Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

Μελέτη περί των εσχάτων γεγονότων, 4.

Αφού αναλύσαμε τις προφητείες και είδαμε ότι πριν την έλευση του χαράγματος πρέπει να εμφανιστεί ο αντίχριστος, πριν τον αντίχριστο οι δύο προφήτες, πριν τους δύο προφήτες ο πόλεμος στην Κων/πολη και άρα έχουμε πολλά γεγονότα ακόμα μέχρι να έρθει το χάραγμα που έχουν φέρει στη φαντασία τους οι εσχατολόγοι, ας δούμε τώρα και ζητήματα τεχνολογίας τα οποία για πολλούς αδαείς προκαλούν αναίτιο φόβο, αφού δεν σχετίζονται με άρνηση πίστεως! 
 
Θα ξεκινήσουμε με δημοσιεύματα του περιοδικού ΘΗΒΑΙΚΗ ΦΩΝΗ, που άπτονται και αποφαίνονται επί του θέματος. Στο τεύχος 5, Ιουλίου Αυγούστου 2004, στη σελ. 26 μας δίδει μία μη έγκυρη πληροφορία που προκαλεί τρόμο χωρίς να υπάρχει λόγος. Λέει, ''Η διεύθυνση τροφίμων και φαρμάκων των ΗΠΑ έχει καταστήσει υποχρεωτική την εμφύτευση ηλεκτρονικών βιοτσίπ σε ανθρώπους που έχουν βηματοδότες από το 1994''. Πηγή δεν αναφέρει, από που δανείζεται την φήμη αυτή δεν αναφέρει, αλλά παρουσιάζει το θέμα ως γεγονός. Εξ άλλου ακόμα και αν ίσχυε η πληροφορία αυτή, ποιός μας βεβαιώνει ότι το τσιπ αυτό είναι άρνηση της πίστεως; Μήπως ρώτησαν τους ασθενείς με βηματοδότη αν αρνούνται τον Χριστό και μετά την άρνηση τους, τους έβαλαν το τσιπ; Ούτε κάτι τέτοιο αναφέρει, οπότε ποία σοβαρότητα έχει αυτή η δημοσίευση; Επιτρέπεται να δημοσιεύει ένα περιοδικό έντυπο τετοια θολά μυθεύματα; Αν δεν είναι μυθεύματα πού είναι οι απαιτούμενες αποδείξεις; Παίζουμε με την ψυχολογία των ανθρώπων που πιστεύουν ό,τι τους κομίζεται στα περιοδικά; 
 
Στη σελ. 37 αναφέρει την γνωστή αριθμολογία μυθολογία περί των τριών 6 στην αρχή κάθε ηλεκτρονικής διεύθυνσης του διαδικτύου. Το γνωστό www. Αν ισχύει αυτό, που δεν ισχύει, τότε όσοι Ορθόδοξοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πρέπει να σταματήσουν την χρηση του, αυτοί δηλ. που πιστεύουν ότι το www είναι το 666. Ιδιαιτέρως οι Επίσκοποι εκείνοι που συνδέονται στο διαδίκτυο. Στη σελ. 46 αναφέρει μία ''ιατρική'' γνωμάτευση χωρίς καμία πηγή και πάλι, χωρίς καμία μελέτη που να στηρίζει την αντιεπιστημονική αυτή πληροφορία. Λέει, ''Εάν ένα παιδί χρησιμοποιεί κινητό από την ηλικία των 16 ετών μετά από 10 χρόνια δηλαδή σε ηλικία 26 ετών θα εμφανιστούν συμπτώματα καρκίνου 100%''. Αναφέρει κάποιον δόκτωρα Τζώρτζ Κάρλος, αλλά που θα εντοπίσουμε εμείς την μελέτη αυτή δεν μας πληροφoρεί το άρθρο. Πού είναι η μελέτη; Που είναι οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις που θα δούμε εμείς την μελέτη αυτή; Ένα στοιχείο ώστε να εντοπίσουμε τον δρ. Κάρλος δεν υπάρχει. 
 
Σε άλλο τεύχος με αριθμό 39, Μαρτίου Απριλίου 2010, στη σελ. 9 αναφέρεται ότι, ''ο ισχυρισμός ότι δεν υπάρχει ο αριθμός 666 εις τον γραμμικό σύστημα bar-code, έχει διαψευσθεί από καθηγητάς της Πληροφορικής όπως τον κ. Γεώργιο Σαχινιάν, καθηγητή του Πανεπιστημίου Βόννης, ο οποίος έστειλε μελέτη στην Εκκλησία της Ελλάδος προς ενημέρωση, ότι όντως υπάρχει ο αριθμός του αντιχρίστου και προς επιβεβαίωση αναφέρεται και σε πολλούς άλλους καθηγητάς της Πληροφορικής''. Θα αναλύσουμε την εργασία του κ. Σαχινιάν για να δούμε κατά πόσο είναι σωστή ή λάθος η ανάλυση του επί του γραμμωτού κώδικος. 
 
Επίσης δεν αναφέρει το άρθρο του περιοδικού ΘΗΒΑΙΚΗ ΦΩΝΗ, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος που ακολουθεί το νέο ημ/λόγιο δεν αποδέχτηκε την εργασία του κ. Σαχινιάν αλλά εν τέλει απέρριψε όλες τις απόψεις περί δήθεν υπάρξεως του 666 στο bar-code. Ιδού η απόφαση της, την οποίαν το περιοδικό μάλλον αγνοεί και γι' αυτό εξάγει λάθος συμπεράσματα. Λέει η απόφαση αυτή του έτους 1999 στην παράγραφο 3, ''αρκείται η Ιερά Σύνοδος στις δηλώσεις των αρμοδίων φορέων ότι δεν υπάρχει στο σύστημα μπαρ κόουντ ο αριθμός 666''. Γνωμοδότηση με αριθμό πρωτοκόλου 6240, 21 Δεκεμβρίου 1999. Δεν αποδέχτηκε λοιπόν η Σύνοδος του νέου την εργασία του κ. Σαχινιάν ως ορθή. Επίσης λέει ότι η σύνοδος τους αρκείται στις δηλώσεις των αρμοδίων φορέων. Οπότε δεν θεωρεί μάλλλον τον κ. Σαχινιάν αρμόδιο φορέα. Ας δούμε λοιπόν πόσο σωστή είναι η εργασία του κ. Σαχινιάν και πόσο επιστημονική είναι ή υποκειμενική. 
 
Θα ξεκινήσουμε με τις επίσημες ανακοινώσεις ότι δεν εμπεριέχεται ο αριθμός 666 στον bar-code. Δηλώσεις ατομικές, ανεύθυνες και επιπόλαιες που χρησιμοποιούν οι εσχατολόγοι δεν έχουν καμία βαρύτητα όταν ζυγίζονται με τις επίσημες. Αυτό ως συλλογισμός δεν ισχύει για τους πιστούς του δόγματος, ''ού με πείσεις καν με πείσεις''. Επίσης ανώνυμα χαρτιά με μύθους, είναι πνευματικώς εγκληματικό να κυκλοφορούν σε ναούς και μάλιστα υπό την ευλογία Επισκόπων. Ο,τιδήποτε ανώνυμο είναι ως να μην υπάρχει. 
 
Επίσημες ανακοινώσεις ότι δεν εμπεριέχεται ο αριθμός 666 στον bar-code. 
 
α) Ελληνική Πολιτεία, Εγκύκλιος 73951/18-6-97 του Υπουργείου Δικαιοσύνης. 
 
β) Απάντηση Υπουργείου Υγείας στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο, του ν. ημερολογίου, με ημερομηνία 15-1-99. 
 
γ) Απάντηση Υπουργείου Εσωτερικών στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο, του ν. ημερ/γίου, με ημερομηνία 11-5-99 
 
δ) Πορτογαλική Προεδρία της Συμφωνίας Σένγκεν. Η Πορτογαλική Προεδρία αρνήθηκε επισήμως ότι υπάρχει ο αριθμός 666 στον γραμμωτό κωδικό. 
 
ε) Του ΕΑΝ μέσω αντιπροσώπου, του κ. Δημητρακόπουλου Γ. στην Ελλάδα, ΕΛΚΕΣΗΠ. Όσα γράφονται και μοιράζονται σε ανώνυμα χαρτιά με ψεύδη, ότι δήθεν ο Αντιπρόσωπος κ. Δημητρακόπουλος σε κάποια εκπομπή δήλωσε επισήμως ότι το 666 υπάρχει στον γραμμωτό κωδικό, είναι τραγικό να λέγονται και να γράφονται σε έντυπα που διανέμονται σε ναούς. Όσοι πιστεύουν σε ανώνυμα χαρτιά δεν έχουν δικαίωμα να παρασύρουν τον λαό στα ανώνυμα πιστεύω τους. 
 
Ο κ. Δημητρακόπουλος Γ. Μηχανολόγος Μηχανικός και Τεχνικός Διευθυντής του Ελληνικού Κέντρου Σημάτων Προιόντων, ΕΛΚΕΣΗΠ, και αντιπρόσωπος του Ευρωπαϊκού οργανισμού ΕΑΝ στην Ελλάδα, δήλωσε στο κανάλι MEGA, στις 20 Ιουνίου του 1997 ότι, ''οι χαρακτήρες της αρχής του τέλους και της μέσης του BAR CODE είναι απλώς ειδικοί χαρακτήρες που δεν έχουν καμία σχέση με το ψηφίο 6. Όταν μιλάμε για τεχνικά θέματα και δεν έχουμε τις αντίστοιχες γνώσεις είναι πάρα πολύ εύκολο να οδηγηθούμε σε λανθασμένα συμπεράσματα με απρόβλεπτες συνέπειες''. Πώς ανέχονται όσοι δηλώνουν ευαίσθητοι απέναντι στο ψεύδος να μοιράζονται χαρτιά ανώνυμα που γράφουν τα αντίθετα, μέσα σε ναούς; 
 
στ) Του καθηγητή Πληροφορικής του Α. Π. Αθηνών Τσουκαλά. 
 
ζ) Του καθηγητή Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών Κουτσούκου. 
 
η) Του Χημικού Μηχανικού και Θεολόγου Μιχαλολιάκου. 
 
θ) Του Χημικού και Οικονομολόγου Καρδάση, πτυχιούχου Εφαρμογής ηλεκτρονικών υπολογιστών, Συστήματος πληροφορικής ΑS-400, Συστημάτων bar-code, Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας, Διασφάλισης ποιότητας ISO-9000. 
 
Αυτές και κάποιες άλλες είναι επίσημες δηλώσεις και μελέτες, ότι δεν υπάρχει ο αριθμός 666 στον γραμμωτό κωδικό. 
 
Όποιος αδαής υποστηρίζει ότι υπάρχει το 666 στον γραμμωτό κωδικό, είτε είναι ιδιώτης, είτε πολιτικός, είτε εκκλησιαστικός παράγοντας, αλλά δεν το τεκμηριώνει, απλώς δεν πρέπει να υπολογίζεται ως σοβαρή η δήλωση αυτή. 
 
Ας υπεισέλθουμε σιγά σιγά στις απόψεις του κ. Σαχινιάν, οι οποίες κατά το περιοδικό ΘΗΒΑΙΚΗ ΦΩΝΗ είναι διάψευση ότι ο γραμμωτός κωδικός είναι ακίνδυνος, άρα εμπεριέχει τον 666. 
 
Από την σελ. 67 ως την 73 οι θέσεις του κ. Σαχινιάν είναι ορθές, ταιριάζουν με την διεθνή βιβλιογραφία επί του θέματος. Από την σελ. 74 όμως αρχίζουν κάποιες αποκλίσεις από την επιστημονική αλήθεια επί του γραμμωτού κωδικού. Ενώ δηλαδή οι κατασκευαστικές προδιαγραφές επιβάλλουν την ύπαρξη τριών ραβδώσεων στους δύο ακραίους οριοθέτες, ο Σαχινιάν αναφέρει ότι οι δύο ακραίοι οριοθέτες έχουν τέσσερεις ραβδώσεις! Για να στηρίξει την θεωρία του αυτή ο Σαχινιάν επιστρατεύει το επιχείρημα ότι ''η πρώτη λευκή γραμμή αριστερά και η τελευταία δεξιά συγχέονται με το λευκό περιθώριο''. Κάτι που δεν αποδεικνύει όμως πώς γίνεται. Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά στην διεθνή επιστημονική βιβλιογραφία αυτή η άποψη. Ο ίδιος είπαμε πως δεν την αποδεικνύει, απλώς την αναφέρει. 
 
Στη σελ. 74 ο συγγραφέας αναφέρει τα εξής, ''Όσον αφορά στο μεσαίο βοηθητικό χαρακτήρα αυτός αποτελεί συγχώνευση του αριστερού και του δεξιού ''βοηθητικών χαρακτήρων''''. Πρώτον η λέξη συγχώνευση δεν ανταποκρίνεται στην επιστημονική πραγματικότητα, καθ' ότι δεν υπάρχει καμία συγχώνευση, ούτε αναφέρεται κάπου στην διεθνή επιστημονική βιβλιογραφία κάτι τέτοιο. Ούτε στην Μαθηματική βάση στην οποίαν βασίστηκε η κατασκευή του γραμμωτού κωδικού, ούτε στην βιβλιογραφία της Πληροφορικής. Είναι ένας πρωτότυπος διεθνής όρος που δεν συναντάται πουθενά αλλού... Λίγο πιο κάτω ο κ. Σαχινιάν αντικαθιστά την λέξη, ''συγχώνευση'' με την λέξη ''συμψηφισμός''. Στην ηλεκτρονική σήμανση είναι αδύνατον να μιλάμε για ''συμψηφισμό'', αφού κάθε λευκή ή μαύρη γραμμή είναι κάτι συγκεκριμένο, δεν μετατίθεται, δεν μεταφέρεται, δεν αθροίζεται, δεν πολλαπλασιάζεται, δεν συγχωνεύεται... 
 
Στις σελ. 75 και 76 συνεχίζονται οι επιστημονικές αποκλίσεις και συγκεκριμένα λέει ο κ. Σαχινιάν, 
 
1. ο αριστερά οριοθέτης έχει 4 εναλλαγές άσπρου μαύρου. 
 
2. ο δεξιά οριοθέτης έχει 4 εναλλαγές άσπρου μαύρου. 
 
3. οι 4 πρώτες γραμμές του 6 έχουν 4 εναλλαγές άσπρου μαύρου. 
 
4. ο μεσαίος οριοθέτης αποτελεί συμψηφισμό των ακραίων. 
 
Άρα κατά τον κ. Σαχινιάν οι οριοθέτες αντιπροσωπεύουν τον αριθμό 6. Όμως η αλήθεια ποια είναι; Ότι στην μελέτη του κ. Σαχινιάν εμφανίζονται αριστερά και δεξιά των οριοθετών επιπλέον τρία μηδενικά εκεί που δεν υπάρχουν!!! Αυτό το βλέπουμε στο διάγραμμα V της μελέτης του. Ώστε να ''αναγνωρίζονται'' από τον υπολογιστή ως 0000101 και 1010000. Έτσι όλα φαίνονται όπως θα ήθελαν όσοι φαντάζονται το 666 στον γραμμωτό κωδικό! Από την άλλη στο ίδιο σχεδιάγραμμα V βλέπουμε να παρίσταται ο μεσαίος οριοθέτης ως 01010. Τί σχέση έχει λοιπόν με τους ακραίους δύο οριοθέτες; Καμία, αλλά αυτό οι εσχατολόγοι το ξεπερνούν. 
 
Ερχόμενοι στην ουσία της μελέτης. Αυτή η μελέτη λοιπόν βεβαιώνει ότι υπάρχει το 666 στον γραμμωτό κωδικό; Κάθε σοβαρός μελετητής ας βγάλει τα συμπεράσματα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου