία η Μαρία;;;») :
 
ΑΓΙΟΣ ο Θεός, ΑΓΙΩΤΑΤΟ το θυσιαστήριο του Θεού;;; «Θα χρειαστείς εφτά ημέρες για να κάνεις εξιλέωση για το θυσιαστήριο· και πρέπει να το αγιάσεις για να γίνει πράγματι αγιότατο θυσιαστήριο.» ΜΝΚ Έξοδος 29:37.
 
Πηγή: aktines.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες