Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

Μελέτη περί των εσχάτων γεγονότων, 1.

Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να καταδείξει τις προτεσταντικές πλάνες που έχουν παρεισφρύσει στον ορθόδοξο χώρο γενικώς και ειδικώς. Θα παραθέσουμε για άλλη μία φορά μελέτες επιστημονικές για την σήμανση των προϊόντων, που αποδεικνύουν ότι δεν υφίσταται ο δήθεν κρυφός αριθμός χξστ-666, θα παραθέσουμε προφητείες οι οποίες παρεμβάλουν γεγονότα μεγάλης χρονικής διάρκειας από την εποχή μας μέχρι και την εμφάνιση των δύο προφητών.

Προφητείες περί των εσχάτων ετών της ιστορίας.

Ας ξεκινήσουμε από το βιβλίο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΔΙΑΚΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΩΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΑΣ. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ. Στη σελ. 348 στον ΚΓ' Λόγο με τίτλο, ''Λόγος κοινή φράσει περί της συντελείας του κόσμου, και περί του αντιχρίστου, και περί της δευτέρας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού παρουσίας, μεταφρασθείς εκ του λόγου του εν Αγίοις Πατρός ημών Ιπολλύτου Πάπα Ρώμης'', αναφέρεται ότι ο αντίχριστος πρωτού εγκαθιδρυθεί θα κάνει πόλεμο με τρία βασίλεια και αφού τα νικήσει τότε θα βασιλεύσει. Τα βασίλεια αυτά είναι των Λιβύων, των Αιγυπτίων και των Αιθιόπων. Αυτό ακυρώνει το ψευδές επιχείρημα πολλών ότι ο αντίχριστος θα εμφανιστεί ξαφνικά και θα πάρει την παγκόσμια κυριαρχία.

Παρακάτω αναφέρει ότι όσοι ρωτούν πότε θα έρθει το τέλος, πρέπει να ξέρουν ότι ''κανείς δεν ηξεύρει πότε θέλει γένη το τέλος''. Πώς λοιπόν κάποιοι ορίζουν χρόνους και καιρούς, ξεχνώντας τον λόγο του Κυρίου μας, πως ''περί της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς οίδεν''; Όσοι εναντίον των λόγων του Χριστού μας, παριστάνουν τους προφήτες εκούσια ή ακούσια και λέγουν σε δύο χρόνια θα ξεκινήσουν όλα ή σε πέντε ή το 1932, ή άλλοι που γράφουν ακόμη και βιβλία με χρόνους είναι ψευδοπροφήτες. Ιδού το κείμενο αυτούσιο, ... ''θέλει γεννηθή ο αντίχριστος, όπου εφάνη ωσάν κέρατον μικρόν εις ην μέσην από τα δύο κέρατα και θέλει ξεριζώσει τρεις βασιλείαις, της Αιγύπτου, των Λιβύων, και των Αιθιόπων, και αυτός θέλει βασιλεύσει στους Εβραίους'' ... ''Ζητούσι τινές και λέγουσιν ότι άραγε πότε να γένη το τέλος; Και λέγομεν προς αυτούς, κανείς δεν ηξεύρει πότε θέλει γένη το τέλος, μόνον ο Θεός όπου εποίησεν τους καιρούς και τους χρόνους και τας ημέρας εκείνος ηξεύρει και την ώραν και την ημέραν εκείνην''.

Στη σελ. 350, αναφέρει ότι η δευτέρα παρουσία του Κυρίου μας θα έχει, ''προμυνητάς τον δίκαιον Ενώχ, και τον Προφήτην Ηλίαν''. Πώς λέγουν κάποιοι πλανεμένοι ότι ξεκίνησε το χάραγμα του αντιχρίστου πριν έρθουν οι δύο προφήτες να κηρύξουν μετάνοια και μή αποδοχή του αντιχρίστου; Το κείμενο έχει ως εξής, ''η δε δευτέρα του (παρουσία) θέλει είσται ένδοξος και τιμημένη, και θέλει έχη προμυνητάς τον δίκαιον Ενώχ, και τον Προφήτην Ηλίαν, ως το προείπωμεν εις την προφητείαν του Προφήτου Μαλαχίου, οι οποίοι θέλουν διδάσκει τον καιρόν εκείνον, να μη δεχθούν τον Αντίχριστον οι άνθρωποι''. 

Αφού λοιπόν ο άγιος Ιπόλλυτος ξεκαθαρίζει ότι πρώτα θα έρθουν οι προφήτες και μετά ο αντίχριστος, ο οποίος θα προσπαθήσει να δώσει το χάραγμα του, πώς κάποιοι πλανεμένοι υποστηρίζουν ότι το χάραγμα ξεκίνησε πριν έρθουν οι προφήτες και πριν έρθει ο άνομος; Αυτό ακριβώς υποστηρίζουν οι προτεστάντες εσχατολόγοι και αιρετικοί θεμελιοκράτες (φονταμενταλιστές)... Είναι δυνατόν να είναι ορθόδοξοι στο συγκεκριμένο φρόνημα όσοι υιοθετούν τις αιρετικές ερμηνείες των προτεσταντών που έρχονται σε αντίθεση με τους πατέρες της Εκκλησίας μας; 

Για τον καιρό που θα διαρκέσει η δράση των προφητών λέει ο άγιος Ιπόλλυτος, ''ταις χίλιαις διακόσιαις εξήντα ημέραις θέλουν διδάσκει τον κόσμον να μη πιστεύσουν τον Αντίχριστον''... Μήπως ήρθαν οι δύο προφήτες, κήρυξαν 1260 ημέρες και δεν τους είδαμε; Αφού το ιερό κείμενο της Αποκαλύψεως γράφει ότι θα είναι γνωστοί σε όλη την οικουμένη, πώς κάποιοι υποστηρίζουν οτι δήθεν οι δύο προφήτες κηρύττουν κρυφά στο Ισραήλ; Πόση πλάνη συνέχει όσους δεν μελετούν με ταπείνωση την Αγια Γραφή και τους Πατέρες! Πόσες πλάνες κηρύττουν όσοι θέλουν να προσαρμόσουν τα ιερά κείμενα στις φαντασίες τους, αντί με ταπείνωση να σκύψουν πάνω σε αυτά και να δεχτούν όσα μας λένε.

Στη σελ. 352 περί του ναού της Ιερουσαλήμ λέει ο άγιος Ιπόλλυτος, ''και θέλει κάμη πόλεμον να φονεύση τρεις βασιλείς, της Αιγύπτου, της Λιβύας και της Αιθιοπίας, μετά ταύτα θέλει ανακτίσει τον ναόν των Εβραίων εις τα Ιεροσόλυμα και θέλει τον δώσει εις τα χέρια των Εβραίων να τον ορίζουν''. Αυτό ακυρώνει το λεγόμενο υπό πολλών ότι ο ναός θα κτιστεί όπου νά 'ναι. Αυτό το ''όπου να' ναι'' διαρκεί 25 χρόνια τώρα!

Στη σελ. 353, περί του χαράγματος αναφέρει ο άγιος Ιπόλλυτος, ''Όμως αφόντις ο πλάνος εκείνος κάμη τα διαβολικά του έργα και τον πιστεύσουν οι άνθρωποι, ο ουρανός δεν θέλει βρέξει, η γη δεν θέλει κάμη καρπούς, θάλασσα θέλει βρωμήσει, να ψοφήσουν τα ψάρια, οι ποταμοί θέλουν ξηρανθή'' ... και αναφέρει πολλά δεινά που θα υποστεί η ανθρωπότητα σε παγκόσμιο επίπεδο, όχι τοπικά όπως τώρα συμβαίνει. Και συνεχίζει, ''Τότε να υπάγωσιν όλοι προς εκείνον λέγοντες, ''ηκούσαμεν ότι είσαι μέγας βασιλεύς και καλοκαρδίζεις τους δούλους σου, δια τούτο ήλθαμεν να σε προσκυνήσουμεν, να μας διαθρέψεις ότι χανόμασθεν από την πείναν''. Τότε θέλει τους αποκριθή ο πλάνος, να τους ειπή, ''Ελάτε να σας κάμω βούλλαν εις το δεξιόν χέρι και εις το μέτωπον, και τότε να σας δώσω είτι γυρεύετε''. 

Πώς λοιπόν κάποιοι αδαείς μιλούν για σφράγισμα πρό της εμφανίσεως του πλάνου αντιχρίστου αφού ο άγιος Ιπόλλυτος ακόμη και τον διάλογο μεταξύ των ανθρώπων και του αντιχρίστου μας περιγράφει;  Πώς κάποιοι τρομοκρατούν  τον πιστό λαό με τις προτεσταντικές τους ιδεοληψίες; Και λέω ιδεοληψίες διότι τις πλάνες αυτές απόψεις που έχουν ενστερνισθεί, τις προσαρμόζουν στα ιερά κείμενα υπηρετώντας την εμμονή τους, δεν προσαρμόζονται οι ίδιοι με ταπείνωση στην παράδοση των ιερών κειμένων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να διαγράφουν την Αποκάλυψη και τις ερμηνείες των αγίων πάνω στο θεόπνευστο κείμενο, προκειμένου να μην αποδεχτούν ότι πλανώνται και πλανούν, αφού έχουν φύγει μακρυά από τον δρόμο της Αγίας Γραφής. Διότι η Αποκάλυψη μιλά για ένα καθολικό φαινόμενο πείνας και κακουχίας της ανθρωπότητας, όπως μας ερμηνεύει και ο άγιος Ιπόλλυτος ορθώς. Τότε ο βασιλεύων αντίχριστος θα εμφανιστεί ως σωτήρας των πεινασμένων και θα τους υποχρεώσει να σφραγιστούν για να τους δώσει ό, τι θέλουν. 

Πού είναι λοιπόν οι προφήτες οι οποίοι θα κηρύξουν για 1260 ημέρες, πού είναι η θανάτωση τους από τον πλάνο, πού είναι η ανάσταση και η ανάληψη τους στον ουρανό, που είναι η παγκόσμια πείνα που θα έχει ως αποτέλεσμα να προσπέσουν οι άνθρωποι στον αντίχριστο για να επισιτιστούν; Πού είναι το πρόσωπο αντίχριστος που θα ζητήσει να σφραγιστούν οι άνθρωποι για να τους δώσει φαγητό και νερό; Υπάρχουν ακόμη κράτη που έχουν όλα τα αγαθά και όχι λίγα. Πού είναι το παγκόσμιο φαινόμενο πείνας και ανομβρίας; Στη φαντασία κάποιων ορθοδόξων το σφράγισμα ξεκίνησε χωρίς να έχει γίνει τίποτα από όσα μας λένε ο Ιωάννης της Αποκάλυψης και οι άγιοι ερμηνευτές του...

Αυτά τα ολίγα από τον άγιο Ιπόλλυτο. Όσοι υιοθετούν τις εσχατολογικές προτεσταντικές πλάνες καλούνται να αναιρέσουν τις ερμηνείες του αγίου Ιπολλύτου ως νόθες, ψευδείς ή ό,τι άλλο φαντάζονται και να το αποδείξουν, όχι με λόγια ότι δήθεν αυτά τα κείμενα είναι νόθα και ψευδεπίγραφα, αλλα με ιστορικές αποδείξεις ότι αυτοί κατέχουν τα γνήσια κείμενα και να μας τα παρουσιάσουν. Το τονίζουμε αυτό διότι πάγια τακτική των προτεσταντιζόντων ορθοδόξων υπερακριβολόγων, όταν δεν έχουν να απαντήσουν κάτι, είναι να συκοφαντούν όσα κείμενα δεν ταιριάζουν με τις πλάνες τους, ως νόθα χωρίς να μας παρουσιάζουν ποτέ τα δήθεν γνήσια. Επίσης δεν παρουσιάζουν τα επίμαχα σημεία του αγίου Ιπολλύτου που αναδείξαμε στην ως τώρα μελέτη μας.

Καθόλου χριστιανική συμπεριφορά εκ μέρους τους, εκτός κι αν λόγω έλλειψης σοβαρότητος στη μελέτη τους, παρέβλεψαν τα σημεία αυτά, οπότε δικαιολογούνται ως ανήμποροι για επισταμένη έρευνα, σοβαρή και αντικειμενική.

Θα πάμε σε άλλο βιβλίο τώρα να συνεχίσουμε την έρευνα μας που σκοπό έχει να αναδείξει ποιοί τελικώς είναι οι ορθοφρονούντες στα εσχατολογικά και ποιοί οι πλάνοι. 

Στο βιβλίο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ του J. P. Μigne, ΤΟΜΟΣ 124, ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ Β', ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΑΘΗΝΑΙ 1990, στη σελ. 1340 γίνεται αναφορά για πλάνους που μιλούσαν για επικείμενη έλευση του τέλους, χαρακτηριστικά αναφέρει ο Θεοφύλακτος Βουλγαρίας, ''Ήσαν γαρ τινές απατεώνες, οι λέγοντες ενστήναι ήδη καιρόν της συντελείας και της παρουσίας του Κυρίου''. 

Στη σελ. 1341 κάνει λόγο περί εμποδίου τινός το οποίο δεν αφήνει την έλευση του αντιχρίστου ακόμη να έρθει. Αυτό που εμποδίζει λοιπόν τον αντίχριστο είναι η Ρωμαϊκή αρχή, μία βασιλεία, των Ρωμαίων ονομαζομένη υπό πολλών πατέρων, η οποία θα προηγηθεί του αντιχρίστου. Άλλοι υποστηρίζουν ότι αυτή είναι η ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία η οποία έπεσε το 1453, η ονομαζομένη και Βυζαντινή. Από της οποίας την πτώση έχουν περάσει άνω των 500 ετών όμως! Άλλοι λέγουν ετέρα η οποία όπως θα δούμε θα έχει δέκα βασιλείς και ο ενδέκατος της θα είναι ο αντίχριστος. Λέει το κείμενο επ' ακριβως, ''Κατέχον εστί το κωλύον, το εμποδίζον. Τί δε εστί τούτο; Οι μεν την χάριν του Πνεύματος φασίν, οι δε την Ρωμαϊκήν αρχήν, οίς και ο μακάριος Ιωάννης συντίθεται. Εί μή γαρ αύτη καταλυθή, ουκ αν σχοίη πάροδον ο αντίχριστος ποιήσαι ά βούλεται''.

Επ' αυτού λέγει ο άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων στην ΙΕ' ΚΑΤΗΧΗΣΙΣ ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΣΕΛ. 885 του ΤΟΜΟΥ 33 της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ G. P. MIGNE, ''Έρχεται δε ο προειρημένος Αντίχριστος ούτος, όταν πληρωθώσιν οι καιροί της Ρωμαίων βασιλείας, και πλησιάζοι λοιπόν τα της του κόσμου συντελείας. Δέκα μεν ομού Ρωμαίων εγείρονται βασιλείς, εν διαφόροις μεν ίσως τόποις, κατά δε τον αυτόν βασιλεύοντες καιρόν, μετά δε τούτους ενδέκατος ο Αντίχριστος, εκ της μαγικής κακοτεχνίας την Ρωμαϊκήν εξουσίαν αρπάσας. Τρείς μέν των πρό αυτού ταπεινώσει, τους επτά δέ τούς επίλοιπους υφ' εαυτόν έχει'' ... ''Ταύτα δε διδάσκομεν, ουχ ευρεσιλογούντες, αλλ' εκ των θείων εκκλησιαζομένων Γραφών, και μάλιστα εκ της αρτίως αναγνωσθείσης του Δανιήλ προφητείας'' ... 

Περί των τριών βασιλείων που θα ταπεινώσει ο αντίχριστος, βλέπουμε ότι ο άγιος Κύριλλος συμφωνεί με τους Ιπόλλυτο Ρώμης και Δαμασκηνό, που προαναφέραμε, οι οποίοι μιλούν για τα τρία βασίλεια που θα πολεμήσει και τελικώς θα νικήσει ο αντίχριστος.

Εφόσον ο άγιος Κύριλλος, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, βασίζεται στον προφήτη Δανιήλ, και με βάση αυτόν αναλύει και ερμηνεύει την των εσχάτων καιρών έκβαση, με αυτά τα ξεκάθαρα λόγια, από ποιον διδάσκονται οι της σήμερον εσχατολόγοι και λέγουν ότι ήδη ξεκίνησε το σφράγισμα και κάποιοι ελάχιστοι ευτυχώς λέγουν ότι οι δύο προφήτες κρυφά είναι στην Ιερουσαλήμ και κηρύττουν μετάνοια; Ας προβληματιστούν με ταπείνωση να εντοπίσουν τον διδάσκαλο τους, που τους θολώνει το μυαλό και την ψυχή με αιρετικές και πλάνες διδαχές, αντίθετες από την προφητεία του Δανιήλ και του ερμηνευτή αυτού, του αγίου Κυρίλλου... Ο άγιος Κύριλλος λέγει με απλό και σαφή τρόπο ότι οι ένδεκα βασιλείς ίσως βασιλεύουν συγχρόνως και ο ενδέκατος, ο Αντίχριστος, θα αρπάξει την Ρωμαϊκή βασιλεία από αυτούς. Άρα αποκλείεται αυτή η Ρωμαϊκή βασιλεία που αναφέρουν οι άγιοι όπως θα δούμε και παρακάτω, να είναι η Βυζαντινή που έπεσε με την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως το 1453. Ας δουν πόσο πλανώνται οι προτεσταντίζοντες εσχατολόγοι, ρασοφόροι και μή.

Με το ίδιο πνεύμα αναφέρεται στην έλευση του ανόμου μετά την Ρωμαϊκή αρχή και την κατάλυση της, ο Αρχιεπίσκοπος Τρίκκης Οικουμένιος, παραπέμπουμε στον τόμο 119 της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑΣ του J. P. Migne, στις σελ. 120 και 121

Αυτή η αυτοκρατορία θα έρθει κατόπιν της ταραχής και του πολέμου που θα γίνει στην Κωνσταντινούπολη, εμπλεκομένης και της Ρωσίας. Παραπέμπουμε στις προφητείες του αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Ο άγιος την ονομάζει Ρωμαίϊκο, όπως σε πολλές περιπτώσεις όπου μιλούσε για μέρη που έμελλε να ελευθερωθούν από τον τουρκικό ζυγό.

Η προφητεία με αριθμό 58 λέει, ''Στη Πόλη θα χυθεί αίμα που τριχρονίτικο δαμάλι θα πλέξη''. Στην 59η λέει, ''Καλότυχος όποιος ζήσει μετά το γενικό πόλεμο, θα τρώγη με ασημένιο κουτάλι''. Στην 83η λέει, ''Από τρια μπουγάζια στενά, Σκρά, Κράψη και Μουζίνα θα περνούν πολλά στρατεύματα για την Πόλη''.

Επιπλέον, οι προτεσταντίζοντες εσχατολόγοι όταν είναι από την μία, ακριβολόγοι και ''δένουν'' μία γνώμη αγίου και με βάση αυτήν σαν να είναι δόγμα ποιμαίνουν και διδάσκουν και από την άλλη απορρίπτουν ολόκληρες προφητείες για μεγάλες ιστορικές περιόδους, δεν αποδεικνύονται δέσμιοι του δόλου ή τουλάχιστον σκοτισμένοι αφού χρησιμοποιούν δύο μέτρα και σταθμά, αναλόγως της επιδίωξης τους ή της πλάνης τους; Συνειδητός Ορθόδοξος σημαίνει άνθρωπος με σοβαρότητα και ανιδιοτέλεια, όχι συμφεροντολόγος που κόβει και ράβει στα μέτρα του, διδαχές, προφητείες, πατερικές περικοπές κειμένων κλπ...

Άλλη μία προφητεία που δεν μοιάζει με ευσεβή πόθο είναι η 110η, η οποία λέει, ''Δεν θα φθάση ο στρατός στην Πόλη,στη μέση του δρόμου θα 'ρθή το μαντάτο ότι έφθασε το ποθούμενο''. Εδώ τελείωνουμε με τις προφητείες του αγίου Κοσμά του Αιτωλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου