Φωτογραφία του Αγίου Νεκταρίου του εν Αιγίνη!
Ο Μητροπολίτης Χίου Στέφανος Τσικούρας μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο του Αυξέντιο και τον Μητροπολίτη Πειραιώς και Σαλαμίνος Γερόντιο Μαριόλη, ήταν αδρανείς απέναντι στο θέμα της αγιομαχίας κατά του Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως του εν Αιγίνη. Την δεκαετία του 1970, αρχές, άρχισε να τυπώνει και να μοιράζει η Ηγουμένη του μοναστηριού της Αναλήψεως Κοζάνης, Μαγδαληνή Μοναχή, βιβλιαρίδια με συκοφαντίες και ύβρεις κατά του Αγίου Νεκταρίου του εν Αιγίνη. Πρώτος ξεκίνησε την λασπολογία κατά του Αγίου ο εξ Αγίου Όρους Μοναχός Αρσένιος Κοτέα, Ρουμανικής καταγωγής. Όπου δείτε να τον γράφουν Κοτέας είναι λάθος, εξαιτίας του Σίγματος που βάζουν πολλοί από άγνοια νομίζοντας πως ήταν Έλληνας.
Έκτοτε πολλοί στο χώρο των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'' έπεσαν στην πλάνη αυτή, οι Φλωριναίοι δεν φρόντισαν να κόψουν αυτο το δεντράκι της πλάνης όταν ήταν μικρό, αντιθέτως ο Αρχ/πος τους Αυξέντιος ήταν και ο ίδιος, όπως λέγεται, αγιομάχος εναντίον του Αγίου Νεκταρίου. Ιδιαιτέρως ο Μητροπολίτης Χίου Στέφανος ήταν πιο ευθύς απέναντι στην εκδήλωση του αγιομαχικού του πιστεύω και δεν άφηνε να αγιογραφηθεί η εικόνα του Αγίου, όπως μας έχουν πληροφορήσει παλαιοί Αθηναίοι και Πειραιώτες παλαιοημερολογίτες των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'', οι οποίοι τον γνώρισαν όπως μας είπαν προσωπικώς και πολλοί εξ αυτών είχαν και σύγκρουση μαζί του για το θέμα.
Έκτοτε πολλοί στο χώρο των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'' έπεσαν στην πλάνη αυτή, οι Φλωριναίοι δεν φρόντισαν να κόψουν αυτο το δεντράκι της πλάνης όταν ήταν μικρό, αντιθέτως ο Αρχ/πος τους Αυξέντιος ήταν και ο ίδιος, όπως λέγεται, αγιομάχος εναντίον του Αγίου Νεκταρίου. Ιδιαιτέρως ο Μητροπολίτης Χίου Στέφανος ήταν πιο ευθύς απέναντι στην εκδήλωση του αγιομαχικού του πιστεύω και δεν άφηνε να αγιογραφηθεί η εικόνα του Αγίου, όπως μας έχουν πληροφορήσει παλαιοί Αθηναίοι και Πειραιώτες παλαιοημερολογίτες των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'', οι οποίοι τον γνώρισαν όπως μας είπαν προσωπικώς και πολλοί εξ αυτών είχαν και σύγκρουση μαζί του για το θέμα.
Συγγενής του διαβεβαίωσε τον γράφοντα το παρόν σχόλιο της φωτογραφίας, ότι άφησε να γίνει τελικώς αγιογραφία του Αγίου μετά από πολλά χρόνια παρουσίας του στον Πειραιά, αλλά κοιμήθηκε με το φρόνημα ότι ο Άγιος Νεκτάριος δεν ήταν Άγιος. Μάλιστα κατά την μαρτυρία κάποιου αδελφού που είναι εν ζωή, η σύζυγος του, δαιμονισμένη, κάποτε του φώναξε κατά την ώρα του εξορκισμού που της έκανε ο Χίου Στέφανος, ''Εσύ θά 'ρθει η ώρα που θα τα πεις με τον φυστικά.'' Φυστικά εννοούσε το δαιμόνιο τον Άγιο Νεκτάριο, επειδή πέρασε τα τελευταία χρόνια του στην Αίγινα που φημίζεται για τα φυστίκια της. Ποτέ το δαιμόνιο δεν αναφέρει ονόματα αγίων και λέξεις που 'χουν ιερότητα για τους Χριστιανούς. Όπως π.χ. Παναγία, Χριστός κλπ. Για τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο συνήθως λέει, ''ο φτερωτός'', για τη Παναγία μας λέει ''αυτή'' ή ''η Μαρία'', για τον Δεσπότη Χριστό μας λέει ''ο Μανώλης''. Έτσι προσπαθεί ανεπιτυχώς να απαξιώσει τα ιερά πρόσωπα.
Το φαινόμενο λοιπόν της αγιομαχίας στο χώρο των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'', έλαβε διαστάσεις διότι ακόμη και Επίσκοποι είχαν την πλάνη αυτή, όπως λέγεται για τον Αρχιεπίσκοπο τους Αυξέντιο Πάστρα, όπως γνωρίζουμε με σιγουριά για τον κεκοιμημένο πια Χίου Στέφανο Τσίκουρα, και για τον έτερο Μητροπολίτη των Φλωριναίων, τον Επίσκοπο Αιγίνης Παΐσιο. Ο οποίος τάχθηκε ανοιχτά υπέρ της αγιομάχου Μοναχής Μαγδαληνής και ουδέποτε αντιμετώπισε πρόβλημα από την Σύνοδο των Αυξεντίου και Γεροντίου! Στο τέλος της ζωής του όμως δόξα Τω Θεώ μετενόησε και αποδέχθηκε την αγιότητα του Αγίου Νεκταρίου.
Η μόνη Σύνοδος που έκανε κάτι για το θέμα αυτό, ήταν η Σύνοδος των Επισκόπων που συγκρότησαν πραξικοπηματικώς, οι Επίσκοποι Κάλλιστος και Αντώνιος με τις άκυρες χειροτονίες τους το έτος 1979. ''Εὐθύς ἅμα τῆ συγκροτήσει της'', ἐξέδωκε τήν ὑπ’ ἀριθμ. 4/7. 3. 1979 Ἐγκύκλιο, ''δι’ ἧς ἐνετέλλετο πρός τά πνευματικά της τέκνα τήν παράδοσιν τῶν βιβλίων τῆς ἁγιομάχου τέως μοναχῆς τῶ πυρί, ἀπήγγειλε ἐναντίον αὐτῆς κατηγορίαν ἐπί βλασφημία, σκανδαλισμῶ τῶν πιστῶν, ἱεροκατηγορίᾳ καί ἀντιποιήσει ἀνωτέρας Ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς''. Στις 20 Μαρτίου 1979 κλήθηκε να απολογηθεί ενώπιον του συνοδικού ανακριτή Ιερομονάχου Δαμασκηνού Τσαπερλή, αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ, οπότε παραπέμθηκε στο Πρωτοβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο στο οποίο δικάστηκε ερήμην, σε καθαίρεση εκ της ηγουμενικής θέσεως της και ακοινωνησία, (βλ. Φύλακες Ὀρθοδοξίας», φ. 6, Αὐγ. 1979, σελ. 45 – 47).
Η αδράνεια των Επισκόπων Αυξεντίου Πάστρα και Γεροντίου Μαριόλη απέναντι στο μείζων πρόβλημα της βλασφημίας της αγιομάχου Μοναχής Μαγδαληνής, ήταν ένα επιπλέον επιχείρημα της Καλλιστικής παράταξης κατά της Συνόδου Αυξεντίου και Γεροντίου ως προς την ανικανότητα διοίκησης της ως τότε ενωμένης ομάδος των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'', (βλ. «Φύλακες Ὀρθοδοξίας» φ. 19/1980, σελ. 74).
Δυστυχώς ο γράφων είχε την θλιβερή εμπειρία να γνωρίσει Επισκόπους και Ιερομονάχους οι οποίοι δεν τιμούν τον Άγιο Νεκτάριο, στις διάφορες ομάδες των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'' από όπου πέρασε. Ακόμη και Μοναστήρι υπάρχει στη βόρεια Ελλάδα όπου ο Άγιος έχει εξοριστεί από τις καρδιές των μοναζουσών. Το σημαντικότερο δε είναι, πως και ο επιχώριος Επίσκοπος και η Σύνοδος στην οποία υπάγεται το εν λόγω Μοναστήρι δεν κάνουν απολύτως τίποτα για να βγούν από την πλάνη τους οι παγιδευμένες ψυχές που φόρεσαν το τίμιο ράσο. Τί απολογία θα δώσουν οι Επίσκοποι αυτοί ενώπιον Του Κυρίου που άφηναν αυτή την κατάσταση να ανθίζει εντός της ιεράς Μονής;
Όποια σύνοδος θέλει πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη ψυχική σωτηρία αυτών των προσώπων, που 'χουν παγιδευτεί στην βλάσφημη πλάνη της αγιομαχίας κατά του μεγάλου Αγίου του 20ου αιώνος, του Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως του εν Αιγίνη, διατιθέμεθα να μοιραστούμε όσα ζήσαμε από κοντά και μας ομολόγησαν χείλη αγιομάχων Κληρικών και γνώστες της υπόθεσης αυτής, επίσης Κληρικοί. Ακόμα και μία ψυχη να σωθεί δεν συγκρίνεται με όλο τον κόσμο.
Πηγή φωτογραφίας Αγίου: agios-nektarios.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου