Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Τά βάσανα τής κολάσεως...

Πολλοί που δε γνωρίζουν την διδασκαλία του Ευαγγελίου και την ερμηνευτική προσέγγιση των Θεοφόρων Πατέρων, κατηγορούν Την Εκκλησία για σκοταδισμό και τρομοκρατία προς άγραν υποδουλωμένων πιστών. Η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο ως προς αυτή την κατηγορία. Ο άνθρωπος ελευθερώνεται από ό,τι τον κατατρέχει στην επίγεια ζωή του, αν έλθει κοντά Στον Θεό μέσω Της Εκκλησίας Του. Πονάει κάποιος από την ανθρώπινη αδιαφορία και την μοναξιά που αυτή επιφέρει; Δεν αντέχει κάποιος να κόψει από κακές συνήθειες όπως η χυδαιολογία ή η άσκηση βίας; Ξέρει κάποιος πως η μοιχεία βάζει σε κίνδυνο την σωτηρία της ψυχής του, αλλά και την ίδια του την οικογένεια αλλά δεν μπορεί να αντισταθεί; Πού μπορεί να βρει λύση; Μόνο στην εύρεση καλού πνευματικού καθοδηγητή που θα τον βοηθήσει να διακόψει τα πάθη του. Οι πάσης φύσεως σύμβουλοι, ''φίλοι'', ψευτοεπιστήμονες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ανθρωποκεντρικά και όχι πνευματικά, οι ''ειδικοί'' και πολλοί άλλοι, μόνο χειρότερα μπορούν να κάνουν τα πράγματα ή να τ'αφήσουν στάσιμα. Ο ιερέας που διαθέτει λεπτή διάκριση των καταστάσεων και πνευματικότητα, μπορεί να σώσει τον άνθρωπο, Θεού συνεργούντος. 

Όταν ο άνθρωπος όμως επιλέγει να μοιχεύει τον ή την σύζυγό του, να καταπατά τις υποσχέσεις του γάμου, να ζει από την κλοπή των αγαθών του πλησίον του, να σκοτώνει, να εκμεταλεύεται τον εργάτη του, και να πράτει εν γένει το κακό, είναι δίκαιο να απολαμβάνει Την παρουσία Του Θεού στην Βασιλεία Του, ή να ζει μετά θάνατον στην πλήρη απουσία Του Θεού; Αν και οι δίκαιοι και οι αδικοι είχαν την ίδια κατάληξη μετά θάνατο, τί Θεός θα ήταν αυτός; Η απόλυτη Αγάπη και Δικαιοσύνη Του Δημιουργού όμως αποδίδει εκάστω κατά τα έργα του. Στην Βασιλεία Του πηγαίνουν εκείνοι που έζησαν με αγάπη και έργα αρετής για τον συνάνθρωπο και Τον Θεό. Και στην κόλαση καταλήγουν οι εγωϊστές, άρπαγες, άδικοι, κίναιδοι, μοιχοί, πόρνοι και γενικώς οι υπηρέτες των κακών επιθυμιών τους, που είναι αντίθετες με την φύση και τους νόμους που Εκείνος όρισε να διέπουν αυτήν.

1 σχόλιο:

  1. Η απουσία της ΕΛΠΙΔΑΣ !...ενώ γνωρίζουμε όλοι απελπισμένους συνανθρώπους μας ,απελπισμένους νεολαίους ΄,απελισμένες κοινωνίες κ γευτήκαμε τις επιπτώσεις της απουσίας ελπίδας στην παρουσα κ παροδική επίγεια ζωή αδυνατούμε ; να κατανοήσουμε τί σημαίνει ΝΑ ΖΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ !!!Το τέλειο κ ατελείωτο μαρτύριο της ψυχής μετά την απόδοση δικαιοσύνης του Κυρίου .Μη γένοιτο .





    ΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναζητηση

Αναγνώστες