Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Ο ''διάβολος'' σε διαφήμιση της Mercedes...

ΗΠΑ: Ο ''διάβολος'' σε διαφήμιση της Mercedes...


The Vigilant Citizen / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
 
Το Super Bowl, ο τελικός δηλαδή του αμερικάνικου football είναι το αθλητικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πέρυσι τον αγώνα παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 111,3 εκατ. τηλεθεατές.
 
Το Super Bowl έχει γίνει όμως κάτι πολύ περισσότερο από ένα αθλητικό παιχνίδι. Πρόκειται για ένα πολύπλευρο γεγονός που αναμιγνύει τα αθλητικά με τη μουσική βιομηχανία και τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, μονοπωλώντας την προσοχή των μέσων ενημέρωσης για μέρες. Η τιμή των διαφημίσεων αγγίζουν τα 4 εκατομμύρια δολάρια ανά 60 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το CBS.
 
Αυτή η μοναδική ετήσια εκδήλωση παρακολουθείται από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και ως εκ τούτου είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για την αποκρυφιστικής ελίτ για να προωθήσει την ατζέντα της.
 
Οι διαφημίσεις στο Super Bowl είναι επίσης μεγάλο μέρος του show - και πιθανώς συζητούνται πιο πολύ από το πραγματικό παιχνίδι. Αυτό το έτος, η Mercedes φέρνει στην εμπορική αρένα του Super Bowl μια κινηματογραφική διαφήμιση για να προωθήσει ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου. Μέσα από αυτή, μεταφέρονται και άλλα μηνύματα στο τηλεοπτικό κοινό.
 
Η διαφήμιση - που θα είναι έτοιμη να «εισβάλει» σε εκατομμύρια σπίτια Αμερικανών την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου – έχει βάση την Φαουστιανή έννοια της πώλησης της ψυχής στο διάβολο για φήμη και πλούτη, ένα από τα πιο αγαπημένα σενάρια της βιομηχανίας των Illuminati. (Στην διαφήμιση ακούγεται το "Sympathy for the devil" Rolling Stones...). Σε λιγότερο από 2 λεπτά, η διαφήμιση καταφέρνει να περάσει πολλούς συμβολισμούς.
 
Η διαφήμιση ξεκινά με έναν άντρα να θαυμάζει μια διαφημιστική πινακίδα με το εν λόγω αυτοκίνητο. Ο ‘Διάβολος’ (τον υποδύεται ο ηθοποιός Γουίλεμ Νταφόε) τότε του λέει: "Παιδί μου κάνε μια συμφωνία μαζί μου και θα μπορείς να έχεις το αυτοκίνητο και τα πάντα που πηγαίνουν μαζί με αυτό".
 
 
Ο διάβολος βάζει σε πειρασμό τον τύπο να πουλήσει την ψυχή του.
 
Ο τύπος παίρνει το στυλό και μετά οραματίζεται τι θα συνέβαινε αν είχε κάνει μια συμφωνία με το διάβολο. Προφανώς, αυτό που θα συμβεί σ 'αυτόν θα είναι αρκετά καλό. Σύμφωνα με τη διαφήμιση, αυτό συμβαίνει όταν πουλήσετε την ψυχή σας.
 
 
Μπορείτε να γίνεται μια celebrity και να πάρετε το πιο καυτό κορίτσι όπως η Kate Upton
 
 
Μπορείτε να γίνετε γίγαντας στη μουσική βιομηχανία.
 
 
Θα γίνετε το πρόσωπο της ημέρας που θα εμφανίζεται σε εξώφυλλα περιοδικών.
 
 
Το συμβόλαιο που παρουσιάστηκε από τον ''Διάβολο''. (Προσέξτε το ☧ αντιστραμμένο!).


 
Το δαχτυλίδι του ‘Διαβόλου’. Κοιτάζοντας πιο κοντά το δαχτυλίδι του ‘Διαβόλου’, βλέπουμε ότι είναι σαφώς μασονικό. Γιατί αυτό το συγκεκριμένο σύμβολο είναι εκεί; Αναφέρεται σε μια πραγματική, ισχυρή μυστική κοινωνία. Υπάρχουν πολλά συμβολικά μηνύματα σε αυτό το σύντομο διαφημιστικό.
 
Ο τύπος συνειδητοποιεί τότε ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά προσιτό για αυτόν ώστε να μην πουλήσει την ψυχή του για να το αποκτήσει.
 
Η διαφήμιση τελειώνει με κάποια λεπτή αποκρυφιστική αριθμολογία.
 
 
Υπάρχει φωτιά στις 13 Σεπτεμβρίου του 2013, γιατί ίσως το 13 είναι σημαντικός αριθμός για τη μασονία και τον αποκρυφισμό.
 
Έτσι, ενώ ο άνθρωπος δεν έπεσε στην παγίδα του διαβόλου, η διαφήμιση, ωστόσο, έδειξε τι απαιτείται για να ανέβεις στο υψηλότερο επίπεδο στις τάξεις της βιομηχανίας του θεάματος. Κάποιος πρέπει να κάνει μια συμφωνία με ένα κακό πρόσωπο που είναι προφανώς ένα μέλος μιας μυστικής εταιρίας, η οποία στη συνέχεια "μαγικά" σας βάζει σε όλες τις σωστές θέσεις στη μουσική, τη μόδα και τον αθλητισμό.
 
Ναι, όλα αυτό μεταφέρεται στη σύντομη αυτή διαφήμιση για ένα αυτοκίνητο. Είναι αυτός ένας τρόπος για την ελίτ να καυχηθεί για το πώς κουμαντάρει τα πάντα; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι κάποιοι θα απορροφήσουν αυτό το μήνυμα ... Και κάποιοι σίγουρα θα αγοράσουν αυτό το αυτοκίνητο.
 
Δείτε το βίντεο.



Πηγή: Κόκκινος ουρανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες