Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Ο Όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ και οι Πεντηκοστιανοί.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEig9maKWVgMGVYhDjiTIASF2JubTTf4Be130DPFTUcvyy29JND7iEWCTsZ2N4qZofnZ5Ux_0IO24oue_leLt-2gkV2pWxOiG99nqfBMT6sIrS69YaVJnsISAmkFiKeDnbnaV5KdsK_AmyE/s400/%25CE%25AC%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25BF%25CF%2582+%25CF%2583%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2586%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BC+%25CF%2583%25CE%25AC%25CF%2581%25CF%2589%25CF%2586.jpg

Αυτές τις μέρες, διάβαζα ένα εξαιρετικό βιβλίο σχετικά με την ζωή του οσίου Σεραφείμ του Σάρωφ. Ένας βίος αξιοζήλευτος πραγματικά, με την καλή έννοια της λέξης. Η αφιέρωση, ο κόπος και ο μόχθος στην πνευματική ζωή, οι αντιξοότητες, οι θαυμαστές φανερώσεις του Κυρίου και της Θεοτόκου, η απόκτηση πνευματικών χαρισμάτων, όπως της προφητείας και του χαρίσματος των ιαμάτων, είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που συνθέτουν την πνευματική προσωπικότητα του αγίου. Όλα αυτά στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας του Κυρίου. Το μεγαλύτερο από όλα, κατά την ταπεινή μου άποψη: Η εφαρμογή των λόγων του Κυρίου, «Αγωνίζεσθε εισελθείν δια της στενής πύλης» (Λουκάς, 13:24).

Φτάνοντας όμως στην σελίδα 364, θυμήθηκα ότι τα ίδια λόγια είχα διαβάσει παλαιότερα και στην εφημερίδα «Χριστιανισμός», που ανήκει στην ΕΑΕΠ, τότε στα μαύρα εκείνα χρόνια, όταν ήμουν σε εκείνη την αίρεση.

Μετά από παραχάραξη του κειμένου του αγίου Ιουστίνου του Μάρτυρα, μετά από διαστρέβλωση του Συμβόλου της Πίστεως, τώρα έχουμε και απόκρυψη της ουσίας των λόγων του αγίου.
 
Στο συγκεκριμένο απόσπασμα που επικαλούνται, αν το δει κανείς προσεκτικά, ο όσιος Σεραφείμ δεν μιλάει για τον τρόπο λήψεως του Αγίου Πνεύματος, όπως γράφουν οι Πεντηκοστιανοί της ΕΑΕΠ, και το οποίο είναι με μπλε υπογράμμιση στην παρακάτω φωτογραφία (κάντε ''κλικ'' στην φωτό)


Φυσικά, ο όσιος το κάνει λίγες σειρές παρακάτω, και που δεν αναφέρονται από τους αιρετικούς αυτούς κοπτοράπτες, επειδή γίνεται αναφορά στο Μυστήριο του Χρίσματος κατά τον Ορθόδοξο τρόπο, το οποίο ΔΕΝ δέχονται οι Πεντηκοστιανοί. Ο π. Σεραφείμ του Σάρωφ, αναπτύσσει στον Μοτοβίλωφ (και όχι Βοροτίλωφ, όπως γράφουν λανθασμένα), την Ορθόδοξη διδασκαλία σχετικά με την λήψη της χάρης του Αγίου Πνεύματος κατά το Μυστήριο του αγίου Χρίσματος, και ότι μετά, κατόπιν πνευματικού αγώνα, ο πιστός δια της χάριτος του Τριαδικού Θεού, αποκτά το Άγιο Πνεύμα. Αυτά βέβαια, δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα διδάσκουν στην ΕΑΕΠ, όπου κανείς μπορεί να τα πάρει όλα, ακόμα και μέσα σε μία εβδομάδα!

Διδάσκει ο άγιος:

«Τη χάρη του Αγίου Πνεύματος λαμβάνουν όλοι οι Χριστιανοί στο μυστήριο του αγίου χρίσματος, όταν σφραγίζονται στα κυριότερα μέλη του σώματος, καθώς ορίζει η αγία μας εκκλησία, ο αιώνιος φύλακας αυτής της χάριτος. Στο μυστήριο του αγίου χρίσματος αναφέρεται: ‘’Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου’’. Εμείς οι χοϊκοί, φιλόθεε, βάζουμε τη σφραγίδα μας σε σκεύη που κρύβουν κάτι πολύτιμο. Τι πολυτιμότερο όμως υπάρχει από τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος που μας δίνονται άνωθεν κατά το μυστήριο του αγίου βαπτίσματος; Αν δεν αμαρτάναμε ποτέ μετά τη βάπτισή μας, θα παραμέναμε αιωνίως άγιοι, άσπιλοι, απαλλαγμένοι από κάθε σωματικό και ψυχικό μολυσμό κι ευάρεστοι στο Θεό. Δυστυχώς όμως αυξανόμενοι στην ηλικία δεν αυξανόμεθα και στη χάρη και στη σοφία όπως ο Ιησούς Χριστός. Αντιθέτως σιγά –σιγά διαφθειρόμεθα, χάνουμε τη θεία χάρη και αμαρτάνουμε με ποικίλες και βαριές αμαρτίες. Αν παρακινηθεί κάποιος από τη σοφία του Θεού και αποφασίσει να αφιερώσει την ζωή του σ’ Αυτόν, πρέπει να μετανοήσει ειλικρινά για όλες τις αμαρτίες του και να επιδοθεί στις αντίθετες αρετές. Με την εξάσκηση των αρετών αυτών θα αποκτήσει το Άγιο Πνεύμα, το οποίο ενεργεί μέσα μας και θεμελιώνει τη βασιλεία του Θεού». («Όσιος Σεραφείμ του Σάρωφ», Ι. Μ Παρακλήτου, σελ. 365).

Αυτά αναφέρονται αμέσως μετά το απόσπασμα που επικολλούν, χωρίς να δίνουν παραπομπή!

Δεν σταματώ όμως εδώ. Θα συνεχίσω, δείχνοντας μερικά ακόμα στοιχεία από το βιβλίο από όπου αντέγραψαν το παραπάνω φωτογραφημένο απόσπασμα, ώστε να καταδειχτεί ότι δεν πιστεύουν τα ίδια με τον άγιο της Ορθοδοξίας που επικαλέστηκαν.

Ενδεικτικά λοιπόν:

* Ο όσιος, ήταν ιερομόναχος, ενώ οι οπαδοί της ΕΑΕΠ δεν δέχονται ούτε τον μοναχισμό, ούτε την ειδική ιεροσύνη.

* Στο δεύτερο κεφάλαιο του βιβλίου, παρουσιάζεται ο όσιος ως δόκιμος μοναχός.

* Στο τρίτο κεφάλαιο, ως μοναχός, και ιερεύς.

*Στο τέταρτο, ως ερημίτης.

* Στην σελίδα 112, αναφέρεται η θέση του οσίου για τις αιρέσεις. «Δίδασκε ακόμη τους χριστιανούς να μένουν σταθεροί στην αλήθεια των Ορθόδοξων δογμάτων, και έφερνε σαν παράδειγμα τον μακάριο Μάρκο Εφέσου τον άκαμπτο υπερασπιστή της Ορθοδόξου πίστεως στη σύνοδο της Φλωρεντίας. Συχνά μιλούσε για την ουσία της Ορθοδοξίας και την ανάγκη να την υπερασπίζουμε από τους αιρετικούς. Τόνιζε ότι μόνο αυτή περιέχει την αλήθεια της πίστεως του Χριστού σε πληρότητα και καθαρότητα».

* Στην σελίδα 169, αναφέρεται ότι ο όσιος Σεραφείμ έδινε μεγάλη προσοχή στο ότι το σημείο του Σταυρού πρέπει να γίνεται σωστά.

* Στην σελίδα 174, ο όσιος διδάσκει τον στρατιωτικό Ιβάν Καράταεφ, σχετικά με τις αγίες εικόνες.

* Στο βιβλίο, αναφέρονται οράματα του οσίου, στα οποία έβλεπε την Θεοτόκο (σελ. 238). Αυτά, όμως, είναι ενέργειες του πονηρού για τους Πεντηκοστιανούς.

Περιγράφονται πολλά θαύματα του οσίου, τόσο κατά την διάρκεια της εδώ ζωής του, όσο και θαύματα μετά την αγία κοίμησή του. Αλλά και κατά την ημέρα που άγιο- κατατάχτηκε επίσημα από την Ορθόδοξη Ρωσική Εκκλησία, την ώρα που περνούσε η πομπή μεταφέροντας τα ιερά λείψανά του, μία νεαρή γυναίκα 29 ετών που ήταν 5 χρόνια παράλυτη, σηκώθηκε και περπάτησε! (σελ. 392)

Είπε δια του προφητικού χαρίσματος πολλές προφητείες, που όλες εκπληρώθηκαν επ' ακριβώς. Όλα αυτά, είναι καρπός της αγιοπνευματικής ζωής που έζησε ο ταπεινός αυτός άνθρωπος, και που φυσικά, στηρίχτηκε στην Ορθόδοξη πίστη.

Συνιστώ ανεπιφύλακτα στους αναγνώστες, να μελετήσουν την ζωή του οσίου Σεραφείμ του Σάρωφ γιατί έχουν πολλά να ωφεληθούν. Τα όσα αναφέρθηκαν εδώ, δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με όσα έχουν γραφτεί. Τι σχέση μπορεί να έχουν όλα αυτά με τους Πεντηκοστιανούς;
 
Πηγή: exprotestant.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου