Η εικόνα της Αγίας Τριάδος ήταν από τις αγαπημένες του Αγίου Ματθαίου του Μυροβλήτου, 1861-1950. Σήμερα πολλοί, εμφανιζόμενοι ως διάδοχοι του Αγίου αρνούνται να τιμήσουν την εν λόγω εικόνα και μάλιστα όπου την εντοπίσουν κολούν από επάνω άλλη εικόνα, όπως έκαναν οι Μοναχές της Ιεράς Μονής Παναγίας Κερατέας.
Όταν επισκέφθηκε ο γράφων την Μονή προ περίπου 6 μηνών και πήρε ένα Τετραευαγγέλιο το οποίο είχαν εκδόσει οι ορθοφρονούσες περί της εικόνος Μοναχές της Συνόδου της Ελλάδος των Γνησίων Ορθοδόξων, είδε με δυσάρεστη έκπληξη πως είχαν επικολήσει επάνω από την εικόνα της Αγίας Τριάδος, οι Μοναχές του Αρχιεπισκόπου Στεφάνου, μία πλαστική εικόνα του Σωτήρος Χριστού μας.
Αλλά οι εικονομάχοι που περιφέρονται στο διαδίκτυο ψεύδονται γράφωντας και διαδίδωντας πως δεν υπήρξε ποτέ φαινόμενο εικονομαχίας στην Εκκλησία και οι 5 Μητροπολίτες υπό τον τότε Μεσσηνίας Γρηγόριο ήθελαν να κάνουν πραξικόπημα... Τώρα αν ρωτήσει κάποιος σοβαρός άνθρωπος τί επεδίωκαν να κάνουν οι 5, σαφή απάντηση δεν θα λάβει παρά μόνο λάσπη απέναντι σε πρόσωπα κεκοιμημένων που ούτε τον εαυτό τους δεν μπορούν να υπερασπιστούν πια.
Αν δεν υπήρχε εικονομαχία τότε γιατί δεν καταδίκασε ποτέ η σύνοδος του Αρχ/που Ανδρέου, μετά επί Αρχ/που Νικολάου, και τώρα επί Αρχ/που Στεφάνου τα βλάσφημα κείμενα που έγραψαν πρόσωπα από τον χώρο τους; Γιατί μέχρι σήμερα οι Μοναχές που υπάγονται στον Αρχ/πο Στέφανο κολούν πάνω από την εικόνα της Αγίας Τριάδος εικόνα του Δεσπότου Χριστού; Γιατί ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Κήρυκος, χειροτονία αντικανονική του εν αργία τότε Αρχ/που Ανδρέου, εξέδωσε το Τετραευαγγέλιο του Αγίου Ματθαίου χωρίς την εικόνα της Αγίας Τριάδος που είχε στο εμπροσθόφυλλο η έκδοση του Αγίου Ματθαίου το 1941; Την εικόνα λένε ότι την προσκυνούν αλλά οι πράξεις τους άλλα φανερώνουν.
Το πρόβλημα της βλάσφημης επίθεσης κατά της Αγίας Τριάδος, μέσω της εικόνας της, ξεκίνησε πρώτα μάλλον από τον Ρώσσο αγιογράφο Λεωνίδα Ουσπένσκυ, την δεκαετία του '50, μεταδώθηκε στον Έλληνα αγιογράφο Φώτιο Κόντογλου και εξαπλώθηκε στους νεοημερολογίτες και τους παλαιοημερολογίτες της Αμερικής και της Ελλάδος. Εκείνοι που υιοθέτησαν καθ' ολοκληρίαν τις αιρετικές εικονομαχικές απόψεις στο χώρο των παλαιοημερολογιτών της Ελλάδος, ήταν οι Ενιστάμενοι του Μητροπολίτη Κυπριανού του Α', οι οποίοι ενώθηκαν προσφάτως με την σύνοδο του Αρχ/που Καλλινίκου, επί προεδρίας Κυπριανού του Β'.
Ο γράφων είχε συνομιλία κάποτε με Επίσκοπο της συνόδου των τότε Ενισταμένων και του είχε πει ο εν λόγω Επίσκοπος, πως αν κάποιος έκανε δώρο στη Μονή Αγίου Κυπριανού, εικόνα της Αγίας Τριάδος εκείνοι την έκαναν με τη σειρά τους δώρο κάπου αλλού για να μην σκανδαλιστεί κάποιος Μοναχός της Μονής αν έβλεπε την εικόνα αυτή! Τόσο κάθετοι εναντίον της εν λόγω εικόνας ήταν οι Ενιστάμενοι. Βεβαίως και πολλοί άλλοι Επίσκοποι με τους οποίους έχει συνομιλήσει ο γράφων, από άλλες συνόδους Φλωριναίων έχουν εκφράσει την αντίθεση τους στην εικόνα. Παραδέχονται μόνο της απεικόνιση της Φιλοξενίας του Αβραάμ ως Αγία Τριάδα, την στιγμή που στα πρακτικά της Εβδόμης Οικουμενικής διαβάζουμε στον 2ο τόμο, σελ. 883, πως υπήρχαν πολλές απεικονίσεις της Αγίας Τριάδος οι οποίες γίνονταν αποδεκτές από τους Ορθοδόξους, κλήρο και λαό. Γράφει συγκεκριμένα: ''Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα.'' Τας εικόνας γράφει όχι την εικόνα... Οι σημερινοί ''εικονολόγοι'' γράφουν με την σειρά τους όσα ιστορικώς καταγράφουν τα πρακτικά και φτιάχνουν μία δική τους ψευδή θεολογία των εικόνων.
Στο χώρο των αποκαλουμένων ''ματθαιϊκών'' το πρόβλημα εμφανίστηκε πρώτη φορά τη δεκαετία του '60 από τον τότε Ιερομόναχο Ιγνάτιο Μπέτση, ο οποίος λόγω απλότητος υιοθέτησε τις πλάνες αυτές τις οποίες όμως απεκήρυξε αργότερα και γραπτώς μάλιστα ως αιρετικές και βλάσφημες. Ο Άγιος Ιγνάτιος ο νέος Παντελεήμων αναδείχθηκε σε μέγα ασκητή και νηστευτή του 20ου αιώνος, το χάρισμα της προσευχής και της ελεημοσύνης τον χαρακτήριζαν, όπως και το ότι δεν χαριζόταν σε κανέναν, γι' αυτό άλλωστε κατέληξε στο Άγιο Όρος μακρυά από όλα και όλους. Για λεπτομέρειες του βίου του Αγίου Ιγνατίου κάνετε κλίκ εδώ. Δεν πρέπει να απορούμε πώς κάποιος που έστω για μικρό διάστημα υιοθέτησε αιρετικές θέσεις οδηγήθηκε στη θέωση, δηλαδή αγίασε. Έχουμε πρώτο και καλύτερο παράδειγμα τον πρώην διώκτη των Χριστιανών, κατόπιν απόστολο των Εθνών, Παύλο! Έχουμε το Όσιο Ιωαννίκιο τον Μέγα, ο οποίος ήταν εικονομάχος και αργότερα στο διάστημα της ζωής του έγινε Ορθόδοξος. Και πολλά άλλα παραδείγματα από την εκκλησιαστική ιστορία.
Έκτοτε υπήρξε ειρήνη στην Σύνοδο μέχρι που το 1989 εμφανίστηκε φυλλάδιο καταφερόμενο εναντίον της κλασσικής εικονογραφίας και των αιρετικών, κατά τον συγγραφέα του φυλλαδίου, εικόνων. Συνεχίστηκε η πολεμική με έτερο φυλλάδιο το έτος 1990, και πολλά άλλα εικονομαχικά φυλλάδια Μοναχών και Ιερομονάχων τα έτη 1991 ως 1995. Έτος κατά το οποίο απεσχίσθησαν από τον κορμό της Συνόδου οι εικονομάχοι ''θεολόγοι'' και οι μη γνωρίζοντες πιστοί.
Πάντως οι αποκαλούμενοι ''ματθαιϊκοί'' προτίμησαν να αντιμετωπίσουν το αιρετικό φαινόμενο πληρώνοντας μεγάλο τίμημα, παρά να το καλύπτουν εν ονόματι της εξόχως ταλαιπωρημένης ισορροπίας και της κακώς εκλαμβανομένης ενότητος, η οποία όταν γίνεται με θυσία την Ορθόδοξη Πίστη είναι ενότητα με τον διάβολο και όχι με Τον Χριστό.
Η ανάρτηση και δημοσίευση του περιοδικού του Αγίου Ματθαίου του ημεροδείκτη του έτους 1942, καθώς και άλλες αναρτήσεις που έχουμε κάνει με τις στολές του Αγίου, όπου φέρει επ' αυτών την εικόνα της Αγίας Τριάδος και της εκ του τάφου Αναστάσεως, κάνετε κλίκ εδώ, διαψεύδουν τις συκοφαντικές και βλάσφημες αναφορές από διάφορους αιρετικούς στο διαδίκτυο για τον Άγιο Ματθαίο, ότι δήθεν ο Άγιος δεν είχε ασχοληθεί με την εικόνα της Αγίας Τριάδος και ότι ούτε εκείνος την αποδεχόταν αλλά δεν την προέβαλλε, ότι δήθεν δεν την καταδίκασε γραπτώς γιατί είχε να ασχοληθεί με άλλα, και διάφορα τραγικά να λέγονται και μόνον για πρόσωπο Αγίου.
Αυτές οι ψευδείς και συκοφαντικές αναρτήσεις υπό διαφόρων αντιχρίστων αιρετικών λέγονται και γράφονται με σκοπό να εμφανίσουν τον Άγιο Ματθαίο ως ομόφρονά τους. Αλλά εκείνος που τυφλώνεται τόσο πολύ ώστε να βάζει λόγια στο στόμα Αγίου και μάλιστα βλάσφημα, μόνο και μόνο για να τον εμφανίσει ως ομόφρονά του και να επικυρώσει με αυτόν τον διαβολικό τρόπο το αιρετικό του φρόνημα, αντιλαμβάνεστε τί σκοτάδι καρδιάς έχει, εφόσον οι φωτογραφίες διαψεύδουν παντελώς τα λεγόμενά του.
Πάντως οι αποκαλούμενοι ''ματθαιϊκοί'' προτίμησαν να αντιμετωπίσουν το αιρετικό φαινόμενο πληρώνοντας μεγάλο τίμημα, παρά να το καλύπτουν εν ονόματι της εξόχως ταλαιπωρημένης ισορροπίας και της κακώς εκλαμβανομένης ενότητος, η οποία όταν γίνεται με θυσία την Ορθόδοξη Πίστη είναι ενότητα με τον διάβολο και όχι με Τον Χριστό.
Η ανάρτηση και δημοσίευση του περιοδικού του Αγίου Ματθαίου του ημεροδείκτη του έτους 1942, καθώς και άλλες αναρτήσεις που έχουμε κάνει με τις στολές του Αγίου, όπου φέρει επ' αυτών την εικόνα της Αγίας Τριάδος και της εκ του τάφου Αναστάσεως, κάνετε κλίκ εδώ, διαψεύδουν τις συκοφαντικές και βλάσφημες αναφορές από διάφορους αιρετικούς στο διαδίκτυο για τον Άγιο Ματθαίο, ότι δήθεν ο Άγιος δεν είχε ασχοληθεί με την εικόνα της Αγίας Τριάδος και ότι ούτε εκείνος την αποδεχόταν αλλά δεν την προέβαλλε, ότι δήθεν δεν την καταδίκασε γραπτώς γιατί είχε να ασχοληθεί με άλλα, και διάφορα τραγικά να λέγονται και μόνον για πρόσωπο Αγίου.
Αυτές οι ψευδείς και συκοφαντικές αναρτήσεις υπό διαφόρων αντιχρίστων αιρετικών λέγονται και γράφονται με σκοπό να εμφανίσουν τον Άγιο Ματθαίο ως ομόφρονά τους. Αλλά εκείνος που τυφλώνεται τόσο πολύ ώστε να βάζει λόγια στο στόμα Αγίου και μάλιστα βλάσφημα, μόνο και μόνο για να τον εμφανίσει ως ομόφρονά του και να επικυρώσει με αυτόν τον διαβολικό τρόπο το αιρετικό του φρόνημα, αντιλαμβάνεστε τί σκοτάδι καρδιάς έχει, εφόσον οι φωτογραφίες διαψεύδουν παντελώς τα λεγόμενά του.
Τους ευχόμεθα καλή μετάνοια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου