Εισαγωγικά
Το παρόν ερωτηματολόγιο συντάχθηκε, εξ αφορμής δημοσιεύσεων στο ιστολόγιο «Ορθόδοξος Παρατηρητής», όπου προ ημερών (29.4.12) αναφέρονταν πληροφορίες, ότι ο γ. Παίσιος έλεγε, ότι οι παντός είδους κάρτες και ταυτότητες έχουν τον γραμμωτό κωδικό, που έχει το 666 και ότι αυτό είναι ο προπομπός του σφραγίσματος («η εισαγωγή του σφραγίσματος»).
Το ερωτηματολόγιο προσπαθεί να ανασκευάσει τις πάσης φύσεως παραπληροφορήσεις, που κυκλοφορούν πάνω στο θέμα αυτό και να υποβοηθήσει κάθε καλοπροαίρετο πιστό να διακρίνει, που είναι η αλήθεια και που είναι το ψέμα.
Ερωτηματολόγιο
Σχετικό με την πιθανολογούμενη ύπαρξη του 666 στο barcode
ΕΡΩΤΗΣΗ: Προμηθεύτηκα μια εκπτωτική κάρτα από ένα Πολυκατάστημα και με έκπλήξή μου είδα, ότι φέρει επάνω της γραμμωτό κωδικό, όπως και τα τρόφιμα, που ως γνωστόν φέρει τον αριθμό 666, όπως αναφέρει σχετικά και ο γ. Παϊσιος. Έτσι, δεν συμβαίνει ή κάνω λάθος;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Κάνεις λάθος. Κατ’ αρχήν ο γ. Παϊσιος στο κείμενο, που έγραψε το 1987 με τίτλο «Σημεία των καιρών 666» πράγματι αναφέρει, «ότι «το θηρίο» στις Βρυξέλλες με το 666 έχει σχεδόν ρουφίξει όλα τα κράτη στο κομπιούτερ. Η κάρτα, η ταυτότητα, «η εισαγωγή του σφραγίσματος» τι φανερώνουν;». Μ’ άλλα λόγια ο γέροντας αναφέρει, ότι κάθε κάρτα και κάθε ταυτότητα, που θα έχει προφανώς τον γραμμωτό κωδικό (b–c) θα έχει τον αριθμό 666. Το θέμα είναι, το b-c έχει πραγματικά τον 666;
ΕΡ: Προφανώς και τον έχει, αφού το λέγει ο γ. Παϊσιος, Δηλαδή ψέματα λέγει;
ΑΠ: Δεν λέγει ψέματα ο γέροντας, αλλά το θέμα είναι αν γνωρίζει, αν τον έχει και πως το γνωρίζει; Δηλαδή, αν θέλουμε να μάθουμε πόσοι είναι οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος και εάν ο Πλούτωνας είναι πλανήτης ή όχι, θα ρωτήσουμε τον γ. Παϊσιο ή τον καθηγητή Αστροφυσικής Στράτο Θεοδοσίου; Προφανώς τον αστρονόμο. Αν θέλουμε να ρωτήσουμε για την 371η απόδειξη του Πυθαγορείου θεωρήματος, θα ρωτήσουμε τον γέροντα Παϊσιο ή έναν Μαθηματικό, όπως π.χ. τον καθηγητή Μαθηματικών Γεράσιμο Λεγάτο, που το απέδειξε; Φυσικά θα ρωτήσουμε τον καθηγητή των Μαθηματικών. Αν θέλουμε να ρωτήσουμε, για την μετά θάνατο ζωή, θα ρωτήσουμε τον γ. Παϊσιο ή τον καθηγητή της Ιατρική Δ. Κρεμαστινό; Προφανώς τον γ. Παϊσιο. Αν θέλουμε να γνωρίζουμε για τον γραμμωτό κωδικό, ποιόν θα ρωτήσουμε, τον γ. Παϊσιο, τον υπάλληλο του ταμείου στο Πολυκατάστημα ή τον κατασκευαστή των b–c, Μηχανολόγο Νίκο Σιδερή; Προφανώς, τον κατασκευαστή των b–c.
ΕΡ: Ναι, αλλά πως το λέει κατηγορηματικά ότι υπάρχει, ο γ. Παϊσιος; Που το ξέρει, ποιος του το είπε;
ΑΠ: Οι γεροντάδες και οι εξομολόγοι έχουν ένα κύκλο μαθητών γύρω τους, που τους διδάσκουν, αλλά και από τους οποίους μαθαίνουν τι γίνεται στον έξω κόσμο. Πως γνώριζε ο γ. Παϊσιος τι γίνεται στην Αμερική, αν σφραγίζονται με ακτίνες laser, πόσοι σφραγίστηκαν, τι γίνεται στην Κίνα ή στην Αυστραλία; Προφανώς, δεν τα γνωρίζει εξ επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος, αλλά τα πληροφορήθηκε από ένα πνευματικοπαίδι του, που τον εμπιστεύεται ο γέροντας και ο οποίος του έφερε τα σχετικά βιβλία από την Αμερική και τα εξήγησε στον γέροντα.
ΕΡ: Δηλαδή, αυτά που λέγει ο γέροντας, τα πληροφορήθηκε από άλλον; Επομένως, εάν λέγει κάτι εσφαλμένο, αυτό θα οφείλεται σε κακή πληροφόρηση και δεν θα έχει ευθύνη ο ίδιος;
ΑΠ: Προφανώς και δεν έχει ευθύνη ο γέροντας, μιας και έχει πέσει θύμα παραπληροφόρησης.
ΕΡ: Ωραία. Και που βρίσκεται η αλήθεια;
ΑΠ: Η αλήθεια βρίσκεται στις πληροφορίες, που δίνει ο κατασκευαστής του b–c και που δεν μπορεί να τις αμφισβητήσει κανείς.
ΕΡ: Και ποια είναι αυτή η αλήθεια;
ΑΠ: Ο κατασκευαστής, παλαιότερα (ΕΛΚΕΣΗΠ) είχε δώσει κάποιες πληροφορίες, τις οποίες επανέλαβε αναλυτικά ο διάδοχός του (GS1 HELLAS) στις 5.2.11 σε εκτενές άρθρο του, το οποίον δημοσιεύθηκε και στο οποίον δεν υπήρξε η παραμικρή αντίδραση.
ΕΡ: Με συγχωρείτε, αλλά δεν το έχω υπόψη και θα παρακαλούσα να μου απαντήσετε πολύ απλά σε δικά μου ερωτήματα. Εγώ προμηθεύτηκα αυτή την κάρτα, αφού έδωσα κάποια στοιχεία μου από την αστυνομική μου ταυτότητα και κατόπιν πληροφορήθηκα, ότι με τον τρόπο αυτό σφραγίστηκα, όπως λέει ένα σχετικό χωρίο της Αποκάλυψης, που όπως βλέπω είναι το 13. 16-18. Έτσι δεν είναι; Αυτό δε λέει το χωρίο;
ΑΠ: Όχι δεν λέει αυτό το ανωτέρω χωρίο. Με απλά λόγια, το χωρίο αυτό αναφέρει, ότι όταν έλθει ο Αντίχριστος θα τους παραπλανήσει όλους και θα τους υποχρεώσει να τον προσκυνήσουν. Επίσης θα υποχρεώσει τους πάντες να έχουν ένα σημάδι χαραγμένο στο δεξί τους χέρι και στο μέτωπο και μόνο αν έχουν αυτό το σημάδι θα μπορούν να προβαίνουν σε αγοραπωλησίες. Το χάραγμα αυτό θα είναι ή το όνομα του Αντίχριστου ή ο αριθμός, που θα αντιπροσωπεύει αυτό το όνομα. Και εδώ χρειάζεται μυαλό. Όποιος έχει νουν (εννοείται νουν Χριστού), ας μετατρέψει τον αριθμό αυτό σε γράμματα, για να βρει το όνομα. Ο δε αριθμός θα είναι ένας και συγκεκριμένος, ο χξς΄. Επομένως, αυτός που θα σφραγιστεί στο δεξί χέρι και στο μέτωπο, θα σφραγιστεί με τον αριθμό χξς΄. Δεν λέγει πουθενά, ότι το σφράγισμα θα είναι σε κάρτα.
ΕΡ: Ναι, αλλά πολλοί λέγουν, ότι το σφράγισμα στην κάρτα είναι ο προάγγελος του σφραγίσματος στο σώμα. Έτσι, δεν είναι;
ΑΠ: Όχι, δεν είναι έτσι. Το χωρίο αυτό δεν αναφέρει για προ-σφράγισμα, μιλάει για σφράγισμα, όσων θα υπακούσουν στον Αντίχριστο. Βέβαια, αυτό δεν αφορά τους πιστούς Χριστιανούς, που ήδη έχουν σφραγισθεί στο μέτωπο, με τη σφραγίδα του Θεού (Απκ. 7.3). Όλες οι άλλες ερμηνείες, για προσφραγίσματα και προχαράγματα είναι αυθαίρετες και δεν στηρίζονται σε Πατερικά κείμενα, που είναι άλλωστε ελάχιστα, καθότι οι Πατέρες δεν ασχολήθηκαν με προφητείες, πριν αυτές να εκπληρωθούν.
ΕΡ: Ας επανέλθουμε όμως στην κάρτα αυτή την εκπτωτική και το b–c που φέρει επάνω της. Βλέπω κάποιες μαύρες γραμμές και κάποιες μακρύτερες στην αρχή, τη μέση και το τέλος και κάποιους αριθμούς κάτω από το b–c, συνολικά 13 αριθμούς και δεν καταλαβαίνω, που υπάρχει ο αριθμός 666. Δεν βλέπω πουθενά να γράφει 666. Ακούω μόνο, ότι υπάρχει ο 666 και τα τρία εξάρια, που αποτελούν τον 666 δεν φαίνονται γραμμένα, αλλά είναι οι προεξέχουσες γραμμές ή όχι; Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω, τι συμβαίνει.
ΑΠ: Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Η εκπτωτική κάρτα έχει κάποιες μαύρες γραμμές, που λέγονται μπάρες και αποκάτω υπάρχουν 13 αριθμοί. Αυτό το σύστημα b–c είναι το ευρωπαϊκό και λέγεται ΕΑΝ-13, που σημαίνει: European Article Numbering, δηλ. Ευρωπαϊκό Σύστημα Αρίθμησης με 13 αριθμούς, αυτούς που βλέπουμε γραμμένους από κάτω. Πάνω από τους αριθμούς βλέπουμε κάποιες μαύρες μπάρες και δεν καταλαβαίνουμε τι είναι αυτά. Σωστά;
ΕΡ: Δεν τα κατανοώ και γι’ αυτό θέλω να μάθω κάτι γι’ αυτά.
ΑΠ: Ωραία. Ας γράψουμε τους αριθμούς και τις μπάρες που προεξέχουν:: 9ΙΙ162005ΙΙ848405ΙΙ. Βλέπουμε, ότι πάνω από τον πρώτο αριθμό (τον 9) δεν υπάρχουν μπάρες. Πράγματι, αυτός ο αριθμός δεν συμβολίζεται με μπάρες. Όλοι οι άλλοι αριθμοί συμβολίζονται με μπάρες, εκτός του πρώτου.
ΕΡ: Βλέπω μαύρες γραμμές και αποκάτω βλέπω αριθμούς και δεν καταλαβαίνω, γιατί υπάρχουν μπάρες, γιατί υπάρχουν αριθμοί και τι σχέση έχουν μεταξύ τους και γιατί προεξέχουν οι μπάρες, που είπαμε.
ΑΠ: Ένα, ένα. Ο κωδικός αυτός μπορεί να δουλέψει με την ακτίνα φωτός από μηχάνημα laser (μηχανή εκπομπής ακτίνων φωτός), αλλά μπορεί να δουλέψει και με τους φυσικούς οφθαλμούς (σε περίπτωση ανάγκης). Για τις ακτίνες υπάρχουν οι μπάρες, για τους οφθαλμούς υπάρχουν οι αριθμοί.
ΕΡ: Ναι, αλλά εγώ βλέπω, ότι ο τρίτος αριθμός, ο 6, έχει από πάνω του δυο μαύρες μπάρες, που τις έχουν και οι μπάρες που προεξέχουν, άρα οι μπάρες αυτές είναι εξάρια.
ΑΠ: Δεν είναι έτσι. Τις μπάρες τις βλέπει το μηχάνημα, ενώ τους αριθμούς το μάτι του ανθρώπου. Ούτε το μηχάνημα μπορεί να δει τους αριθμούς, ούτε το μάτι να δει τις μπάρες.
ΕΡ: Πως δεν μπορεί να δει τις μπάρες; Εγώ βλέπω πολύ καθαρά τις μπάρες.
ΑΠ: Όχι, δεν είναι έτσι. Βλέπεις τις μαύρες μπάρες μόνο και όχι και τις λευκές, ενώ το μηχάνημα βλέπει και τις λευκές.
ΕΡ: Γιατί, υπάρχουν και λευκές μπάρες;
ΑΠ: Λοιπόν. Κάθε αριθμός, που βλέπει το μηχάνημα αποτελείται από μαύρες και λευκές μπάρες, συνολικά 7 μπάρες. Κάθε λοιπόν αριθμός αποτελείται από 7 μπάρες, λευκές και μαύρες. Έτσι ο αριθμός 6, αποτελείται από 5 λευκές μπάρες και δυο μαύρες με την εξής σειρά: λευκή, λευκή, λευκή, λευκή, μαύρη, λευκή, μαύρη.
ΕΡ: Μα τι μου λέτε; Και που τα βρήκατε αυτά; Από το μυαλό σας τα κατεβάσατε;
ΑΠ: Όχι, δεν τα κατεβάσαμε από το μυαλό μας. Τα βρήκαμε από την διεθνή βιβλιογραφία περί του Barcode, αλλά και από τα δεδομένα του κατασκευαστή του b–c και μπορεί ο οιοσδήποτε που ενδιαφέρεται να τα βρει και να τα μελετήσει. Έτσι, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κάθε αριθμός, που συμβολίζεται με μπάρες, αποτελείται από 7 μπάρες, λευκές και μαύρες. Στις λευκές μπάρες, όταν πέσει η ακτίνα φωτός, ανακλάται, ενώ αν πέσει στη μαύρη, απορροφάται. Η ακτίνα λοιπόν, αν πέσει πάνω σε ένα σύνολο 7 μπαρών, σε άλλες θα ανακλαστεί και σε άλλες θα απορροφηθεί. Ανάλογα με το πόσες ανακλάσεις και απορροφήσεις έχουμε και με ποια σειρά γίνονται αυτές, το μηχάνημα βρίσκει τον αριθμό. Π.χ. στον αριθμό 6 έχουμε με τη σειρά: 4 ανακλάσεις, 1 απορρόφηση, 1 ανάκλαση, 1 απορρόφηση, άρα ο αριθμός είναι ο 6.
ΕΡ: Δηλαδή, ανάλογα με τις ανακλάσεις και απορροφήσεις βρίσκει το μηχάνημα ποιος είναι ο αριθμός; Στον αριθμό 8, στη συγκεκριμένη κάρτα, πόσες ανακλάσεις και απορροφήσεις έχουμε και με ποια σειρά;
ΑΠ: Στον αριθμό 8 έχουμε 7 μπάρες, 5 ανακλάσεις και 2 απορροφήσεις, όπως και στον αριθμό 6, αλλά με διαφορετική σειρά. Έτσι έχουμε: 1 απορρόφηση, 2 ανακλάσεις, 1 απορρόφηση, 3 ανακλάσεις. Η σειρά είναι διαφορετική από εκείνη του αριθμού 6 και επομένως είναι ο αριθμός 8. Επί πλέον οι ανακλάσεις και απορροφήσεις συμβολίζονται και με μαθηματικό τρόπο. Οι ανακλάσεις με τον αριθμό μηδέν (0) και οι απορροφήσεις με τον αριθμό ένα (1). Επομένως, οι αριθμοί αυτοί μπορούν να παρασταθούν και με μαθηματικό τρόπο: Ο αριθμός 6, ως 0000101 και ο αριθμός 8, ως 1001000. Αυτή την παράσταση χρησιμοποιεί το δυαδικό σύστημα αρίθμησης και όχι το δεκαδικό.
ΕΡ: Δεν καταλαβαίνω. Μου τα μπλέκετε. Εγώ δεν γνωρίζω κανένα δυαδικό σύστημα. Εγώ γνωρίζω μόνο τους αριθμούς που χρησιμοποιούμε στην πράξη, 0, 1, 2 , 3,….. 10, 100, 1000 κ.λπ. Αυτά τα 0 και 1 δεν τα καταλαβαίνω.
ΑΠ: Είναι λογικό να μην τα καταλαβαίνεις. Πλην όμως χρησιμοποιείς το δυαδικό σύστημα και στο σπίτι σου, στους διακόπτες της ΔΕΗ, που γράφουν 0 και 1, αλλά και στον υπολογιστή, χωρίς να το ξέρεις. Λοιπόν, πρέπει να μάθεις, ότι οι μπάρες αυτές, στο b–c, δουλεύουν με το δυαδικό σύστημα αρίθμησης, ενώ για σένα, που δεν το γνωρίζεις, έχουν βάλει από κάτω τους αντίστοιχους αριθμούς στο δεκαδικό σύστημα. Επομένως οι μπάρες, που δουλεύουν με ακτίνες laser είναι στο δυαδικό σύστημα, ενώ οι αριθμοί από κάτω, που είναι για το μάτι σου, δουλεύουν στο δεκαδικό σύστημα.
ΕΡ: Και γιατί μας μπλέκουν με τα συστήματα αυτά και δεν έβαζαν από την αρχή μπάρες με το δεκαδικό σύστημα;
ΑΠ: Αν έβαζαν μπάρες να δουλεύουν με το δεκαδικό σύστημα, τότε δεν θα έφταναν 100 σελίδες με μπάρες, όπως το ίδιο θα συνέβαινε, αν χρησιμοποιείτο το δεκαδικό σύστημα στους υπολογιστές. Ο Υπολογιστής θα έπιανε την έκταση μιας πόλης! Θυμάσαι τους παλαιούς χειροκίνητους υπολογιστές με το δεκαδικό σύστημα, που έκανα προσθέσεις και αφαιρέσεις με το χερούλι; Έβαζες τα γρανάζια στους αριθμούς, γύριζες ανάλογα το χερούλι και έβρισκες το αποτέλεσμα. Και αυτή η μηχανή ήταν ένα τεράστιο θηρίο. Τώρα. Με μια μικρή οθόνη κινητού κάνεις τα πάντα, βάσει του δυαδικού συστήματος. Και μη νομίζεις, ότι το σφράγισμα που είπες, ότι υπάρχει στο χωρίο της Αποκάλυψης, είναι στο δεκαδικό σύστημα.
ΕΡ: Άλλο κι’ αυτό! Εγώ γνωρίζω, ότι το σφράγισμα είναι το 666. Τι μου λέτε τώρα; Ότι δεν είναι το 666; Θα τρελαθούμε;
ΑΠ: Όχι δεν θα τρελαθούμε,. Αλλά ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη δεν γράφει για κανένα 666. Γράφει για τον αριθμό χξς΄, που δεν είναι αριθμός στο δεκαδικό σύστημα, αλλά στο ελληνιστικό, ούτε καν στο αρχαιοελληνικό. Αυτό το σύστημα γνώριζαν τότε. Το δεκαδικό με την αραβική εξάπλωση, που ήρθε αργότερα, είναι αυτό που έχουμε σήμερα.
ΕΡ: Δηλαδή, επιμένετε, ότι η Αποκάλυψη γράφει χξς΄ και όχι 666;
ΑΠ: Μα πως μπορεί να γράφει κάτι, που δεν υπήρχε την εποχή που γράφτηκε; Εμείς θα τρελαθούμε τώρα. Ο χξς΄ είναι αριθμός στο ελληνιστικό σύστημα αρίθμησης. Βέβαια, αυτό μπορεί να μεταγραφεί στο δεκαδικό σύστημα, που χρησιμοποιούμε στην πράξη, ως 666, αλλά και στο δυαδικό σύστημα, που χρησιμοποιούν οι υπολογιστές, ως 1010011010.
ΕΡ: Δηλ. και στους υπολογιστές υπάρχει ο 666;
ΑΠ: Ο αριθμός 666 υπάρχει παντού. Αν στον υπολογιστή βγάλεις έναν αριθμό, όπως ο 1010011010, αυτός θα είναι ο 666 στο δυαδικό σύστημα. Αν προκύψει ο 1232, αυτός θα είναι ο 666 στο οκταδικό σύστημα, αν προκύψει ο 29Α, αυτός θα είναι ο 666 στο δεκαεξαδικό σύστημα. Αλλά να μην σε ζαλίσω με τα συστήματα και ας επανέλθουμε στο b–c, του οποίου η ακτίνα διαβάζει αριθμούς στο δυαδικό σύστημα, δηλ. το σύστημα αυτό των αριθμών, που έχει μόνον δυο αριθμούς, το 0 και το 1, ενώ το δεκαδικό σύστημα έχει δέκα αριθμούς, το 0, 1, 2, 3,…..9.
ΕΡ: Ωραία. Άρα, η ακτίνα διαβάζει τις μπάρες, που είναι στο δυαδικό σύστημα και εγώ διαβάζω τους αριθμούς, που είναι στο δεκαδικό σύστημα. Ναι, αλλά αφού η ακτίνα διαβάζει τις μπάρες, που προεξέχουν ως 6, στο δυαδικό σύστημα, γιατί εγώ δεν μπορώ να τις διαβάσω με το μάτι στο δεκαδικό σύστημα; Μήπως δεν γράφει το 6, επειδή οι μπάρες αυτές προεξέχουν και δεν υπάρχει χώρος να γραφεί; Τι τέλος πάντων συμβαίνει και τι κρύβεται πίσω από αυτό;
ΑΠ: Τίποτε δεν κρύβεται: «Ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον». Είπαμε, ότι ο b–c είναι ο ΕΑΝ-13, που σημαίνει, ότι έχει 13 αριθμούς και όχι 16. Οι μπάρες, που προεξέχουν δεν είναι αριθμοί και δεν είναι αριθμοί, γιατί δεν αποτελούναι από 7 μπάρες, αλλά από ολιγότερες. Οι μπάρες αυτές λέγονται φύλακες μπάρες (guard bars) και έχουν τεθεί για άλλο σκοπό. Οι αριστερά και δεξιά μπάρες αποτελούνται από 3 γραμμές και η μεσαία από 5 γραμμές. Έτσι, οι ακραίες μπάρες συμβολίζονται με το 101 και η μεσαία με το 01010 και δεν έχουν καμία σχέση με τις μπάρες του αριθμού 6, που είναι 0000101 και δεν υπάρχει ούτε καν ομοιότητα με αυτές.
ΕΡ: Ναι, αλλά δεν κινεί τις υποψίες, γιατί αυτές οι μπάρες προεξέχουν και ποιος είναι ο ρόλος τους;
ΑΠ: Οι μπάρες αυτές έχουν ένα και μοναδικό ρόλο. Να κάνουν την ακτίνα laser να «κατανοεί», πότε ξεκινάει η ανάγνωση του κωδικού, πότε βρίσκεται στο μέσον του κωδικού και πότε στο τέλος και οι μεσαίες μπάρες έχουν τεθεί, γιατί αυτός ο τύπος κωδικού μπορεί να διαβαστεί από τα αριστερά προς τα δεξιά, αλλά και από τα δεξιά προς τα αριστερά, δηλ. η ανάγνωση μπορεί να γίνει αμφίπλευρα. Αλλά και οι προεξοχές παίζουν το ρόλο τους. Το μηχάνημα ανάγνωσης και ειδικά το χειροκίνητο έχει την ιδιότητα να μην διαβάζει τον κωδικό, αν δεν υπάρχουν οι προεξοχές. Δηλ. το χέρι έχει την τάση να αρχίζει την ανάγνωση χαμηλότερα από ότι πρέπει, γι’ αυτό υπάρχουν οι προεξοχές.
ΕΡ: Πάντως εμένα δεν με πείθετε. Κάτι ύποπτο συμβαίνει. Δεν μπορεί ο αριθμός 6 να έχει μόνο δυο μαύρες μπάρες, όπως και οι μπάρες που προεξέχουν και να μην τρέχει τίποτε.
ΑΠ: Βλέπω, ότι δεν πείθεσαι και ότι οι μπάρες αυτές είναι ο αριθμός 6, που δεν γράφεται, αλλά υπονοείται. Αυτό βέβαια δεν συμφωνεί με τα δεδομένα που δίνει ο κατασκευαστής. Και ο κατασκευαστής θεωρεί ως αριθμούς μόνον εκείνους, που έχουν 7 λευκές και μαύρες μπάρες και όχι άλλα σύμβολα, που δεν έχουν 7 μπάρες. Δηλαδή, τι να κάνουμε; Να βγάλουμε σκάρτο τον κατασκευαστή και ότι δεν ξέρει τι του γίνεται και ότι εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από αυτόν, πώς κατασκευάζεται και πως λειτουργεί ο γραμμωτός κωδικός, b–c;
ΕΡ: Εν τούτη περιπτώσει, γιατί γράφονται κάτω από τις μπάρες και οι αριθμοί. Τι σκοπός εξυπηρετείται;
ΑΠ: Η αναγραφή των αριθμών κάτω από τις μπάρες, πράγματι, εξυπηρετεί ένα σκοπό. Ορισμένες φορές, το μηχάνημα δεν μπορεί να διαβάσει τον κωδικό, είτε γιατί δεν είναι καθαρός, είτε γιατί είναι τσαλακωμένο το χαρτί, είτε γιατί δεν είναι επίπεδος, αλλά κυρτός, είτε για άλλους λόγους. Τότε, ο υπάλληλος στο Ταμείο, πληκτρολογεί τους αριθμούς, κάτω από τις μπάρες.
ΕΡ: Και έτσι πληκτρολογεί και τα εξάρια, που συμβολίζουν οι μπάρες.
ΑΠ: Βλέπω, ότι επιμένεις, παρ’ όλες τις διευκρινήσεις που δόθηκαν. Λοιπόν, όταν πληκτρολογεί τους αριθμούς δεν πληκτρολογεί κανένα εξάρι. Αλλά ας δούμε την απίθανη αυτή περίπτωση. Επαναλαμβάνουμε τον συγκεκριμένο κωδικό: 9ΙΙ162005ΙΙ848405ΙΙ. Αν υποθέσουμε –τελείως φανταστικά-, ότι στις μπάρες, που προεξέχουν υπάρχουν πράγματι εξάρια. Τότε, ο συγκεκριμένος αριθμός θα έπρεπε να γραφεί: 9616200568484056. Οπότε ο υπάλληλος θα πρέπει να πληκτρολογήσει αυτόν τον αριθμό. Για ρώτησε, τον οποιοδήποτε υπάλληλο, αν πληκτρολογεί αυτά τα –υποτιθέμενα- εξάρια. Θα εκπλαγεί και θα σου απαντήσει αρνητικά, καθότι δεν γνωρίζει τέτοιο πράγμα. Εκτός αυτού, τι νόημα θα είχε η ύπαρξη τριών εξαριών σκόρπια σε ένα 16-ψήφιο αριθμό; Εδώ μιλάμε για τον αριθμό 666 σ’ ένα αριθμό, έστω στην αρχή του αριθμού, του κάθε αριθμού και όχι σε τρία εξάρια σκόρπια σε έναν αριθμό. Τι σόι λογική είναι αυτή;
ΕΡ: Εντάξει, ο υπάλληλος δεν το κάνει, αλλά το κάνει το μηχάνημα. Τι έχετε να πείτε;
ΑΠ: Επιμένεις λοιπόν, ότι το μηχάνημα βλέπει αυτές τις μπάρες, που προεξέχουν, ως εξάρια. Ξανατονίζουμε, ότι ο κατασκευαστής του κωδικού έχει βάλει τις μπάρες αυτές που προεξέχουν, για να βλέπει το μηχάνημα πότε ξεκινάει την ανάγνωση, πότε βρίσκεται στη μέση και πότε τελειώνει. Γι’ αυτό το σκοπό έχουν κατασκευαστεί και τα μηχανήματα ανάγνωσης. Δηλαδή, εσύ θέλεις να καταργήσεις και την επιστήμη των κωδικών και τα μαθηματικά και τα πάντα και να τα θεωρήσεις όλα αυτά, ως ψέματα. Αν είναι έτσι, υπόδειξέ μας, που λέγονται τα αντίθετα, απ’ ότι αναπτύχθηκαν εδώ.
ΕΡ: Προσωπικά δεν γνωρίζω, αλλά καταθέτω, ό,τι ακούω και ό,τι διαβάζω σε διάφορα έντυπα. Δηλ. αυτά τα έντυπα γράφουν ψέματα και εσείς μόνο λέτε την αλήθεια;
ΑΠ: Εγώ δεν αναφέρω, ό,τι μούρχεται στο μυαλό ή ό,τι θα ήθελα ή ό, τι θα με εξυπηρετούσε, αλλά μεταφέρω τη θεωρία και την τεχνογνωσία πάνω στο b–c, όπως βρίσκονται στη διεθνή επιστημονική βιβλιογραφία και τα οποία έχουν κατακυρωθεί σε διεθνή συνέδρια. Όποιος, πιθανώς, έχει αντίρρηση, ότι δεν είναι έτσι, αλλά είναι κάπως αλλιώς, ας καταθέσει τις απόψεις του στη διεθνή κοινότητα, για να τύχει και της διεθνούς αναγνώρισης. Απ’ ότι γνωρίζουμε, τέτοιο πράγμα δεν έχει γίνει και ό,τι γράφεται είναι αποκυήματα φαντασίας.
ΕΡ: Α! όλα και όλα. Εσείς καταφέρεστε κατά των αντιτιθεμένων απόψεων με βαρείς χαρακτηρισμούς. Άκου, αποκυήματα φαντασίας!
ΑΠ: Έχεις δίκιο, γιατί ίσως δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα. Είναι αλήθεια, ότι πριν από καιρό εμφανίστηκαν δυο «μελέτες», που «αποδείκνυαν», ότι οι μπάρες αυτές, που προεξέχουν είναι τρία εξάρια. Οι «μελέτες» αυτές (και ειδικά η αποκαλούμενη «Γρηγοριανή» της Ι.Μ. Γρηγορίου, αγίου Όρους) τέθηκαν υπόψη του κατασκευαστή, ο οποίος στις 5.2.11 ανακοίνωσε τις θέσεις του, που πηγάζουν από την διεθνή βιβλιογραφία και την ειδική τεχνογνωσία του b–c και τις οποίες «μελέτες» ο κατασκευαστής χαρακτήρισε με πολύ βαρύτερους χαρακτηρισμούς, από ότι εγώ και συγκεκριμένα:
Ο κατασκευαστής του γραμμωτού κωδικού GS1 ΕΛΛΑΣ στην κριτική ανάλυση, ειδικά της Γρηγοριανής μελέτης αποφαίνεται, ότι η μελέτη αυτή:
1/ Στηρίζεται σε αυθαίρετες παρατηρήσεις
2/ Είναι εφεύρημα των συντακτών
3/ Χρησιμοποιεί ατυχή παραδείγματα
4/ Χρησιμοποιεί ψευδή στοιχεία
5/ Χρησιμοποιεί λανθασμένες απεικονίσεις
6/ Η Συμβολογία της βρίσκεται στη φαντασία των συντακτών
7/ Χρησιμοποιεί απαράδεκτη ορολογία
8/ Χρησιμοποιεί λανθασμένες μεταφράσεις
9/ Χρησιμοποιεί ένα νέο, άγνωστο όμως, τρόπο αποκωδικοποίησης
10/ Η αποκωδικοποίηση έχει υποστεί κακοποίηση
11/ Χρησιμοποιεί γελοίους ισχυρισμούς
12/ Χρησιμοποιεί μαγικές εικόνες ενός φανταστικού b-c, που δουλεύει επειδή το θέλουν οι συντάκτες της
13/ Είναι υπόδειγμα σκουπιδοεπιστήμης
Το τελικό συμπέρασμα του κατασκευαστή του b–c είναι, ότι η λεγόμενη «Γρηγοριανή» μελέτη είναι για τα σκουπίδια!!!
ΕΡ: Ειλικρινά δεν τα γνώριζα όλα αυτά, αλλά δεν νομίζω να γνωρίζουν και οι συντάκτες των μελετών αυτών τις θέσεις αυτές του κατασκευαστή.
ΑΠ: Όχι, απεναντίας. Τα αποτελέσματα της κριτικής του κατασκευαστή τέθηκαν υπόψη των συντακτών των «μελετών» αυτών έκτοτε, χωρίς να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση, παρ’ όλον ότι πέρασε διάστημα άνω του έτους (15 μήνες ακριβώς).
ΕΡ: Άραγε, τα αποτελέσματα αυτά έχουν τεθεί υπόψη των συντακτών των άρθρων, που μιλούν για το 666 στο b-c;
ΑΠ: Η κριτική του κατασκευαστή έχει δημοσιευθεί και θα πρέπει να τα έχουν υπόψη τους οι αρθρογράφοι. Αν τα γνωρίζουν και κάνουν, ότι δεν τα γνωρίζουν, τότε κάτι άλλο, πολύ πιο σοβαρό, υποκρύπτεται.
ΕΡ: Είναι αλήθεια, ότι είχα πολλούς ενδοιασμούς και είχα πιστέψει σ’ όλα αυτά που γράφονται και αναφέρονται και στον γ. Παϊσιο. Αλλά μετά από όλα αυτά δεν μπορώ, παρά να παραδεχτώ, ότι ο κατασκευαστής είναι ο εγκυρότερος και ο πλέον υπεύθυνος όλων, να ομιλεί για τον b-c. Όποιος άλλος έχει αντίρρηση οφείλει να απευθυνθεί σ’ αυτόν, για περισσότερες πληροφορίες. Ή δεν είναι έτσι;
ΑΠ: Ακριβώς, έτσι είναι. Όταν κάποιος χαρακτηρίζει, μια μελέτη μου, ότι είναι για τα σκουπίδια, τότε θα επαναστατούσα και θα ζήταγα το λόγο, αν βέβαια είχα συναίσθηση, ότι η μελέτη μου είναι ορθή. Όταν όμως σιωπώ, αυτό σημαίνει, ότι δεν έχω αντίλογο και εμμέσως πλην σαφώς θεωρώ, ότι η μελέτη μου, τουλάχιστον, αν μη τι άλλο, είναι εσφαλμένη.
5.5.12
Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Πηγή: fdathanasiou.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου