Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ο γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης για τις συμπροσευχές και το Βάπτισμα των ετεροδόξων.

http://www.rel.gr/photo/albums/userpics/10039/normal_piakovos.jpg
Διηγείται ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης: «Κάποτε επισκέφθηκε το Μοναστήρι μας ένας Προτεστάντης πάστορας. Όταν με ενημέρωσαν ότι αυτός ο κύριος είναι ιερέας των Προτεσταντών, τον πλησιάσαμε και τον ξεναγήσαμε στο Μοναστήρι μας. Μετά, είπα να ετοιμάσουν για τον άνθρωπο φαγητό. Εγώ δεν κάθησα μαζί του στο τραπέζι, αλλά αποσύρθηκα στο κελί μου. Διότι αυτό απαιτεί η τάξις. Οι Πατέρες απαγορεύουν τη συμπροσευχή που προηγείται της κοινής τραπέζης».

Σε άλλη περίπτωση επισκέφθηκαν το Μοναστήρι δύο αγιορείτες ιερομόναχοι και μια ηλικιωμένη κυρία Καθολική, ρωσικής καταγωγής, που είχε αποφασίσει να γίνει Ορθόδοξη.

Όταν στο Γέροντα αναφέρθηκε ότι, κατόπιν αποφάσεως της Ιεράς Συνόδου, στα άτομα αυτά είναι αρκετό το μυστήριο του Χρίσματος, χωρίς το Βάπτισμα, ο Γέροντας είπε:

-Δεν γνωρίζω τι αποφάσισε η Ιερά Σύνοδος. Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι το Ευαγγέλιο λέει: «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται». Γι’ αυτό πρέπει να γίνεται κανονικά το μυστήριο του Βαπτίσματος και του Χρίσματος.

Και σε ένα τρίτο περιστατικό ενός Καθολικού, που θέλησε να βαπτισθεί, αφού ο Γέροντας τον προέτρεψε να επισκεφθεί τον επίσκοπο της περιοχής του, απ’ όπου επέστρεψε με τη σύσταση ότι δεν χρειάζεται βάπτισμα άλλα μόνο χρίσμα, χωρίς να σχολιάσει την παραπάνω αντιμετώπιση, έφερε μία μεγάλη κολυμβήθρα στο Μοναστήρι και, βοηθούμενος από ένα αρχιμανδρίτη, πνευματικό του τέκνο, βάπτισε κανονικά τον εν λόγω άνθρωπο στο παρεκκλήσι του Αγίου Χαραλάμπη.

Απόσπασμα από το νέο βιβλίο του Αρχιμ. Ιωάννη Κωστώφ «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ, όχι να εκτρέφουμε, αλλά να εκτρέπουμε την αίρεσι», σελ. 55-56.

Πηγή: anavaseis.blogspot.gr

(Σχόλιο Εγκολπίου: Από το απόσπασμα του βίου του Αρχιμανδρίτου Ιακώβου Τσαλίκη, βλέπουμε καθαρά ότι οι νεοημερολογίτες δεσποτάδες έχουν καταργήσει προ πολλού το βάπτισμα για τους προσερχομένους εκ της αιρέσεως των παπικών. Αυτό ως πρώτο βήμα, όταν οι Έλληνες Ορθόδοξοι θα γίνουν ακόμα πιο αδιάφοροι για την Πίστη τους θα γίνει και το κοινό ποτήριο και θα κοιτούν ως αποβλακωμένοι. 

Πολλοί νεοημερολογίτες αδελφοί μας, απορούν γιατί οι Γνήσιοι Ορθόδοξοι δεν τους κοινωνούν στους ναούς τους και δεν τους εξυπηρετούν γενικώς μυστηριακώς, εφόσον υπάρχουν πολλοί με την ταμπέλα ''ΓΟΧ'', οι οποίοι, μη όντας Ορθόδοξοι, τους εξυπηρετούν, με αποτέλεσμα να συγχέονται τα πράγματα ακόμα πιο πολύ εξαιτίας της κοινωνίας αυτών των παλαιοημερολογιτών οικουμενιστών με την αίρεση του οικουμενισμού

Η αλήθεια είναι πως οι αυτοαποκαλούμενοι ''ΓΟΧ'' που κοινωνούν με τον οικουμενισμό μέσω της μυστηριακής κοινωνίας με τους νεοημερολογίτες, είναι μία παραφυάδα του νεοημερολογιτισμού η οποία εμφανίστηκε στην Πατρίδα μας το 1960 με το πρόσωπο του παλαιού ημερολογίου, ενώ δημιουργήθηκε από χειροτονίες οικουμενιστών νεοημερολογιτών, όπως του Αρχιεπισκόπου Γαλλίας Θεοφίλου Ιονέσκο, ο οποίος χειροτόνησε το σχισματικό Αρχιμανδρίτη Ακάκιο Παππά σε Επίσκοπο. Βεβαίως δεν γνωρίζουμε αν όντως έγινε αυτή η χειροτονία λόγω του ότι ποτέ δεν εμφάνισαν οι οπαδοί του το χαρτί της χειροτονίας του, το απαραίτητο ''Πιστοποιητικό Χειροτονίας''... 

Οι οικουμενιστές παλαιοημερολογίτες της Ελλάδος είναι λιγότερο συνεπείς στα θέματα Πίστεως ακόμα κι από έναν νεοημερολογίτη Αρχιμανδρίτη, τον π. Ιάκωβο, όπως είδαμε από το απόσπασμα του βίου του, στο οποίο ούτε συμπροσευχή προ του φαγητού δεν έκανε ο π. Ιάκωβος. Αντιθέτως οι σχισματοαιρετικοί ''ΓΟΧ'' της Ελλάδος μεταδίδουν στους νεοημερολογίτες την Θεία Κοινωνία, και όλα σχεδόν τα μυστήρια τους τα παρέχουν άνευ των προϋποθέσεων που επιβάλλουν οι Άγιοι... Έχουν πλήρη και άμεση κοινωνία με την οικουμενιστική αίρεση και το ομολογούν χωρίς πρόβλημα και οι ίδιοι οι Ιερείς τους. Δείτε βίντεο κάνωντας κλίκ εδώ, που λέει Αρχιμανδρίτης των Οικουμενιστών ''ΓΟΧ'' ότι μεταλαμβάνει νεοημερολογίτες.

Για μελέτη του θέματος των Οικουμενιστών ''ΓΟΧ'' στην Πατρίδα μας, με ιστορικές αποδείξεις και έγγραφα εκ των ιδίων των Οικουμενιστών ''ΓΟΧ'', κάνετε κλίκ εδώ και εδώ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου