Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Το ζήτημα του Αγίου Νεκταρίου στο χώρο των φλωριναίων ''ΓΟΧ''. (Μέρος δεύτερο.)

Μέσα σε όλα αυτά τα μη αρμόζοντα σε ρασοφόρους τότε γεγονότα ως προς τις χειροτονίες, υπήρχε και το πρόβλημα όπως ήδη είπαμε, το οποίο υπάρχει ως τώρα, της Αγιομαχίας στον χώρο αυτό ο οποίος είναι πολυδιασπασμένος, αν και εσχάτως ενώθηκαν δύο ομάδες εκ των πολλών. Κατά την περίοδο 2006 - 2013 ο γράφων διεπίστωσε ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αγιομαχίας απέναντι στο πρόσωπο του Αγίου Νεκταρίου.

http://www.diakonima.gr/wp-content/uploads/2009/11/agios-nektarios1.jpg

Ο Άγιος Νεκτάριος το 1893 σε χωριό της Εύβοιας, μετά την Θεία Λειτουργία.

Συγκεκριμένα χωρίς αναφορά σε πρόσωπα ονομαστικώς, αφού η αντίθεσή μας δεν είναι κατά προσώπων αλλά κατά της πλάνης τους, κάποιος Επίσκοπος μίας εξ αυτών των ομάδων, όταν τον είχε ρωτήσει ο γράφων το 2007 αν φροντίζει να λειτουργεί στη μνήμη του Αγίου Νεκταρίου, του είχε απαντήσει ''δεν καίγομαι κιόλας''... Στη συνέχεια ερωτήθηκε ο εν λόγω Επίσκοπος αν τιμά τον Άγιο Νεκτάριο και απάντησε γενικώς και αορίστως ότι η απόφαση της αγιοποίησης του ήταν απόφαση του οικουμενιστού Πατριάρχου Αθηναγόρα, και πως ένας Μοναχός ονόματι Μελχισεδέκ, ήταν εκείνος που προώθησε την ιδέα ότι ο Επίσκοπος Νεκτάριος είναι Άγιος. Μάλιστα ομολόγησε πως ένας Ιερέας του, τον οποίον μου κατονόμασε, επίσης δε τιμά τον Άγιο αφού διατηρούσε σχέσεις με την γνωστή μονή Αναλήψεως Κοζάνης της αγιομάχου Μοναχής Μαγδαληνής, οπότε από 'κει του έμεινε και η πλάνη αυτή. 

Σημειωτέον πως ο γράφων είχε επαφές με τον εν λόγω Ιερέα και σε θέμα συζητήσεως περί της Μοναχής Μαγδαληνής όταν ο γράφων είχε θίξει την δαιμονική πλάνη της, ο Ιερέας είχε δείξει να συμφωνεί με την φράση ''Τί να πεις...''. 

Επίσκοπος άλλης συνόδου είχε ομολογήσει, πάλι στον γράφωντα, πως γυναικεία μονή στη βόρειο Ελλάδα δεν τιμά τον Άγιο Νεκτάριο. Όταν τον ρώτησε ο γράφων γιατί η σύνοδος στην οποία υπάγεται η μονή δεν καλεί το ηγουμενοσυμβούλιο ώστε να διορθώσει την κατάσταση, ο Επίσκοπος απήντησε πως κατ' οικονομίαν γίνεται ανεχτή αυτή η πλάνη για να μην πάει το μοναστήρι να υπαχθεί σε άλλη ομάδα παλαιοημερολογιτών Επισκόπων. Μετά από αυτή την συζήτηση όμως έρχεται φυσιολογικά η εξής σκέψη: Τί θα γίνει με την σωτηρία της κάθε προσερχομένης στη μονή για να σώσει την ψυχή της αλλά τελικώς βρίσκεται να μη τιμά τον Άγιο Νεκτάριο, αφού ούτε Θεία Λειτουργία κάνουν την ημέρα της εορτής του, ούτε Παράκληση του κάνουν; Ίσως να ήταν κάτι αδιάφορο και για τον συγκεκριμένο Επίσκοπο και για την σύνοδο του, που άφηνε την κατάσταση αυτή να ανθίζει μέσα στο μοναστήρι.
 
Ιερομόναχος της ιδίας συνόδου που δραστηριοποιείται σε Πειραιά, Αθήνα και περίχωρα Αττικής σε συνομιλία που είχε με τον γράφοντα ομολόγησε ευθέως πως δεν θεωρεί Άγιο τον Μητροπολίτη Πενταπόλεως Νεκτάριο. Όταν τον ρώτησε υποθετικά ο γράφων αν κάνει μία στις χίλιες λάθος, τί θα πει όταν κοιμηθεί στον Άγιο που θα βρεί μπροστά του, εκείνος σήκωσε τους ώμους και χαμογέλασε αμήχανα. Δυστυχώς ακόμα ένας Επίσκοπος, μέλος της ιδίας συνόδου, συγγενής του συγκεκριμένου Ιερομονάχου δεν τιμούσε τον Άγιο και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στο να γίνει Επίσκοπος... Τώρα πιά είναι στα χέρια της Απόλυτης Δικαιοσύνης, από την οποία δε πρόκειται να ξεφύγει κανένας μας...

Στο χωριό Φαλάνη 10 χλμ εκτός Λαρίσης, είχε ένα σπίτι με ιδιωτικό εκκλησάκι, τον Άγιο Ιάκωβο τον Αδελφόθεο, ένας από τους οδηγούς της αγιομάχου Μοναχής Μαγδαληνής ονόματι Χατζόγλου. Το εκκλησάκι αυτό το εξυπηρετούσε μυστηριακώς Αυξεντιανός Μητροπολίτης που τα τελευταία χρόνια εντάχθηκε σε σύνοδο Φλωριναίων ''ΓΟΧ'', ο οποίος λένε κάποιοι οτι επίσης δεν τιμά τον Άγιο Νεκτάριο. Έστελνε Ιερέα όταν ζητούσε ο αγιομάχος ιδιοκτήτης του ιδιωτικού παρεκκλησίου, για να τελέσει την Θεία Λειτουργία. Τις πληροφορίες αυτές μας τις έδωσαν ρασοφόροι οι οποίοι γνωρίζουν όπως μας βεβαίωσαν την πλάνη που έχει ο εν λόγω Μητροπολίτης κατά του Αγίου Νεκταρίου. Αν οι εν λόγω ρασοφόροι μας έδωσαν ψευδείς πληροφορίες δεν γνωρίζουμε, άλλωστε όταν ακούμε κάτι και 'μεις το ακούμε σχετικώς και όχι απολύτως, δεν το υιοθετούμε. Επιπλέον μας πληροφόρησαν πως είχε επαφές και με το μοναστήρι της Αναλήψεως στη Κοζάνη. Λειτουργούσε, έκανε κουρές ρασοφόρων Μοναζουσών και Μεγαλοσχήμων. Αυτό μας το επιβεβαίωσε και δεύτερη πηγή. 

Τώρα, αν ισχύουν όλα αυτά, τί κάνει η Σύνοδος στην οποία υπάγεται ο εν λόγω Μητροπολίτης; Έχει προσπαθήσει να συνετίσει τον αγιομάχο Επίσκοπο ή τον ανέχεται; Όταν κοιμηθεί ο Επίσκοπος, αφού και ηλικίαν έχει, τί θα πεί στον Άγιο Νεκτάριο; Όταν έρθει το κοινό χρέος για όλους τί θα πούν οι Επίσκοποι που ανέχονται αυτές τις καταστάσεις, στον Άγιο Νεκτάριο;

Σίγουρος είναι ο γράφων μόνο για όσα του είπαν οι ίδιοι οι μη δεχόμενοι τον Άγιο Νεκτάριο. Η διάθεση ιστορικής αναφοράς στο ζήτημα γύρω από τους αγιομάχους που βρίσκονται στο χώρο των Φλωριναίων ''ΓΟΧ'', δεν είναι ούτε η εμπάθεια όπως θα φαντάζονται κάποιοι ευρισκόμενοι στο χώρο αυτό, ούτε η πορεία μας στον συγκεκριμένο χώρο και η δήθεν πίκρα που διαδίδουν κάποιοι πως έχουμε κατόπιν της, ούτως ή άλλως εθελουσίας, αναχωρήσεως μας. Αντιθέτως η συμπεριφορά της οποίας έτυχε ο γράφων όσο περιόδευε στις διάφορες συνόδους των Φλωριναίων ήταν καλή ως άριστη μερικές φορές. Αλλά είναι διάφορο αυτό από τα φαινόμενα αιρέσεως και αγιομαχίας τα οποία συνάντησε ο γράφων στον χώρο τους.

 http://www.agios-nektarios.gr/06/images/01/03big.jpg


Ο Άγιος κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας στο καθολικό της Ιεράς Μονής Αγίας Τριάδος.

Η διάθεση μας σε όσα γράφουμε, είναι η αποκατάσταση της ιστορικής αληθείας, την οποία πολλά ιστολόγια και ιστοσελίδες μάλλον από άγνοια παραποιούν, η σωτηρία έστω και μίας ψυχής που ίσως παρασυρόμενη από τα βιβλία της κεκοιμημένης πια αγιομάχου Μοναχής Μαγδαληνής, βλασφημεί τον Άγιο Νεκτάριο, η ευθύνη την οποίαν έχουν οι Επίσκοποι οι οποίοι είναι και αυτοί  αρμόδιοι να φροντίζουν την σωτηρία του ποιμνίου τους, και όχι να αφήνουν να ανθίζουν φαινόμενα αιρέσεως όπως η κοινωνία, μέσω μετάδοσης μυστηρίων, με σχισματικούς και εκτός Εκκλησίας κατά την δική τους ομολογία, ή φαινόμενα όπως η αγιομαχία.

Επιπλέον γράφουμε γιατί θεωρούμε πως με την στάση πολλών ''ΓΟΧ'' ρασοφόρων δυσκολεύεται ο καλόπιστος Χριστιανός που ίσως θέλει να πλησιάσει την Ορθοδοξία. Πώς θα επηρεάσει το φαινόμενο της αγιομαχίας κάποιον που στο διαδίκτυο βλέπει κάποιον ''του παλαιού'' να υβρίζει τον Άγιο Νεκτάριο; Οι 13 ημέρες δεν σώζουν όταν η αγιομαχία ανθεί ανεμπόδιστα. Πώς επιτρέπουν οι Επίσκοποι να κοινωνούν οι Μοναχές της εν λόγω Μονής που προαναφέραμε εφόσον δεν δέχονται την αγιότητα ενός προσώπου καθολικώς αποδεκτού ως Αγίου; Υπάρχουν Ιεροκανονικά ερείσματα για αυτήν τους την οικονομία; Κατά την άποψη μας δεν επιτρέπεται να νοθεύεται η Ορθόδοξος Πίστη και να κοινωνούν από το ίδιο Ποτήριο άνθρωποι που βλασφημούν το πρόσωπο ενός Αγίου και ευσεβείς τιμητές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου