Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

Μελέτη περί των εσχάτων γεγονότων, 5.

Ας δούμε άλλα μυθικά γύρωθεν του ζητήματος. Ερχόμαστε στην γνωστή δήλωση του κ. Παπαδήμα, όπου δήθεν υποστηρίζει ότι υπάρχει όντως ο αριθμός 666 στον γραμμωτό κωδικό. Για την ακρίβεια η δήλωση του ήταν η εξής, ''είτε υπάρχει είτε όχι ο αριθμός αυτός εμάς δεν μας απασχολεί''. Επίσης έξω από όλες τις φήμες και τις δηλώσεις ατόμων που δεν είναι ειδήμονες επί του θέματος όπως ένας πολιτικός όπως ο κ. Παπαδήμας, η τελική και επίσημη δήλωση του στην Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, ήταν η εξής, ''δεν υπάρχει αυτός ο αριθμός'', η δήλωση του ήταν επίσημη, γραπτή και κατατέθηκε στη Σύνοδο στις 15 Ιανουαρίου του 1999. Υπάρχει όμως και άλλη επίσημη επιστολή του ως Υπουργού με αριθμό πρωτοκόλλου 1011 στις 23-4ου του 1999. Άλλη μία επίσημη ανακοίνωση Υπoυργού, της Βάσω Παπανδρέου, με αριθμό πρωτοκόλλου 1623 και ημερομηνία 19-3ου-1999. Όλες αυτές είναι επίσημες ανακοινώσεις ότι δεν υπάρχει το 666 στην μηχανογράφηση. Αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω. 
 
Επίσης στην όλη τρομολαγνική φημολογία γύρω από τον αριθμό 666 και ότι δήθεν υπάρχει παντού στην τεχνολογία, δεν αναφέρεται ποτέ, ότι το Υπουργείο Δικαισύνης με επίσημη Εγκύκλιο του με αριθμό Πρωτοκόλλου 73951 και ημερομηνία 18-6-97 αναφέρει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει ο αριθμός 666 στη σχετική τεχνολογία. Μάλιστα προχωρά παραπέρα και γράφει, ''Φυσικά δεν είναι σοβαρό να αναφέρεται κανείς στα περί 666, αντιχρίστου, και σ' όσα άλλα φαιδρά λέχθηκαν τον τελευταίο καιρό''... Όσοι λοιπόν επικαλούνται επίσημες πηγές καλό θα είναι να αναφέρουν και τις επίσημες πηγές που τους διαψεύδουν, ώστε ο παραπλανημένος κόσμος, που αδικώς ταλαιπωρείται, να ξέρει όλες τις απόψεις... Όσες επίσημες πηγές συμφωνούν με τις εσχατολογικές πλάνες είναι ορθές, όσες επίσημες πηγές διαφωνούν είναι εβραιοκίνητες και μασωνοκίνητες; Ας γίνει κάποτε σοβαρή συζήτηση λοιπόν. 
 
Αυτά δεν ισχύουν, λόγω φανατισμού, για όσους μολυσμένοι από τα προτεσταντικά βίντεο που κυκλοφορούν στο ίντερνετ, υιοθετούν όσα σενάρια επιστημονικής φαντασίας βλέπουν εκεί και τα μεταφέρουν στον ορθόδοξο χώρο με τον μανδύα του ζητήματος πίστεως. Πράγματι είναι ειρωνικό, ορθόδοξοι να έχουν προτεσταντικές ιδέες και να παλεύουν για αυτές με πείσμα εν ονομάτι της ορθοδοξίας! 
 
Όσον αφορά την ταυτότητα καταχώρησης του σήματος στον Η/Υ, τόσο των οριοθετών όσο και του ψηφίου 6 που στο δυαδικό σύστημα είναι το 00000101 υπενθυμίζουμε τις ανομοιότητες μεταξύ των χαρακτήρων αυτών που είναι, πρώτον, διαφορετικός αριθμός γραμμώσεων, δεύτερον, διαφορετικό πλάτος σε mm, τρίτον, διαφορετικό πλάτος σε msec, τέταρτον, διαφορετική παράσταση στο δυαδικό σύστημα. 
 
Όλες αυτές οι διαφορές παραβλέπονται από τους εσχατολόγους και επιμένουν ότι το 6 επειδή μοιάζει με τις τρεις μπάρες άρα είναι ίδιο. Ξεχνούν ή δεν γνωρίζουν ότι εκτός από τις μαύρες γραμμές που είναι ένα μπιτ, έχουμε και τις λευκές, οι οποίες η μία δίπλα στην άλλη κάνουν μία μεγάλου πλάτους ενιαία γραμμή για όσους αγνοούν τα σύστημα, έτσι νομίζοντας ότι τα λευκά διαστήματα είναι τίποτα λένε, να το ίδιο είναι, οι τρεις μπάρες έχουν δύο γραμμές και το 6! Όποιοι αγνοούν όμως το σύστημα δεν έχουν δικαίωμα να έχουν άποψη και να δημιουργούν ταλαιπωρία σε ανήμπορους ηλικιωμένους που νομίζουν ότι αν παρουν το φάρμακο με το γραμμωτό κωδικό σφραγίζονται... Επίσης όσοι θεωρούν τα ηλεκρονικά συστήματα του σατανά πρέπει να σταματήσουν να λαμβάνουν χρήματα από όσους έχουν κάρτες κλπ. Όταν κάποιος ή κάποια έρχεται στο ναό και δίδει χαρτί με ονόματα και χρήματα θα πρέπει να ερωτάται αν τα χρήματα αυτά προέρχονται από χρήση κάρτας, άμεση ή έμμεση ώστε να ξέρουν και οι εσχατολόγοι ρασοφόροι αν παίρνουν χρήματα προερχόμενα από τα σατανικά ηλεκτρονικά συστήματα. Αυτό είναι συνέπεια μεταξύ λόγων και έργων, όποιων θέλουν να λέγονται ομολογητές και γνήσιοι ορθόδοξοι. 
 
Ερχόμαστε τώρα στις μελέτες της Μονής Γρηγορίου Αγίου Όρους. Αυτές είναι στον αριθμό τρείς συνολικά και η κάθε μία βελτιώνει τα γραπτά της προηγουμένης. Επίσης όλες ξεκινούν με το αξίωμα ότι υπάρχει το 666 στον γραμμωτό κωδικό. Αξίωμα είναι κάτι που λέγεται χωρίς να αποδεικνύεται, αξιωματικά δεχόμαστε στα μαθηματικά ότι το ένα και το δύο μαζί μας κάνουν τρία. Δεν υπάρχει απόδειξη γι' αυτό απλώς έτσι ετέθη ως συνθήκη από αρχαιοτάτων χρόνων ώστε να φτιάξουμε την αριθμητική και να κάνουμε πράξεις. Όμως σε θέματα που κάποιοι ισχυρίζονται ότι είναι θέματα πίστεως και μάλιστα άπτονται ηλεκτρονικών τεχνολογιών με μικρή γνώση από τους ρασοφόρους γράφοντες, απαγορεύεται να λέμε κάτι έτσι και ως έτυχε, επειδή το νομίζουμε έτσι. 
 
Επιπλέον στις τρεις εργασίες της Γρηγορίου έχουμε την άποψη ότι άλλους κανόνες χρησιμοποιεί η μηχανή δημιουργίας του μπαρ κόουντ και άλλους η μηχανή ανάγνωσης του! Αυτό το αναιρεί η κατασκευάστρια εταιρία και η Μονή Γρηγορίου δεν αναίρεσε την αναίρεση της εταιρίας. Εφόσον υπάρχουν εργασίες για το ζήτημα αυτό γιατί δεν μελετήθηκαν και κάποιοι επιμένουν στις απόψεις τους χωρίς να θέλουν να ακούσουν την αντίθετη άποψη; Όποιος θεωρεί ότι κατέχει την αλήθεια δεν φοβάται την αντίθετη άποψη.
 
Αυτά που πιστεύει πως ανακάλυψε η Μονή Γρηγορίου, είναι απολύτως λάθος επιστημονικώς. Η ψηφιακή πραγματικότητα είναι ότι η μηχανή δημιουργίας του μπαρ κόουντ είναι άμεσα συνδεόμενη με την μηχανή ανάγνωσης του κωδικού. Αυτό αποδεικνύεται εύκολα αφού οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή ενός κώδικα, οι ίδιοι χρησιμοποιούνται και για την ανάγνωση του. Οπότε εφόσον οι αλγόριθμοι είναι οι ίδιοι, δεν ισχύουν όσα ισχυρίζεται η Μονή Γρηγορίου, ότι δήθεν δεν φαίνεται κάπου φανερά το 6, 6, 6, αλλά στην ανάγνωση υπάρχει γιατί το διαβάζει η μηχανή. Στην κωδικοποίηση του προϊόντος δηλαδή δεν υπάρχει αλλά υπάρχει στην ανάγνωση του! Όταν δεν υπάρχει μία λέξη σε ένα κείμενο μπορεί κάποιος να την διαβάσει; 
 
Επίσης ο γραμμωτός κωδικός είναι οπτικός και όχι ηλεκτρομαγνητικός όπως ισχυρίζεται η Μονή. Η Γρηγορίου επίσης συγχέει τους παλμούς που χρησιμοποιούνται στην ανάγνωση ηλεκτρομαγνητικών κωδικών με τον γραμμωτό μπαρ κόουντ ο οποίος είναι οπτικός, δηλαδή ο σαρωτής, το λέιζερ που τον διαβάζει, τον διαβάζει οπτικώς και όχι παλμικώς με ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Απόδειξη ότι αν από την ψύξη χαλάσει το χαρτάκι που είναι τυπωμένος ο μπαρ κόουντ η ταμίας χτυπά τα νούμερα που βλέπει από κάτω. Αν ήταν παλμικός ο μπαρ κόουντ δεν θα ήταν απαραίτητο να φαίνεται αφού έτσι ή αλλιώς εκπέμπει τα κύματα του, επειδή όμως είναι αδύνατον ένα χαρτάκι χωρίς ηλεκρονικό κύκλωμα να εκπέμπει κύματα, το χαρτάκι όπως γνωρίζουν και τα παιδιά είναι ένα απλό χαρτάκι, που διαβάζεται και δεν εκπέμπει τίποτα. Μόνο τα μεγάλα καταστήματα ρούχων έχουν ειδικό ηλεκτρονικό πλαστικό που εκπέμπει σήμα, ώστε αν κάποιος κλέψει ένα ρούχο μόλις περάσει από την ηλεκτρονική πόρτα να χτυπά συναγερμός. Οι αριθμοί που υπάρχουν κάτω από τις υποτιθέμενες γραμμές, οι οποίες στην πραγματικότητα είναι διαστήματα πάχους και όχι γραμμές μήκους, στο πρώτο πεδίο, αφορούν συνήθως την χώρα προέλευσης και στο δεύτερο, αφορούν συνήθως το είδος του προϊόντος. Όποιος επιμένει ότι ο αριθμός 6 υπάρχει στις δήθεν τρείς διπλές γραμμές κρυφά, μπορεί να το διαπιστώσει με τον πολύ απλό τρόπο, για όποιον σκέφτεται λογικά βεβαίως και έχει την απαιτούμενη πατερική ταπείνωση να αναθεωρήσει τις ιδέες του. Μπορεί να πάει σε ένα κατάστημα τροφίμων και να αγοράσει ένα προϊόν, να ξύσει τις υποτιθέμενες γραμμές, τα διαστήματα δηλαδή και να δώσει το προϊόν στη ταμία. Θα δει λοιπόν τότε ότι η ταμίας επειδή δεν μπορεί η μηχανή ανάγνωσης να διαβάσει τα διαστήματα, αναγκάζεται να πληκτρολογήσει στη ταμιακή μηχανή τα νούμερα που βλέπει κάτω από τις γραμμές. Θα δει επίσης ότι στις τρεις διπλές γραμμές, όπως έχει επικρατήσει να λέγονται, η ταμίας δεν πληκτρολογεί τον αριθμό 6. 
 
Τώρα αν επιμένει ο εσχατολόγος ότι είναι κρυφά τα εξάρια και γι' αυτό δεν τα χτυπάει, μπορεί να πιέσει την ταμία να χτυπήσει και τα τρία εξάρια όπου υποθέτει ότι υπάρχουν, και με λύπη θα διαπιστώσει ότι το προϊόν δεν περνά από την μηχανή! Διότι ακριβώς μπαίνουν στον κωδικό του προϊόντος αριθμοί που δεν υπάρχουν, οπότε η ταμιακή μηχανή δεν δέχεται το προϊόν αφού ο κωδικός του είναι ανύπαρκτος! Δοκιμάστε το αν θέλετε να δείτε την αλήθεια. Προσωπικώς το δοκίμασα και βεβαίως δεν πέρασε ο κωδικός με τα τρία εξάρια διότι δεν τον αναγνώριζε το μηχάνημα και έτσι δεν μπορούσα να πάρω το προϊόν αν δεν χτυπούσε η ταμίας κανονικά τον κωδικό άνευ των ανύπαρκτων τριών εξαριών. 
 
Άλλοι που διαφωνούν με τις απόψεις περί υπάρξεως του 666 στον μπαρ κόουντ είναι, ο Τσουκαλάς Ι. Καθηγητής Τεχνολογίας υλικών Πληροφορικής της Σχολής Θετικών Επιστημών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σε επιστολή του της 28ης- 1ου- 98, ο καθηγητής γράφει, ''... δεν υπάρχει τέτοιος αριθμός (666) στον γραμμικό κώδικα... δεν γνωρίζω καμία εμπερίστατο και τεχνικώς επαρκή τεχνική γνωμάτευση συναδέλφου ή εγκύρου τεχνικού ή επιστήμονος που να υποστηρίζει τα ενάντια... αντιθέτως τα εις χείρας μου τεχνικά πονήματα συχνά ή και πάντα βρίθουν τεχνικών παρανοήσεων ή και ευφάνταστων ερμηνειών, όχι επιστημονικών'', Επίσης διαφωνούν και η Μονή Μεταμορφώσεως της Βοστώνης των τότε Αυξεντιανών, ο αποθανών πια Σακκάς Βασίλειος, ο Τσολογιάννης Όθωνας και άλλοι. Ας δούμε τί συμβαίνει με το τσιπάκι το οποίο όλοι οι εσχατολόγοι το έχουν επίσης ταυτίσει με το 666.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου