Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Αποκεφαλισμοί και συμβολισμός στο Ισλάμ.

Προσοχή σκληρές εικόνες, βλέπετε με δική σας ευθύνη. Ακατάλληλο φωτογραφικό υλικό για κάτω των 18 ετών.
Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ/Σταφυλά Π για το pentapostagma.gr
Η σχιζοφρενική φαντασία των Ισλαμιστών στη Συρία δεν έχει όρια. Απέστειλαν τις αποτμηθείσες κεφαλές των πολυαγαπημένων ανδρών τους για να καγχάσουν με τον πόνο των ανθρώπων ανήμερα της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου.Σύριοι ακτιβιστές καταγγέλουν το γεγονός και απαιτούν διεθνή κινητοποίηση.Το κόκκινο κυρίαρχο χρώμα της ημέρας ήταν από αίμα στη Συρία.

Στο Anthropoetics 11, no. 2 (φθινόπωρο 2005, χειμώνας 2006 ) δημοσιεύεται άρθρο -πάντα επίκαιρο- που επικαλείται στοιχεία του LLC (Ινστιτούτου για την έρευνα του Οργανωμένου Εγκλήματος και της Τελετουργικής Βίας). Τιτλοφορείται, Aιματηρά Τελετουργικά των Μουτζαχεντίν: η θρησκευτική, συμβολική και νομική ερμηνεία των αποκεφαλισμών της Al-Qaïda. Η δράση της Τζαμπχάτ αλ Νούσρα (Μέτωπο της Νίκης) που είναι παρακλάδι της Αλ Κάιντα και χρησιμοποιεί ταυτόσημες μεθόθους αλλά και η εμπλοκή του σημερινού επικεφαλή της πρώτης στο συριακό όπως και εκατοντάδων συναφών οργανώσεων επαναφέρουν το θέμα των αποκεφαλισμών με το πιο τραγικό τρόπο. Στην έρευνα αυτή μεταξύ άλλων αποκαλύπτονται:
 http://www.pentapostagma.gr/wp-content/uploads/2014/02/1888450_575163039228829_506324614_n.jpg
Mujahideen ( arabe : مجاهدين , ) είναι ο πληθυντικός του moudjahid ( مجاهد ) που φιλολογικά σημαίνει, “μαχητής ”κάποιος που δεσμεύεται στο djihad ή στη «μάχη», αλλά που συχνά μεταφράζεται ως « πολεμιστής του Θεού “. Ετυμολογικά η ρίζα του moudjahidines είναι JHD ( ج – ه – د ) , που σημαίνει ''προσπάθεια'' » , ίδια ρίζα με το djihad που σημαίνει «μάχη», στον ιερό πόλεμο. Συχνά αποκαλούνται “στρατιώτες του Θεού”. Σε άρθρο στο “Jihad Unspun” από τον Zafir Jamaal με τίτλο” Στρατιώτες του Θεού , μάχονται στο όνομα του Allah ” περιγράφεται ο πολεμιστής moudjahidin. Mujahideen – είναι στρατιώτες του Αλλάχ που μάχονται στο όνομα του Allah σε πόλεμο κατά των απίστων. Το Κοράνι επιβεβαιώνει ότι όποιος σκοτώθηκε στο djihad γίνεται ένας Shaheed δηλ. μάρτυρας και εξασφαλίζει περίοπτη θέση στον Παράδεισο. Οι Shaheed θάβονται στο πεδίο της μάχης όπου πέφτουν με τα ρούχα που σκοτώθηκαν,με ματωμένα κορμιά χωρίς να πλυθούν και ακήδευτοι. Πάνε στον Allah ακριβώς όπως ήταν όταν έπεσαν για την πίστη τους. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή από αυτήν για τον πολεμιστή μουσουλμάνο.
Αλλά και όποιος συμμετείχε στον ιερό πόλεμο κι ας μην σκοτώθηκε, τιμάται. Αποκαλείται Ghazi και το ισλάμ του υπόσχεται πλούσια τα ελέη στον Παράδεισο. Σύμφωνα με τον Μωάμεθ η σκοπιά μιας νύχτας που φυλάει ο μουτζαχεντίν ισοδυναμεί με 1000 νύχτες προσευχών ενός μέσου πιστού.
Η πολεμική ιαχή του μουτζαχεντίν είναι « Allah o Akbar » δηλ. “Ο Θεός είναι μεγάλος”. Αυτή τη φράση κραυγάζουν όταν επιτίθενται όταν ρίχνουν με τα όπλα τους, όταν παρακουλουθούν το επιτυχημένο χτύπημα στο στόχο. Είναι η ιαχή που ακούστηκε ανά τους αιώνες όταν μάχεται κανείς για τον Allah.

Θρησκευτικός συμβολισμός
Toν εμπεριέχει ο σφαγιασμός γιατί διαπράτεται στο όνομα θρησκευτικής ιδεολογίας. Η τελετουργοποίηση της βίας είναι το στοιχείο της ιεροποίησης και επομένως της διακιολόγησής της.
Ο συμβολισμός του σύγχρονου αποκεφαλισμού είναι άλλοτε πολιτικός και άλλοτε θρησκευτικός. Πολιτικά προσβλέπει στο να εμπνεύσει το φόβο και θρησκευτικά ως τιμωρία με “ηθική” αιτιολόγηση.
Oι πολιτικές εκφάνσεις συμπεριλαμβάνουν τη σοφιστικέ χρήση τεχνολογίας βίντεο, και προβολής αποκεφαλισμών από δορυφορικά παναραβικά κανάλια για να ενσπείρουν τον πανικό.

Στο βιβλίο του, Tο Ισλάμ στην Ψηφιακή Εποχή, ο Gary Bunt εστιάζει στη θρησκευτική χρήση του Internet από τους μουσουλμάνους και το φαινόμενο το αποκαλεί « fatwas on line ” ή ” e- jihad ” . Ενώ σε άρθρο του « Οι αποκεφαλισμοί από τρομοκράτες: πολιτισμικές και στρατηγικές αναφορές“, ο Ronald H. Jones περιγράφει πως χρησιμοποιούνται αυτές οι τεχνικές από τα πολυμέσα. Τα βίντεο στοχεύουν και στην στρατολόγηση.
Το να κόβεις το κεφάλι κάποιου μ΄ ένα μαχαίρι και να το επιδεικνύεις κρατώντας το στην κάμερα είναι προφανώς μια μορφή ψυχολογικού πολέμου.
Το τελετουργικό του αποκεφαλισμού βρίθει από συμβολισμό που φέρνει τους μαχητές πιο κοντά στις ρίζες του ισλάμ όταν ο μόνος τρόπος να πολεμήσεις ήταν το ξίφος.
Αυτά τα τελετουργικά αυθεντικοποιούν το ιδανικό ότι μάχεσαι όπως και ο προφήτης και οι πρώτοι μουσουλμάνοι. Δημιουργούν την αδιάσπαστη συνέχεια. ''Όταν θα συναντήσετε τους απίστους χτυπάτε τους στο λαιμό.''
''Κορανικό κεφάλαιο (Sourate 08:12) : “θα ενσπείρω το τρόμο στις καρδιές των απίστων να κοπούν τα κεφάλια τους και όλα τα δάκτυλά τους .» Αν και αυτοί οι στίχοι επιδέχονται και πιο ήπιες ερμηνείες υιοθετήθηκαν από ισλαμιστές ως δικαιολόγηση των αποκεφαλισμών, ακρωτηριασμών.

Ο Timothy Furnish σε άρθρο του που τιτλοφορείται Αποκεφαλισμός στο όνομα του Ισλάμ, διευκρινίζει τη θρησκευτική σημασία των αποκεφαλισμών. Το Ισλάμ είναι η μόνη θρησκεία που σε κρατικό ή μη κρατικό επίπεδο νομιμοποιεί αποκεφαλισμούς.

Ο al Zarqawi και oι άλλοι ισλαμιστές που πραγματοποιούν αποκεφαλισμούς πιστεύουν ότι ο Θεός τους έταξε να εξολοθρεύσουν τους εχθρούς τους με αυτόν τον τρόπο. Γι' αυτούς το Ισλάμ είναι η θρησκεία του ξίφους και της λάμας στο λαιμό του απίστου.Αλλωστε το θρησκευτικό υπόβαθρο του τελετουργικού σφαγιασμού υποδηλώνει και η μακρόσυρτη ιαχή “Allahu akbar” που τον συνοδεύει ως υπόκρουση καθώς συμβαίνει αργά και βασανιστικά.


Η Al- Qaïda δίκτυο αποκεφαλισμών.

Al- Qaïda (στα αραβικά: القاعدة , ''η βάση'' ) , είναι σουννιτική ριζοσπαστική οργάνωση. Οργανώσεις που σχετίζονται με αυτήν δρούν σε 65 τουλάχιστον χώρες. Ένας από τους διακηρυγμένους στόχους της είναι ν΄ανατρέψει τις διεφθαρμένες κυβερνήσεις σε μουσουλμανικά κράτη, να καταργήσει τα σύνορα και να δημιουργήσει ένα πανισλαμικό χαλιφάτο.

Ονομαστοί έμειναν οι αποκεφαλισμοί της, των Daniel Pearl και Nick Berg.

Στον πόλεμο στο Ιράκ τα πρώτα θύματα αποκεφαλισμού ήταν Ιρακινοί πολίτες που απήχθησαν. Ανάμεσα στους πολυάριθμους πολίτες που απήχθησαν είναι δύσκολο να καθοριστεί ο ακριβής αριθμών όσων αποκεφαλίστηκαν. Αποκεφαλισμένα πτώματα βρέθηκαν από το 2004 και μετά σε Mossoul , Kirkouk , Bagdad. Στην Latifiya ανακαλύφθηκαν 15 αποκεφαλισμένα σώματα στο εσωτερικό κτιρίου μεταξύ αυτών και 2 παιδιά. Άλλοι σφαγιάστηκαν ατομικά και άλλοι ανασύρθηκαν αποκεφαλισμένοι από ομαδικούς τάφους.

Στο άρθρο γίνεται η ταυτοποίηση και παρουσιάζεται ντοκουμενταρισμένο υλικό για 50 ατομικές ανθρωποθυσίες αποκεφαλισμού στο Ιράκ. Μεταξύ των 50 ταυτοποιημένων της λίστας των αποκεφαλισθέντων στο Ιράκ που παραθέτει το άρθρο αναφέρονται και 5 ορθόδοξοι βαλκάνιοι:

Georgi Lazov βούλγαρος ορθόδοξος χριστιανός 13 Ιουλίου 2004 Iράκ
Ivailo Kepov βούλγαρος ορθόδοξος χριστιανός 14 Ιουλίου 2004 Iράκ
Zoran Naskovski σκοπιανός ορθόδοξος χριστιανός 18 Oκτωβρίου 2004 Iράκ
Dalibor Lazarevski σκοπιανός ορθόδοξος χριστιανός 18 Oκτωβρίου 2004 Iράκ
Dragan Markovic σκοπιανός ορθόδοξος χριστιανός 18 Οκτωβρίου , 2004 Iράκ.

Ακολουθούν τα ονόματα κοπτών, σιϊτών μέχρι και ινδουιστή αλλά και κορεάτη χριστιανού και χριστιανών άλλων εθνικοτήτων.

Ανάλυση ιατρικονομική και συμβολική του αποκεφαλισμού:

Οι αποκεφαλισμοί των βίντεο τύπου Al -Qaïda απαντούν σε όλα τα κριτήρια των τελετουργικών εγκλημάτων και ειδικότερα αυτών στην κατηγορία του Ιερού Πολέμου. Ως τελετουργικό ορίζεται το έγκλημα που όπως κάθε βίαιη πράξη χαρακτηρίζεται από μια σειρά επαναλαμβανόμενων δράσεων/ επιθέσεων φυσικών, σεξουαλικών ή και ψυχολογικών που είναι συνυφασμένες με τη συστηματική χρήση συμβόλων, τελετών ή και χειραγωγήσεων. Δημοσιογράφοι εκτιμούν ότι οι αποκεφαλισμοί είναι μια μορφή ανθρωποθυσίας και ότι αυτοί που διαπράττουν αυτά τα εγκλήματα δεν είναι σωστοί μουσουλμάνοι αλλά άτομα που επιστρέφουν σε παγανιστικές πρακτικές προϊσλαμικές που απαγορεύονται από το κοράνι ( USA Today ) . H ανθρωποθυσία είναι τελετουργικό έγκλημα ως προσφορά στο Θεό. Οι μουτζαχεντίν αποκεφαλίζουν τα θύματα όχι ως προσφορά στο θεό αλλά δολοφονούν τελετουργικά τους εχθρούς και αποστάτες του ισλάμ για να διατηρήσουν το ισλάμ συμβατό με την δική τους ερμηνευτική κορανική εκδοχή. Δεν δημιουργούν μια λατρεία που εμπεριέχει ανθρωποθυσία αλλά επιτελούν μια αναδρομή στην καθαρόαιμη μορφή του Ισλάμ όπως διατείνονται.
Πηγή: pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες