Φωτογραφικό ντοκουμέντο της χειροτονίας του Φλωριναίου Επισκόπου Γαρδικίου, Αυξεντίου Πάστρα από τον λατινόφρονα Αρχιεπίσκοπο Χιλής Λεόντιο, στη φωτογραφία φέρει την Μίτρα και ίσταται όπισθεν του Επισκόπου που ευλογεί. Ο Λεόντιος ήταν οικουμενιστής καθ' ότι συμπροσευχόταν με αιρετικούς, όπως με Καρδιναλίους του Πάπα, υπάρχει και σχετική φωτογραφία από την συμπροσευχή αυτή. Ο αιρετικός οικουμενιστής Λεόντιος λοιπόν, χειροτόνησε τον Αυξέντιο ο οποίος αργότερα ανεδείχθη Αρχιεπίσκοπος Αθηνών της σχισματοαιρετικής ομάδος των Φλωριναίων αυτοαποκαλουμένων ''ΓΟΧ'', οι οποίοι σήμερον αριθμούν πολλές ομάδες, τις οποίες ''δεν χωρίζει δογματική ιδεολογία αλλά η ''φιλαρχία, η κενοδοξία, η υπερηφάνεια'', κατά το βιβλίο Φλωριναίου Μοναχού, στο οποίο έτσι γράφει. Τίτλος και λοιπά στοιχεία βιβλίου: ΜΟΝΑΧΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ, ΟΙ ΣΧΙΣΤΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΚΔΟΣΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 1994.
Οι ειρωνικώς υπό κάποιων αναφερόμενοι ως ''Ματθαϊκοί'', (Εκκλησία Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών Ελλάδος), ουδέποτε διεχώρισαν την θέση τους από Επίσκοπο ή ομάδα Επισκόπων παρά μόνο για λόγους Πίστεως. Όπως π.χ. το 1937 για την αναφορά του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου περί των εγκύρων μυστηρίων της νεοημερολογίτικης εκκλησίας, το 1943 για τους ίδιους λόγους από τον Μητροπολίτη Κυκλάδων Γερμανό Βαρυκόπουλο, το 1995 λόγω της εικονομαχικής αιρέσεως που ενεφανίσθη στους κόλπους Της Εκκλησίας υπό τινών Επισκόπων, Ιερέων και Μοναχών, και το 2002 λόγω της αιρέσεως κάποιου Επισκόπου που ενστερνίστηκε την αίρεση της νεοεκκλησιολογίας. Ουδέποτε σημειώθηκε εκκλησιαστικό σχίσμα στους υπό του Αγίου Ματθαίου Επισκόπους παρά μόνο για ζητήματα Πίστεως.
Ο εικονιζόμενος Αρχιμανδρίτης δίπλα από τον Αυξέντιο είναι ο γνωστός μετέπειτα Επίσκοπος Μαγνησίας Χρυσόστομος Νασλίμης, ο οποίος ήταν πνευματικός της Ιεράς Μονής Υπαπαντής Του Χριστού στο Χαρτοκόπι Καβάλας. Ο εν λόγω Επίσκοπος από όσα λένε οι παλαιότεροι, ήταν αγιομάχος, αφού δεν ανεγνώριζε τη Αγιότητα του Αγίου Νεκταρίου του εν Αιγίνη. Δεν υπάρχουν ατράνταχτες αποδείξεις για τη αγιομαχία του αλλά όσοι γνωρίζουν την πορεία του ανδρός αυτό υποστηρίζουν. Εμείς δε μπορούμε να τοποθετηθούμε επί του θέματος του αν ήταν αγιομάχος ή όχι, αλλά υφίσταται ζήτημα εφόσον όσοι τον γνώρισαν υποστηρίζουν την αυτή άποψη, ότι δεν απεδέχετο την Αγιότητα του Αγίου Νεκταρίου.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΞΕΝΤΙΟΝ ΠΑΣΤΡΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΧΕΤΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ, ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΑΙΝΙΑ, ΣΕ ''ΝΑΟ'' ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΣΤΡΑΣ ΔΕΝ ΕΔΕΧΘΗ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΔΕΧΘΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΕΥΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΝ ΩΣ ΑΓΙΟΝ.
ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΝΑΣΛΙΜΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΣΤΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΔΕΧΕΤΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΝ.
Δεν απαντούμε σε σχόλια ανώνυμα. Επαναλάβετε το σχόλιο σας επωνύμως παρακαλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαναλαμβάνουμε στον ανώνυμο κύριο που αρέσκεται να υβρίζει, πως ανώνυμα σχόλια δε δημοσιεύονται στο παρόν ιστολόγιο. Μόνο διάλογος αξιοπρεπής και βάσει Ιστορικών δεδομένων. Άνευ προσωπολατρείας, άνευ συναισθηματισμών. Ιστορία σημαίνει εκθέτω Ιστορικώς διαπιστωμένα γεγονότα και εξάγω όσο δύναμαι ασφαλή συμπεράσματα. Ύβρεις ανώνυμες δεν βοηθούν, παρά μόνο αποδομούν την ποιότητα και την Σκέψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνος που μας απευθύνεται έχει και την υποχρέωση να μην τρέμει να εμφανίζεται επωνύμως. Εμείς τίτλο έχουμε, εμφανείς είμεθα, το τί πρεσβεύουμε το ομολογούμε και δεν έχουμε φόβο να βγούμε από την ανωνυμία. Το προκλητικό και εριστικό ύφος κατά τον Αδελφόθεο Ιάκωβο είναι γνώρισμα καρδιάς με φαρμακερό φθόνο, και από τοιαύτην καρδιά η σοφία που βγαίνει είναι σαρκική, γήινη και δαιμονική. Όπου υπάρχουν εριστικές τάσεις εκεί υπάρχει κάθε λογής κακό. Αυτά διδάσκει ο Άγιος στην Καθολική επιστολή του, κεφάλαιο 3, στίχους 13 ως 16. Είναι θλιβερό να περιφέρονται αυτοαποκαλούμενοι Χριστιανοί ο οποίοι δεν έχουν το θάρρος της απόψεως τους και θέλουν να κρύβονται όπισθεν ανωνύμων υβριστικών και εριστικών σχολίων. Δε θα τους δώσουμε υπόσταση εφόσον θέλουν να παραμένουν στην ανυπαρξία της ανωνυμίας. Όταν βρουν την ανδρεία να αποστέλουν τα σχόλια τους επωνύμως θα ανοίξουμε διάλογο μαζί τους. Και παρακαλώ όχι ύβρεις, δε σας τιμούν.
ΑπάντησηΔιαγραφή