Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Περιεκτική μελέτη για τις προτεσταντικές εσχατολογικές πλάνες της εποχής μας, μέρος δεύτερο.

Ερχόμαστε τώρα στην εργασία της Μονής Γρηγορίου. Εδώ έχουμε την άποψη ότι άλλους κανόνες χρησιμοποιεί η μηχανή δημιουργίας του μπαρ κόουντ και άλλους η μηχανή ανάγνωσης του! Αυτό το αναιρεί η κατασκευάστρια εταιρία και η Μονή Γρηγορίου δεν αναίρεσε την αναίρεση της εταιρίας. Αυτά που πιστεύει πως ανακάλυψε η Μονή Γρηγορίου, είναι απολύτως λάθος επιστημονικώς. Η ψηφιακή πραγματικότητα είναι πως η μηχανή δημιουργίας του μπαρ κόουντ είναι άμεσα συνδεόμενη με την μηχανή ανάγνωσης του κωδικού. Αυτό αποδεικνύεται εύκολα αφού οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή ενός κώδικα, οι ίδιοι χρησιμοποιούνται και για την ανάγνωση του. Οπότε εφόσον οι αλγόριθμοι είναι οι ίδιοι, δεν ισχύουν όσα ισχυρίζεται η Μονή Γρηγορίου, ότι δήθεν δεν φαίνεται κάπου φανερά το 6, 6, 6, αλλά στην ανάγνωση υπάρχει γιατί το διαβάζει η μηχανή. Στην κωδικοποίηση του προϊόντος δηλαδή δεν υπάρχει αλλά υπάρχει στην ανάγνωση του! Όταν δεν υπάρχει μία λέξη σε ένα κείμενο μπορεί κάποιος να την διαβάσει; Επίσης ο γραμμωτός κωδικός είναι οπτικός και όχι ηλεκτρομαγνητικός όπως ισχυρίζεται η Μονή. Η Γρηγορίου επίσης συγχέει τους παλμούς που χρησιμοποιούνται στην ανάγνωση ηλεκτρομαγνητικών κωδικών με τον γραμμωτό μπαρ κόουντ ο οποίος είναι οπτικός, δηλαδή ο σαρωτής, το λέιζερ που τον διαβάζει, τον διαβάζει οπτικώς και όχι παλμικώς με ηλεκτρομαγνητικά κύματα.

Ας έρθουμε τώρα στον άνθρωπο, που λένε πολλοί ότι δήθεν ομολογεί πως έβαλε το 666 στο γραμμωτό σύστημα UPC. Ο Laurer δεν ήταν ούτε είναι κατασκευαστής του UPC αλλά ήταν τεχνικός της IBM. Για την ιστορία εφευρέτης του UPC ήταν ο Wallace Flint, υιός παντοπώλη στη Μασαχουσέτη, ο οποίος το 1970 ως πρόεδρος της εθνικής υπηρεσίας τροφίμων υποστήριξε την δημιουργία του UPC ομού με τον ερευνητή Girard Fissel και αργότερα συμμετείχε στην ομάδα και ο Laurer. Ακόμα να σημειωθεί ότι κάποιοι άσχετοι ίσως με την αγγλική γλώσσα, υποστηρίζουν ότι ο Laurer, ο δήθεν κατασκευαστής του συστήματος UPC, ομολογεί στην επίσημη ιστοσελίδα του ότι εκεί υπάρχει το 666!

Για όποιον γνωρίζει την αγγλική στοιχειωδώς θα γνωρίζει επίσης ότι η λέξη ''resemble'' σημαίνει ''μοιάζει'', και όχι ''είναι''. Αυτήν την λέξη χρησιμοποιεί ο δήθεν κατασκευαστής του UPC. Λέει ότι ''μοιάζουν οι διπλές γραμμές με το 6 αλλά αυτό είναι άσχετο'', δεν λέει ότι ''είναι'' οι διπλές γραμμές το 6, λέει ''μοιάζουν''. Βεβαίως κάποιοι, αδαείς μάλλον, έσπευσαν το ''μοιάζει'' να το μεταφράσουν σε ''είναι'' και εκτέθηκαν ως διαστρεβλωτές της αγγλικής γλώσσης.

Ας δούμε τώρα και τί λέει η νεοημερολογίτικη σύνοδος διότι πολλοί παλαιοημερολογίτες λαϊκοί αλλά και ρασοφόροι δυστυχώς, ακόμη και την νεοημερολογίτικη σύνοδο εμπιστεύονται σε θέματα που νομίζουν ότι είναι θέματα πίστεως. Είναι μεγάλη πτώση να πιστεύει κάποιος για θέματα πίστεως μία σύνοδο που όπως ο ίδιος υποστηρίζει έχει απωλέσει την Ορθόδοξη αλήθεια και την Χάρη. Εμπιστεύεται δηλαδή αυτούς που ο ίδιος ομολογεί συγχρόνως ότι είναι εκτός Εκκλησίας; Δεν έχουμε αγίους να μας διαφωτίσουν για το ζήτημα;

Εμφανίζουν κάποιοι λοιπόν μία συνοδική γνωμοδότηση του έτους 1997. Υπάρχει όμως κι άλλη του 1999 η οποία ή τους διέφυγε οπότε ως απληροφόρητοι είναι αναξιόπιστοι και άρα επικίνδυνοι ή το χειρότερο ψεύδονται, στην περίπτωση που την γνωρίζουν και συνεχίζουν να μιλούν μονο για την απόφαση του 1997 αποσιωπώντας την απόφαση του 1999. Λέει η απόφαση αυτή του έτους 1999 στην παράγραφο 3, ''αρκείται η ιερά σύνοδος στις δηλώσεις των αρμοδίων φορέων ότι δεν υπάρχει στο σύστημα μπαρ κόουντ ο αριθμός 666''. Γνωμοδότηση με αριθμό πρωτοκόλου 6240, 21 δεκεμβρίου 1999. 

Επιπλέον εκείνοι που επικαλούνται την νεοημερολογίτικη σύνοδο και τις αποφάσεις της να ακολουθήσουν και την απόφαση της με ημερομηνία 23 Οκτωβρίου του 2009 περί του ΑΜΚΑ όπου ρητώς η νεοημερολογίτικη σύνοδος λέει ότι ''ουδείς κίνδυνος προκύπτει για την σωτηρία των ψυχών''. Οπότε όποιος επικαλείται τις αποφάσεις της νεοημερολογίτικης συνόδου γύρω από τα ηλεκτρονικά συστήματα επιλεκτικά και δεν λαμβάνει τον ΑΜΚΑ, έρχεται σε αντίθεση με τον ίδιο του τον εαυτό και ταλαιπωρεί άδικα και το ποίμνιο λόγω αμάθειας, φανατισμού και πνευματικής μυωπίας.

Όποιος λοιπόν εμπιστεύεται τι λέει η κάθε σύνοδος ας ακολουθεί την κάθε σύνοδο. Προσωπικώς πιστεύω μόνο όσα μου λέει η Εκκλησία, και πουθενά Η Εκκλησία στα κείμενα της δεν μου λέει ότι θα υπάρξει σφράγισμα πριν την έλευση του αντιχρίστου. Όποιος έχει φτιάξει δική του Αποκάλυψη, πιστεύει όσα λένε οι αιρετικοί αμερικανοί εσχατολόγοι και τα εισάγει στον Ορθόδοξο χώρο, θα απολογηθεί για την πλάνη του αυτή και το κακό που σπέρνει στον Ορθόδοξο λαό.
 
Επαναλαμβάνω, πουθενά δεν αναφέρει η Αποκάλυψη ότι θα γίνεται σφράγισμα πριν εμφανιστεί ο αντίχριστος. Πόλεμο είχε η Εκκλησία πάντοτε και θα έχει και στο μέλλον, ιδιαιτέρως από τους ''ορθοδόξους'' εκείνους που με τις αιρέσεις τους την αντιμάχονται σε καιρούς που έχει ανάγκη από ειρηνική ιεραποστολική πορεία.

Στην Αποκάλυψη, προ του 13ου κεφαλαίου, δεν υπάρχει πουθενά αναφορά για σφράγισμα συνοδεία αρνήσεως Χριστού και βαπτίσματος. Αυτά τα χαρακτηριστικά πάνε μαζί για τους πατέρες. Ο άγιος Εφραίμ ο Σύρος αναφέρει στον λόγο του ''Λόγος στην παρουσία του Κυρίου, και για την συντέλεια του κόσμου και στην παρουσία του Αντιχρίστου'', στον 4ο τόμο των Ασκητικών του, στη σελ. 118 και 119, έκδοση ''Το περιβόλι Της Παναγιάς'', 1992, ''ο αναπόφευκτος αγώνας είναι πολύ κοντά μας, ας πάρουμε όλοι την ασπίδα της πίστεως''. Τους μιλάει όπως παρατηρούμε σαν να είναι τα πράγματα να γίνουν άμεσα, όμως από τότε που τα γράφει αυτά ο άγιος Εφραίμ έχουν περάσει 1500 χρόνια. Επίσης στην σελ. 117 γράφει ότι θα ξεκινήσει από την κοιλία ώστε να αναγκάσει όλους να λάβουν το χάραγμα του, όχι οπουδήποτε αλλά στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο. Μήπως μας λένε να κολλήσουμε την Κάρτα του Πολίτη ή τον ΑΜΚΑ στο μέτωπο μας; Το ερώτημα τίθεται ρητορικά αφού αυτά δεν έχουν ουδεμία σχέση με χάραγμα αφού ο αντίχριστος ακόμη δεν έχει εμφανιστεί. 

Διότι ο άγιος Εφραίμ όσα γράφει τα γράφει αφού πρώτα έχει εμφανιστεί ο αντίχριστος. Αυτό φαίνεται καθαρά στην σελ. 116 όπου μιλά για πρόσωπο που θα μεταχειριστεί τέτοιο τρόπο ώστε στην εποχή του να λάβουν όλοι την σφραγίδα του. Δεν μιλά ο άγιος για αόριστες δυνάμεις που δήθεν θα βγάλουν ''προχάραγμα'' και ''προδρομικά χαράγματα'', αυτές τις λέξεις δεν θα τις εντοπίσετε ποτέ και πουθενά από κανέναν Ορθόδοξο ερμηνευτή πατέρα της Εκκλησίας, είτε άγιο είτε όχι, αντιθέτως μιλά ο άγιος για ένα παγκοσμίως δημόσιο πρόσωπο που θα ξεκινήσει από την κοιλία για να σφραγίσει τους ανθρώπους. Ακόμα αυτό το πρόσωπο δεν το έχουμε δει, όμως κάποιοι λένε ότι ο κόσμος σφραγίζεται. Από ποιον σφραγίζεται αφού ο άγιος βασιζόμενος στην Αποκάλυψη μιλά πρώτα για εμφάνιση του αντιχρίστου και μετά για σφράγισμα; 

Οι προτεστάντες πρώτοι το 1970, εισήγαγαν αυτήν την ερμηνεία, ότι πρώτα θα σφραγιστεί ο κόσμος και μετά θα έρθει ο αντίχριστος, μετά κάποιοι αγιορείτες το υιοθέτησαν και όχι μόνο, κατόπιν όπως όλες οι αιρέσεις εξαπλώθηκε και πολλοί μιλούν ανάποδα από την Αποκάλυψη και λένε πρώτα το σφράγισμα θα γίνει και μετά ο αντίχριστος θα έρθει! Αν ηταν έτσι, ποίο το νόημα να έρθει ο αντίχριστός αφού θά 'χουν σφραγιστεί οι άνθρωποι πριν έρθει; Επιπλέον σε ποίου το όνομα θα σφραγίζονται αφού ακόμη δεν έχει εμφανιστεί καν ο αντίχριστος; Ο αριθμός χξστ-666 σύμφωνα με τους ερμηνευτές πατέρες θα είναι το άρθροισμα που θα προκύπτει από τα γράμματα του ονόματος του αντιχρίστου. Αφού ακόμη δεν γνωρίζουμε το όνομα του αντιχρίστου, στο όνομα ποίου γίνεται το σφράγισμα; Αυτά δεν θα βοηθήσουν όσους έχουν ήδη μολυνθεί από την εσχατολογία των προτεσταντών, αλλά πρέπει να γράφονται για να τα διαβάσουν οι ταλαιπωρημένες ψυχές που χωρίς λόγο αφήνουν νηστικά τα παιδιά τους και οι ηλικιωμένοι που δεν παίρνουν φάρμακα με ολέθρια αποτελέσματα.

Πάλι ο άγιος Εφραίμ γράφει στη σελ. 121 ότι οι σφραγισμένοι θα 'χουν χαραγμένο το σφράγισμα στο χέρι ή στο μέτωπο. Ως γνωστόν ο ΑΜΚΑ, ο ΑΦΜ, η Κάρτα Διοδίων, οι κάρτες τραπέζης και η Κάρτα του Πολίτη δεν κολλάνε στο μέτωπο ούτε είναι κάτι που χαράσσεται στο μέτωπο ή στο χέρι. Στη σελ. 124 γράφει ότι, ''όσοι δέχτηκαν την σφραγίδα του και τον προσκύνησαν σαν αγαθό θεό''. Βλέπουμε καθαρώς την απόλυτη σύνδεση του χαράγματος επί χείρας ή μετώπου με την αναγνώριση σαν θεού του θηρίου. Ζήτησε κάποιος από όποιον πάρει τον ΑΜΚΑ να δεχτεί τον αντίχριστο για θεό; Πώς λένε κάποιοι ότι είναι προσωπικός αριθμός ο ΑΜΚΑ, οπότε νά η Αποκάλυψη που ήδη εφαρμόζεται; Δηλαδή πριν 30 χρόνια αν κάποιος δεν είχε ταυτότητα και άρα δεν μπορούσε να αγοράσει σπίτι είχαμε εφαρμογή της Αποκάλυψης; Άλλη περίπτωση αυτή, απαντούν, και η παράνοια συνεχίζεται με κατάληξη για πολλούς την απελπισία και τον τρόμο που καταστρέφει τις ψυχές και τις αποξενώει από την ορθή ευαγγελική διδαχή και πατερική ερμηνεία της.

Στο πρώτο κύμα προσφύγων από την Μ. Ασία η τότε κυβέρνηση μοίρασε τις πρώτες ταυτότητες. Όποιος δεν είχε αυτήν την ταυτότητα δεν μπορούσε να πάρει δωρεάν οικόπεδο στον Πειραιά, την Μακεδονία και αλλαχού, ούτε να συμμετέχει στα δημόσια σισίτια που αφορούσαν μόνο πρόσφυγες. Αυτό ήταν εφαρμογή της ρήσης της Αποκάλυψης; Στη περίοδο της κατοχής υπό των Γερμανών, οι Έλληνες υποχρεωτικώς έλαβαν νέες ταυτότητες με υποχρεωτική αναγραφή θρησκεύματος ώστε να ξεχωρίζουν οι Εβραίοι και οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, τους οποίους εδίωκαν οι κατοχικές δυνάμεις. Όποιος δεν είχε τις νέες ταυτότητες των Γερμανών με το θρήσκευμα, δεν μπορούσε να λάβει από τον Ερυθρό Σταυρό δελτίο σίτισης, οπότε να πάλι η εφαρμογή της αποκάλυψης σύμφωνα με την προτεσταντική σκέψη κάποιων.

Όσοι εκόπτοντο για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες, ίσως μόλις έμαθαν ότι πάλεψαν για ένα μέτρο που επιβλήθηκε από τους κατακτητές Γερμανούς, Ιταλούς και Βούλγαρους, στους υπό κατοχήν Έλληνες... Αλήθεια νοιάζεται κάποιος για την αναγραφή του θείου Νόμου επί της καρδίας ή αρκούν τα χαρτιά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου