Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Η Celine Dion κι παραδοσιακοί ρόλοι αγοριού και κοριτσιού.

Ξεσάλωσε η Νέα Τάξη. Η Celine Dion πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση εταιρίας παιδικών ρούχων που «ελευθερώνει» τα παιδιά από τους παραδοσιακούς ρόλους αγoριού/κοριτσιού


Η διάσημη τραγουδίστρια Celine Dion αποτελεί την τελευταία μεγάλη celebrity που επιτίθεται στα πρότυπα άνδρα/γυναίκας. Παρουσιάζεται σε μια νέα διαφήμιση που ρωτά σε ποιον πραγματικά ανήκουν τα παιδιά (sic).

"Τα παιδιά μας. Δεν είναι πραγματικά τα παιδιά μας, καθώς είμαστε όλοι οι σύνδεσμοι σε μια ατελείωτη αλυσίδα που είναι ζωή", εξηγεί η Καναδέζα τραγουδίστρια σε μια διαφήμιση που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα. "Για μας, είναι όλα. Αλλά στην πραγματικότητα, είμαστε μόνο ένα κλάσμα του σύμπαντός τους".

Η διαφήμιση την δείχνει να μπαίνει ντυμένη στα μαύρα μια νύχτα σε ένα νοσοκομείο και να πηγαίνει στην πτέρυγα με τα νεογέννητα, όπου νεογέννητα αγοράκια και κοριτσάκια κατανέμονται ομοιόμορφα σε γαλάζιες και ροζ πλευρές της αίθουσας φορώντας γαλάζια και ροζ φορμάκια.

«Εμείς νοσταλγούμε το παρελθόν. Αυτά ονειρεύονται το μέλλον», συνεχίζει η Dion. "Μπορούμε να τα ωθήσουμε προς τα εμπρός στο μέλλον, αλλά η πορεία θα είναι πάντοτε δική τους επιλογή." Στη συνέχεια φυσά μαύρη και ασημένια αστραφτερή σκόνη (glitter) που βγάζει μέσα από μία τσάντα (θυμίζει μάγισσα παραμυθιού) στο δωμάτιο, σβήνοντας τα χρώματα στους τοίχους και τα ρούχα των μωρών και μετατρέποντας τα σε ένα νέο μαύρο και λευκό ένδυμα. 
 
 
Το αξιοσημείωτο είναι ότι ενώ βλέπουμε παντού κάτι μαύρους και λευκούς σταυρούς στα ρουχαλάκια των μωρών, σε ένα διαβάζουμε καθαρά “New Order”!


Στην συνέχεια η διαφήμιση για να γίνει πιο... εύπεπτη παίρνει μια «κωμική» μορφή, με την Dion να ανακαλύπτεται από τους φύλακες ασφαλείας (μία μαύρη γυναίκα και έναν λευκό άνδρα) και να συλλαμβάνεται κάπως βίαια, (καθόλου τυχαία από τον λευκό άνδρα), αν και δηλώνει ότι είναι η Celine Dion...

Η διαφήμιση αφορά μια νέα εταιρία ρούχων από την Dion και την μάρκα Nununu, που σχεδιάζει ρούχα για παιδιά και που είναι αφιερωμένη στο να "εισάγει τα παιδιά στο υπέροχο μυστήριο του μινιμαλισμού"…

Στα περισσότερα ρούχα της "Celinununu" βλέπουμε συνδυασμούς μαύρου, λευκού, γκρι και κίτρινου χρώματος, ενώ κάποια σχέδια εμφανίζουν εκτός από σταυρούς, κρανία, πυραμίδες, μάτια και την φράση “New Order” / "Νέα Τάξη".

 
Ο ιστότοπος καθιστά επίσης σαφή την ιδεολογική αποστολή του project να προσφέρει μια «πλατφόρμα για μια νέα ανθρωπιστική εκπαίδευση». Η σειρά των προϊόντων «απελευθερώνει τα παιδιά από τους παραδοσιακούς ρόλους του αγοριού / και του κοριτσιού και δίνει τη δυνατότητα στα νεότερα άτομα να μεγαλώσουν στις αξίες της ισότητας με την ελευθερία να ενισχύουν την δύναμη της προσωπικότητάς τους με βάση τον αμοιβαίο σεβασμό», ισχυρίζεται η ιστοσελίδα.

 
Η Dion έχοντας προφανώς δεχθεί κάποια αρνητικά σχόλια για την διαφήμιση, επιδίωξε να κατευνάσει τα πνεύματα σε μια συνέντευξή της στο CNN. "Το μήνυμα που προσπαθώ να μεταδώσω είναι μεγαλώστε τα παιδιά σας με τον τρόπο που θέλετε να μεγαλώσετε τα παιδιά σας", είπε. "Πρέπει να αποφασίσετε τι είναι σωστό γι' αυτά. Εμείς προτείνουμε απλώς έναν άλλο τρόπο για να αφαιρεθούν τα στερεότυπα".

Η προπαγάνδα της Celinununu αντανακλά την ρητορική διαφόρων ανάλογων projects που έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια, τα οποία ζητούν να καταργηθούν οι φυσικές διαφορές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών στις πρώιμες ηλικίες.


Αυτό το καλοκαίρι, το BBC προωθούσε το hashtag #NoMoreBoysAndGirls στο οποίο έδειχνε ένα «πείραμα» με ανθρώπους που προσέχουν μωρά να δίνουν σε ένα μωρό ντυμένο με ρούχα του αντίθετου φύλου να παίξει με παιχνίδια του αντίθετου φύλου! Το «πείραμα» (εδώ το video) υποτίθεται ότι αποδεικνύει ότι τα παιδιά υφίστανται «βλάβη» όταν οι ενήλικες υποθέτουν ότι τα παιδιά θέλουν να παίζουν με παραδοσιακά προς το φύλο τους παιχνίδια. Σε αντίθεση με το αφήγημα του BBC και την θεωρία περί “gender fluidity”/"ρευστότητας του φύλου", οι μελέτες προτείνουν ότι υπάρχει μια βιολογική βάση για τις προτιμήσεις παιδικών παιχνιδιών.

Πηγή: redskywarning.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες