Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Οι ομοφυλοφιλικοί έρωτες των θεών του Ολύμπου...

Του Iperaspistis Powerup
 
Ποσειδών και Πέλοπας.

Ο θεός της θάλασσας και ο μικρασιάτης Πέλοπας είχαν έναν παράφορο ερωτικό δεσμό [4]. Ο Ποσειδώνας τον μετέφερε με ένα χρυσό άρμα στον Όλυμπο για να τον έχει προσωπικό του οινοχόο και εραστή. Τον πότιζε αμβροσία και του έμαθε να οδηγεί το χρυσό άρμα. Αλλά οι υπόλοιποι θεοί, μέσα στη στριμάρα, διαφώνησαν με τις επιλογές του Ποσειδώνα (είχαν και προηγούμενα με τον πατέρα του Πέλοπα) και εξόρισαν τον πιτσιρικά στη Γη. Ο δεσμός τους εξελίχτηκε σε μια καλή φιλία. Όταν ο Πέλοπας θέλησε να παντρευτεί την Ιπποδάμεια, στράφηκε στον παλιό του εραστή. Ο Ποσειδώνας, εντελώς υπεράνω, τον βοήθησε να νικήσει στον ιππικό αγώνα που θα έκρινε το αν θα την παντρεύονταν ή όχι: του χάρισε ένα άρμα με φτερωτά άλογα. Με τέτοια μέσα, φυσικά νίκησε...

Απόλλων και Κυπάρισσος.

Ο Κυπάρισσος ήταν ένας ωραίος νεαρός από την Κέα (Τζια), τον οποίο ερωτεύτηκε ο Απόλλωνας. Στα βουνά και τα λαγκάδια της Τζιας ζούσε ένα πανέμορφο ελάφι, ήμερο και φιλικό, που δεν φοβόταν τους ανθρώπους. Ο Κυπάρισσος το αγαπούσε υπερβολικά, όμως μια μέρα το σκότωσε κατά λάθος στο κυνήγι. Το πέρασε για πέρδικα ή άφησε το βέλος να φύγει σε λάθος στιγμή, κάτι τέτοιο. Απαρηγόρητος ζήτησε από τον Απόλλωνα να τον λυπηθεί και να τον αφήσει να θρηνεί για πάντα τον χαμό του ελαφιού. Ο θεός αντί να του χαρίσει ένα ζευγάρι γυαλιών μυωπίας που ακόμη δεν είχαν εφευρεθεί, τον μεταμόρφωσε σε κυπαρίσσι [5] που το ρετσίνι του στάζει από τότε σαν δάκρυα. Χιλιάδες χρόνια τώρα.

Απόλλων και Υάκινθος.

Ο έρωτας του Απόλλωνα για τον όμορφο Υάκινθο έφερε αναταραχή στους Δελφούς γιατί ο Απόλλωνας εγκατέλειψε το Μαντείο και προτιμούσε να κατοικεί στη Σπάρτη, την πατρίδα του εραστή του. Οι δύο τους αθλούνταν μαζί, γυμνοί, στη σκοποβολή, το δόρυ και τον δίσκο. Συνέβη όμως το κακό: κατά λάθος ο δίσκος που έριξε ο Απόλλωνας βρήκε τον Υάκινθο στο πρόσωπο και τον σκότωσε. Ο θεός τον μεταμόρφωσε σε λουλούδι [6] και ο Μότσαρτ σε όπερα (βάζοντας σοπράνο να τραγουδάει τον ρόλο του Υάκινθου...

Ζέφυρος και Υάκινθος.

Εκτός από τον Απόλλωνα, με τον Υάκινθο ήταν ερωτευμένος και ο θεός Ζέφυρος. H σχέση έτεινε να εξελιχθεί κάπως σαν ερωτικό τρίγωνο, αλλά ο Υάκινθος προτιμούσε τον Απόλλωνα, που ήταν και κούκλος και πρωτοκλασάτος θεός. Η ζήλια του Ζέφυρου ήταν τόση ώστε όταν οι δύο εραστές αθλούνταν στον δίσκο της παραπάνω παραγράφου, φύσηξε από τη δύση και εξέτρεψε τον δίσκο από την πορεία του και τον οδήγησε κατακούτελα στο πρόσωπο του Υάκινθου για να εκδικηθεί τον Απόλλωνα [7]. Η εκδίκηση πέτυχε, ο Υάκινθος μας άφησε χρόνους.

Παν και Δάφνις.

Ο Δάφνις ήταν γιος του Ερμή και μιας νύμφης από τη Σικελία. Όταν ήταν βρέφος, η μητέρα του, τελείως αναίσθητη, τον άφησε έκθετο σ' ένα χαντάκι με δάφνες (εξ ου και το όνομα). Ευτυχώς τον βρήκαν και τον ανάθρεψαν βοσκοί. Ο νεαρός ήταν τόσο όμορφος που τον ερωτεύτηκαν ο Απόλλωνας και ο Πάνας, ο θεός των κοπαδιών. Μάλιστα, ο τελευταίος του έμαθε έμαθε να παίζει... τον αυλό. [8].
 
_________________________________
Παραπομπές - Αποδείξεις.
 
[1] Όμηρος Ιλιάδα Ε'..265, Πλάτων Φαίδρος 255, Παυσανίας V.24.5; V.26.2-3.
[2] Λουκιανός Θεών Διάλογοι, Διός και Ήρας.
[3] Λουκιανός Θεών Διάλογοι Διός και Γανυμήδους.
[4] Πίνδαρος Ολυμπιόνικοι, Ωδή Α' 25-26.
[5] Οβίδιος Μεταμορφώσεις 10.106.
[6] Οβίδιος Μεταμορφώσεις 10.162, Παυσανίας ΙΙΙ.19.3-4.
[7] Nonnus, Dionysiaca 10.253.
[8] Θεόκριτος Ειδύλλια.Ι. 3; Anthol. Palat. IX. 237, x. 11; Vergilius Eclogues. I. 32, IV. 58
 
Πηγή: agioritikovima.gr/arxeio/23695-uti-einai-i-or
 
(Σχόλιο Εγκολπίου: Αυτά είναι ελάχιστα δείγματα από την ηθική των ανθελλήνων παγανιστών που λατρεύουν θεούς, όχι και τόσο αρσενικούς θα λέγαμε... Κατά τα άλλα τους ενοχλεί δήθεν ότι Ο Χριστός μας δεν είναι δυνατός και πολεμιστής όπως οι, πολύ άντρες, θεοί του Ολύμπου... Τώρα τί να ευχηθούμε σε κάθε συνεπή λάτρη της παγανιστικής θρησκείας;;; Καλή διασκέδαση;;; Δε νομίζω... Θα ευχηθούμε καλή επιστροφή στη σωστή οδό...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες