Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

Μελέτη περί των εσχάτων γεγονότων, 3.

Άλλος ένας άγιος της Εκκλησίας μας, που προφητεύει για τα έσχατα έτη της ιστορίας, είναι ο άγιος Μεθόδιος Αρχιεπίσκοπος Πατάρων. Η λεγόμενη ''Θεωρία του εν Αγίοις πατρός ημών Μεθοδίου, Αρχιεπισκόπου Πατάρων, περί των μελλόντων γενέσθαι'', είναι η αποκάλυψη εκ Θεού που είδε ο άγιος και ξεκινά ως εξής, ''Έν ταις εσχάταις ημέρες του εβδόμου αιώνος, επαναστήσονται οι Αγαρηνοί και περικυκλώσουσι τα τείχη της πόλεως Βυζαντίου, και συναχθήσονται πάντα τα έθνη εν αυτή'' ... Ακόμα δεν έχει συμβεί τέτοιο πολεμικό γεγονός να κυκλωθεί δηλ. η Κων/πολη από Αγαρηνούς και πολλά άλλα έθνη, και το λέμε αυτό διότι λέει η προφητεία στην έναρξη της, ''Έν ταις εσχάταις ημέραις του εβδόμου αιώνος'', δεν λέει εν ταις εσχάταις ημέρες του έκτου αιώνος, όπου συνέβη η άλωση της Βασιλεύουσας το 1453. Παρακάτω η προφητεία λέει ... ''και κρατήσει επί την επτάλοφον το ξανθόν γένος, εξ ή πέντε''.
 
Λίγο παρακάτω η προφητεία λέει, ''και απέλθετε επί τα δεξιά της επταλόφου, και ευρήσετε άνθρωπον επί δύο κίονας ιστάμενον εν κατηφεία πολλή, έσται δε λαμπρός το είδος, δίκαιος, ελεήμων, φορών πενιχρά, τη όψει αυστηρός και τη γνώμη πραύς, έχοντα επί τον δεξιόν αυτού πόδα καλάμου ήλον, και φωνή υπό του Αγγέλου κηρυχθήσεται, στήσατε αυτόν βασιλέα και δώσουσιν αυτώ εις την δεξιάν χείρα ρομφαίαν, λέγωντες αυτώ, ανδρίζου Ιωάννη και ίσχυε και νίκα τους εχθρούς σου, και επάρας την ρομφαίαν παρά του Αγγέλου, πατάξει τους Ισμαηλίτας, Αιθίοπας και πάσα γενεάν άπιστον'' ... ''και βασιλεύσει έτη τριάκοντα πέντε και μετά την τελευτήν αυτού'' ... ''και έκτοτε βασιλεύσουσιν οι τέσσαρες υιοί αυτού'' ... παρακάτω λέει η προφητεία ότι θα ''βασιλεύσει γύναιον μιαρόν και αναίσχυντον εν τη επταλόφω'', κατόπιν λέει, ''και ευθύς σεισθήσεται η επτάλοφος, και καταποντησθήσεται σύμψυχος'' ... ''και μόνο οξήλοφος έσται φαινόμενος'' ... ''είτα καταποντησθήσεται και η Σμύρνη, και η Κύπρος από ανεμοστροβίλου θαλάσσης, και τότε βασιλεύσει ο αντίχριστος''. 
 
Ας δούμε τώρα τις διδαχές του αγίου Νείλου του Μυροβλύτου, από το ανέκδοτο χειρόγραφο εκδόσεως Ι. Μονής Αγίου Διονυσίου, Αγίου Όρους, Λεοντίου Μοναχού, Απριλίου 2008. Στη σελ. 254 λέει η προφητεία του αγίου Νείλου, ''εκείνοι όπου θα περιπατούν εις τα μέσα του ογδόου αιώνος, ήγουν εις τας επτά ήμισυ χιλιάδας'' ... συνεχίζει με περιγραφή του κόσμου τότε, με αιμομιξίες εσχάτου είδους, ακαθαρσίες και αρρενομανίες, και λέει τότε ότι, ''ύστερον θέλει γίνη η ογδόη Σύνοδος και αυτή θέλει διαλέξη τους καλούς από τους κακούς, ήγουν την ορθοδοξίαν'' ... ''τότε θα ειρηνεύσουν ολίγον καιρόν οι άνθρωποι και πάλιν θέλουν μετατρέψουν την γνώμην τους εις το πονηρόν'' ... Έγινε κάποια όγδοοη Σύνοδος που να λάμψει η Ορθοδοξία πάλι; Αντιθέτως ακόμη βιώνουμε μία εκκλησιαστική περίοδο ιδιαιτέρως παρηκμασμένη. Ας δουν λοιπόν οι εσχατολόγοι κινδυνολόγοι, μέρος της παρακμής αυτής, πόσο μακρυά είναι από τα γεγονότα που μας έδειξε, μέσω των προφητών του ο Θεός, ότι μέλλουν να γίνουν. 
 
Ας δούμε και τις πολύ σημαντικές αναφορές του αγίου Ανδρέα του δια Χριστόν σαλού για τα μέλλοντα να συμβούν. Στην ''ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ του Αγίου Ανδρέου του δια Χριστόν Σαλού περί της απελευθερώσεως της Κωνσταντινουπόλεως, περί του τέλους του Κόσμου και περί της ελεύσεως του Αντιχρίστου'', στη σελ. 47 λέει, ''το γένος των Αγαρηνών και ικανά πλήθη τη μαχαίρα αυτών κατασφάξουσιν, εγώ δε φημί, ότι το ξανθόν γένος εισελεύσεται ούτινος η προσηγορία πρόκειται εν τη επτακαιδεκάτω στοιχείων των εικοσιτεσσάρων στοιχείων διακεφαλαιούμενον'' ... Στην υποσημείωση με αριθμό 3, στην ίδια σελ. λέει, ''Τούτο βεβαιοί και η εν χειρογράφοις σωζομένη Θεωρία του αν αγίοις πατρός ημών Μεθοδίου (+310) επισκόπου Πατάρων περί των μελλόντων γενέσθαι''. 
 
Διασταυρώνει το γραπτό αυτό κείμενο την αναφορά του αγίου Ανδρέου με την αναφορά του αγίου Μεθοδίου, παρά ταύτα κάποιοι εσχατολόγοι αδιαφορούν για όσα λένε οι προφητείες αυτές και έχουν φτιάξει δική τους Αποκάλυψη και δικές τους προφητείες που να ταιριάζουν με όσα έχουν αδιακρίτως χωνέψει από τις προτεσταντικές αναφορές εξ Αμερικής. Παρακάτω λέει η επόμενη υποσημείωση με αριθμό 4, ''Εν ετέρω χειρογράφω ΙΣΤ' αιώνος φέρονται τα εξής, <<Και μετά ταύτα ταραχθήσονται τα ξανθά γένη εξ ανατολών και δυσμών και συναχθήσονται Αγαρηνοί και συνάψουσι πόλεμον και το ξανθόν γένος τροπώσει αυτούς>> ... <<ευθύς δε ο πόλεμος παύσεται και άνθρωποι δύο λευκοφόροι γενήσονται και φως λάμψει και ο εναπολειφθείς λαός του Θεού δρομαίως ακολουθήσει αυτούς και εύρουσι τον ειρηνικόν και άγιον βασιλέα εν εσθήτι ρακώδει και λύπης και κατήφειας μεστόν, ότι και αυτός εν τω πολέμω ην εν μέσω αυτών και ο κήρυξ βοήσει τρίς, ούτος εστί και λάβετε αυτόν βασιλέα>> ... <<Τότε ο βασιλεύς ημερώσει τα ξανθά γένη και ειρηνεύσει τα ασπέρια μέρη>>. Στη σελ. 48 η προφητεία του αγίου Ανδρέα λέει, ''Εν γαρ ταις εσχάταις ημέραις αναστήσει Κύριος ο Θεός βασιλέα από πενίας και πορεύσεται εν δικαιοσύνη και γενήσεται δι' ελεημοσύνης τοις πάσιν ευάρεστος πάντα δε πόλεμον καταπαύσει'' ... ''Και μετά ταύτα δώσει το πρόσωπον αυτού επί ανατολάς και ταπεινώσει τους υιούς Άγαρ, οργισθήσεται γαρ αυτοίς ο Κύριος δια τη βλασφημίαν αυτών ην εβλασφήμησαν εις τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν και δια την των Σοδόμων ασέλγειαν ην κατεργάζονται'' ... Στη σελ. 49 λέει ότι, ''τριάκοντα και δύο έτη κρατήσει της βασιλείας'', και στην υποσημείωση με αριθμό 9 της ίδιας σελ. λέει ότι ''ο Μεθόδιος λέγει πως <<βασιλεύσει τριάκοντα πέντε έτη>>. Οπότε μετά τον πόλεμο στον οποίον θα εμπλακούν με βάση τις προφητείες, οι Αγαρηνοί και οι Ρώσοι, ο πρώτος βασιλιάς θα βασιλεύσει 35 ή 32 χρόνια. Πού λοιπόν βρήκαν οι πλανεμένοι εσχατολόγοι των ημερών μας, το σφράγισμα του αντιχρίστου όταν ούτε ακόμα ο πόλεμος έχει γίνει, ούτε τελείωσε, ούτε οι πρώτος βασιλιάς βασίλευσε για τριάντα και πλέον χρόνια; Μάλιστα μετά τον πρώτο αυτόν βασιλιά, έχουμε και άλλους πριν εμφανιστούν οι δύο προφήτες τους οποίους θα φονεύσει ο αντίχριστός και κατόπιν της αναστάσεως τους και της εις τον ουρανόν αναλήψεως τους θα ξεκινήσει το σφράγισμα του ο αντίχριστος. 
 
Αυτά όλα οι υπέρ ορθόδοξοι εσχατολόγοι τα έχουν διαγράψει και μιλούν για σχιζοφρενικό χριστιανισμό για όποιους πάρουν το δήθεν 666 στις κάρτες, όταν οι ίδιοι έχουν παραχαράξει όλη την σειρά των γεγονότων του βιβλικού κειμένου της Αποκάλυψης, δηλ. έχουν πειράξει αυτό το ίδιο το ιερό κείμενο που το Άγιο Πνεύμα συνέγραψε δια χειρός Ιωάννου, μαθητού και αποστόλου του Κυρίου μας, έχουν διαγράψει από τον λογισμό τους όλο το πλήθος των προφητειών αγίων που δεν ταιριάζουν με τις πλάνες τους.
 
Συνεχίζοντας η προφητεία του αγίου Ανδρέου λέει στη σελ. 50, ''Παρελθόντος ουν του σκήπτρου τούτου, τότε γενήσεται αρχή ωδίνων. Τότε εγερθήσεται ο υιός της απωλείας ονόματι Αράν, χιλίαρχος και βασιλεύσει εν τη πόλει ταύτη τρία ετη και μήνας εξ και ποιήσει ανομίαν οία ού γέγονεν από αρχής κόσμου''. Βλέπουμε ότι μετά τον πρώτο βασιλιά που θα βασιλεύσει 35 περίπου χρόνια έχουμε και άλλον μετά από αυτόν ο οποίος θα βασιλεύσει τριάμιση χρόνια. Αυτός θα είναι άνομος και ανήθικος νομοθέτης, αφού θα νομοθετήσει τον γάμο μεταξύ αδελφών, πατέρων με τις κόρες τους και μητέρων με τους γιους τους, και όποιος αρνείται θα θανατώνεται. Πολλοί εσχατολόγοι της τότε εποχής, βιαστικοί και πλανεμένοι σαν τους σημερινούς θα βιαστούν ίσως να πούν ότι αυτός είναι ο αντίχριστος! 
 
Αναφέρει πολλά γεγονότα η προφητεία για τον βασιλιά αυτόν και λέει στο τέλος της σελ. 50 και αρχή της σελ. 51, ''Tότε οι ιερείς του Θεού μετά των καταλειφθέντων εναρέτων,και εγκρατών φύγωσιν επί τα όρη και τα σπήλαια. Παταχθήσεται τοιγαρούν το σκήπτρον τούτο της ανομίας και εν τω σκότει τω εξωτέρω βληθήσεται''. Αναφέρει η προφητεία λοιπόν ότι θα υπάρχουν ιερείς του Θεού τότε, δηλ. αφού γίνει ο πόλεμος στην Κων/πολη, αφού τελειώσει, αφού βασιλεύσει ο πρώτος βασιλιάς 35 χρόνια, τότε ακόμα θα υπάρχουν ιερείς, οπότε όσοι φαντάζονται ότι είναι οι μόνοι ορθόδοξοι ιερείς επί της γης και έχουν αποφανθεί σαν πάπες ότι άλλοι δεν υπάρχουν ανά τον κόσμο, καλά θα κάνουν να αναθεωρήσουν. 
 
Η προφητεία μιλά και για τον επόμενο βασιλιά από αυτόν, λέγοντας, ''Μετά δε ταύτα εγερθήσεται βασιλεία ετέρα επί την πόλιν ταύτην, και ο βασιλεύς εκείνος βλοσυρός έσται και μέλας, αρνητής του Θεού και των αγίων και αλλότριος της βασιλείας των ουρανών. Ανοίξει γαρ τας μυσαράς βίβλους των ειδωλολατρών και μετατραπήσεται εις την ειδωλολατρείαν''. Στην υποσημείωση με αριθμό 19 που αφορά σε αυτό το κομμάτι του κειμένου, λέει, ''Τα ανωτέρω απαντώνται περί του βασιλέως τούτου έν τινι χειρογράφω ιε' αιώνος: <<Και αναστήσεται έτερος βασιλεύς νεανίας έχων επί το ούς αυτού σημείον'' ... ''και αναγνώσας βίβλους ειδωλολατρικάς τραπήσεται εις ειδωλολατρείαν>> ... 
 
Αυτή η υποσημείωση δηλ. διασταυρώνει με άλλο χειρόγραφο την προφητεία του αγίου Ανδρέα. Αν ήταν ευσεβείς πόθοι όλες οι προφητείες αυτού του περιεχομένου, και του αγίου Ανδρέα, όπως ισχυρίζονται οι προτεσταντίζοντες εσχατολόγοι, θα είχαν τόσες λεπτομέρειες, όπως ακόμα και το σημάδι στο αυτί του εν λόγω βασιλιά που θα στραφεί στην ειδωλολατρεία;
 
Στη σελ. 52 συνεχίζει η προφητεία με τον επόμενο βασιλιά, ''Τελευτήσαντος δε και τούτου του σκήπτρου, τότε έρχεται ο από Αιθιοπίας από του πρώτου κέρατος, ον φασί δώδεκα έτη κρατήσειν της βασιλείας τους οίακας'' ... ''εώς ού του σκήτρον τούτο παρελεύσεται. Ελεύσεται δε μετ' αυτόν ο εξ Αραβίας ενιαυτόν ημερών'' ... Στην υποσημείωση με αριθμό 22 αναφέρει περί της προφητείας αυτής την ταύτισή της με την Θεωρία του αγίου Μεθοδίου, λέγοντας, ''Και μετά την τελευτήν αυτού από πενίας Βασιλέως βασιλεύσει ο εξ Αραβίας έτη δώδεκα. (Θεωρία αγίου Μεθοδίου)''. 
 
Στη σελ. 54 λέει η προφητεία,''Και ευθέως άγγελος Κυρίου εκ του ουρανού καταπτάς άρει τον τίμιον σταυρόν συν των διαδήματι και την ψυχήν του βασιλέως. Τότε παρέρχεται η βασιλεία των Ρωμαίων των γαρ χριστιανών η βασιλεία ο σταυρός κεχρημάτικεν'' ... ''Μετά ταύτα αναστήσονται εν τη πόλει ημών τρείς νεώτεροι μωροί και αναιδείς και εξωλέστατοι και κρατήσουσιν επί το αυτό της βασιλείας εν ειρήνη ημέρας εκατόν πεντήκοντα'' ... ''Απάρας ουν ο πρώτος εισελεύσεται εν Θεσσαλονίκη'' ... ''Και κατασκευάσας πλοία μεγάλα πορεύσεται εν Ρώμη'' ... Στη σελ. 55 λέει, ''Ο δε δεύτερος μείραξ εκστρατεύσει και αυτός την Μεσοποταμίαν και τας Κυκλάδας των νήσων'' ... ''Και απάρας έλθη επ' ομφαλόν της κτίσεως, τινές δε λέγουσι την Αλεξάδρειαν ομφαλόν είναι της οικουμένης'' ... ''Και τρίτος εξελεύσεται και αυτός εκ της πόλεως και στρατοπεδεύσει Καρίαν, Φρυγίαν, Ασίαν, την Αρμενίαν Γαλατίαν τε την Αραβίαν'' ... ''και αποκτανθήσονται οι τρεις βασιλείς μετά του πλήθους παντός'' ... ''αναστήσεται γύναιον πονηρόν και αισχρότατον από του Πόντου και βασιλεύσει εν τη βασιλίδει των πόλεων'', κατόπιν η προφητεία μιλά για τον καταποντισμό της Κων/πόλεως, ''εκτενεί την χείρα αυτού επί την μεγάλην πόλιν ταύτην και δράξηται αυτής και ερεί τοις ύδασι της αβύσσου του καταπιείν αυτήν''. Για όσους λοιπόν ισχυρίζονται ότι οι προφητείες αυτές είναι ευσεβείς πόθοι, πώς εξηγούν το γεγονός ότι ο άγιος Ανδρέας δίνει λεπτομέρειες για τόπους και γεγονότα καθώς και την διαδοχή των βασιλεών; 
 
Ας δούμε τί λέει στην προφητεία του όμως ο άγιος περί της συντελείας του κόσμου και θα δούμε πόσο έξω πέφτουν και πλανώνται οι προτεσταντίζοντες εσχατολόγοι. Στη σελ. 57, ''Μετά την παρέλευσιν της πόλεως ταύτης, τα της συντελείας συνίσταται 32. Φασί δε τινές ότι μετά τον αφανισμόν της πόλεως και το πλήρωμα της των εθνών βασιλείας, μέλλουσι τα σκήπτρα Ισραήλ εξανίστασθαι προς το βασιλεύσαι τον υπόλοιπον καιρόν εις αναπλήρωσιν του εβδόμου αιώνος''. Μας λέει καθαρά ότι μετά τον καταποντισμό της Κωνσταντινούπολης θα αρχίσουν τα δεινά της ανθρωπότητος! Αυτό ακριβώς επισημαίνει και η υποσημείωση με αριθμό 32. Όμως οι εσχατολόγοι διαγράφουν τα γεγονότα αυτά και φτάνουν στο ανύπαρκτο σφράγισμα με τον αριθμό του ονόματος του αντιχρίστου χωρίς να ξέρουν καν το όνομα του αντιχρίστου από το οποίο θα εξάγεται το άθροισμα 666 από την πρόσθεση των γραμμάτων του ονόματος του συμφώνως με την ελληνική αρίθμηση. Απόλυτη παραποίηση του ιερού κείμενου, πλάνη που ίσως αγγίζει τα όρια της βλασφήμιας αφού άλλα λέει το κέιμενο της Αποκάλυψης και άλλα υποστηρίζουν οι αυτοαποκαλούμενοι ορθόδοξοι. 
 
Στη σελ. 59 λέει, κλαύσουσι και θρηνήσουσι την Βαβυλώνα ταύτην την επτάλοφον λέγοντες, ουαί ημίν ότι η πόλις ημών η μεγάλη και αρχαία βεβύθισται'' ... ''και από της θλίψεως των ημερών εκείνων δοθήσεται το βασίλειον και το κράτος τη πρεσβυτέρα Ρώμη''. Σε αυτό το σημείο υπάρχει μία υποσημείωση με αριθμό 36 η οποία αναφέρει το εξής, ''Μετά τον καταποντισμό της Επταλόφου λέγει ο Μεθόδιος, και ούτως βασιλεύσει εν Θεσσαλονίκη έτερος επί χρόνου μικρού, είτα καταποντισθήσεται και η Σμύρνη και η Κύπρος από ανεμοστροβίλου θαλάσσης και τότε βασιλεύσει ο αντίχριστος''. Και κατόπιν συνεχίζει η προφητεία του αγίου Ανδρέα, ''ωσαύτως και εν τω Συλαίω και εν τη Θεσσαλονίκη υποτασσόμενα τω εν τη Ρώμη βασιλεύοντι προς τα τέλη ήδη του κόσμου εγγίσαντος''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες