Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Τα παραμύθια των νεοπαγανιστών για τον Άγιο Πορφύριο Γάζας.



Μέσα στο αντιχριστιανικό μένος τους, οι νεοπαγανιστές συκοφαντούν τον άγιο Πορφύριο Γάζας σε διάφορα φόρα και ιστολόγια ότι προσπάθησε συστηματικά να καταστρέψει όλα τα ελληνικά μνημεία της περιοχής. Επικαλούνται λοιπόν, διάφορα αποσπάσματα από τον βίο του αγίου που γράφτηκε από τον ακόλουθο του Μάρκο, αποκρύπτοντας πολλά άλλα στοιχεία που υπάρχουν μέσα στην βιογραφία που επικαλούνται. Ευτυχώς σήμερα ζούμε στην εποχή της γνώσης και της τεχνολογίας. Ο καθένας μπορεί πλέον να βρει εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει, αρκεί να έχει χρόνο και όρεξη.

Τον βίο του αγίου Πορφυρίου μπορείτε να τον βρείτε στα αγγλικά εδώ.

Ξεκινάμε πρώτα με την αναίρεση ορισμένων ισχυρισμών εκ μέρους των συκοφαντών.

Ισχυρίζονται ότι ο άγιος Πορφύριος μαζί με τους υπόλοιπους χριστιανούς πλιατσικολογούσαν και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν μετά την κάθε καταστροφή που έκαναν. Και παραθέτουν το εξής από τον βίο του αγίου.

"...Και ευθέως διέλαβεν πας ο ναός και εκαύθη. Οσοι δε των στρατιωτών και ξένων ηδύναντο, διήρπαζον εκ του πυρός ά ηύρισκον, είτε χρυσόν, είτε άργυρον ή σίδηρον ή μόλυβδον" (Μάρκος Διάκονος, "Η ζωή του Αγίου Πορφυρίου", 58.5)

Με μια απλή ανάγνωση του μέρους αυτού, καταλαβαίνουμε ότι την διαρπαγή την έκαναν οι στρατιώτες και οι ξένοι. Καμία αναφορά στον άγιο Πορφύριο. Όμως αποκρύπτουν αυτό που λέει πιο πριν.

Ο Πορφύριος είχε αναθεματίσει κάθε Χριστιανό πολίτη που θα έπαιρνε ο,τιδήποτε από τα ειδωλολατρικά ιερά για προσωπικό του κέρδος. Κανένας πιστός πολίτης δεν πήρε τίποτα, παρά μόνο οι στρατιώτες και οι ξένοι. Αντιθέτως οι πιστοί μαζί με τους κληρικούς γύριζαν γύρω από τους ναούς εμποδίζοντας την αρπαγή.

Λέει…..’’ But Saint Porphyry had laid a curse in the church upon every Christian citizen that should take aught from the places of the idols unto his own profit; no man, therefore, of the citizens that believed took aught, save only the soldiers, and such strangers as were sojourning there. Therefore there went about with the lay­folk devout men of the clergy and the holy bishop Porphyry himself, restraining them that they should take nothing for themselves’’.

(65)

Επομένως δεν ήταν τακτική των πιστών.

Τα αντίθετα από αυτά που λένε οι συκοφάντες. Όχι μόνο δεν έκλεβε ο Πορφύριος και οι χριστιανοί, αλλά είχε αναθεματίσει και όποιον έκανε κάτι τέτοιο και επί πλέον ο ίδιος ο άγιος Πορφύριος και οι πιστοί εμπόδιζαν την αρπαγή.

Οι ψεύτες νεοπαγανιστές χρησιμοποιούν και ένα ακόμα σημείο από τον βίο του αγίου.

"Καύσατε τον ναόν τον ένδον έως εδάφους. Τοιούτω δε τρόπω καύσατε αυτόν. Αγάγετε υγράν πίσσαν και θείον και στέαρ χοίριον και μίξατε τα τρία και χρίσατε τας χαλκάς θύρας και επ'αυτάς πύρ επιβάλετε, και ούτως ο ναός καίεται" (Μάρκος Διάκονος, ό.π. 56.17)

Μάλιστα λένε, ''να τι οδηγίες έδινε ο Μάρκος''. Παρακάτω θα δημοσιεύσω ολη την σχετική περικοπή για να δούμε τι αφαίρεσαν από αυτήν οι κοπτοράπτες εχθροί της αλήθειας!!

(Το μπλε είναι οι παραλείψεις)

Ολόκληρο το κομμάτι...

''Burn ye the inner temple unto the foundation; for many terrible things have been done in it, especially the sacrifices of human beings. And after this manner burn ye it: bring liquid pitch and sulphur and fat of swine, and mingle the three and anoint the brazen doors and set fire to T55: them, and so shall all the temple be burned; for otherwise is it not possible. But the outer temple leave ye with the court. And after the burning, having purified the place, found there a holy church.' And he said also this: ' I swear unto you before God, otherwise may it not be done; for neither is it I that speak, but Christ who is within me.''

Μετάφραση...

''Καυσατε τον ναό μέχρι εδάφους. Για τα πολλά απαίσια πράγματα που έχουν γίνει μέσα ειδικά τις ανθρωποθυσίες. Και κατά αυτόν τον τρόπο καψτε τον. Πάρτε υγρή πίσσα και θείον και λίπος χοίρου και μίξατε τα τρία και χρίσατε τις χάλκινες πύλες και βάλτε φωτιά σε αυτές, και έτσι ο ναός να καεί. Διαφορετικά δεν είναι δυνατόν. Αλλά το εξωτερικό μέρος του ναού αφήστε με το προαύλιο. Και μετά το κάψιμο έχοντας αγνίσει το μέρος, ιδρύστε εκεί αγία εκκλησία. Και επίσης είπε ''Μαρτυρομαι σε σας ενώπιον του θεού, διαφορετικά να μην γίνει, ούτε εγώ είμαι που μιλώ, αλλά ο Χριστός μιλάει μέσα από μένα.''



Μάλλον ντρέπονται να πουν τι γίνονταν μέσα στον ναό. Για αυτό και το παραλείπουν. Γίνονταν πορνείες προς τιμή της Αφροδίτης. Αλλά και ανθρωποθυσίες, κατά τον βίο. Όμως αποκρύπτουν και το γεγονός ότι μιλάει μόνο για το εσωτερικό του ναού. Το εξωτερικό μέρος παρέμεινε άθικτο. Αν ο σκοπός του Πορφυρίου ήταν όντως η καταστροφή των ναών, γιατί να αφήσει το υπόλοιπο μέρος άθικτο;

Το πιο σημαντικό (κατά την άποψη μου) το άφησα για το τέλος. Πρέπει να δούμε τι προηγήθηκε. Διότι δεν έγιναν αυτά αυθέραιτα από τον άγιο Πορφύριο.

Ας τα δούμε μέσα από τον βίο του.

Στα χρόνια του Πορφυριου, στην Γάζα οι περισσότεροι ήταν οι εθνικοί. Οι χριστιανοί ήταν λίγοι, οι Εθνικοί έκαναν το βίο αβίωτο στους χριστιανούς συμπολίτες τους. Οι εθνικοί επιτίθονταν στον Πορφύριο όταν πήγαινε στην Γάζα.

Στο ίδιο κείμενο αναφέρεται...
''So the dwellers in these villages agreed together and strewed all the road with thorns and prickles, so that one could not pass by, and poured out filth, and made smoke of other evil­smelling things, so that we were choked by the stench and went in peril of being blinded. Hardly escaping therefore, about the third hour of the night we entered int o the city’’. (17)



Οι εθνικοί κατηγορούσαν τον Πορφυριο ότι ευθύνεται που δεν βρέχει...

''But in that year it fell out that there was a drought, and all they of the city imputed the thing to the coming of the blessed man, saying that ' It was revealed unto us by Marnas that the feet of Porphyry bring bad luck to the city''.

Ακόμα χρησιμοποιούσαν βία κατά των χριστιανών χωρίς αιτία...

''Thereupon strife arose between them, and the wicked husbandman calleth certain fellow villagers like unto himself, and they begin to beat the blessed Barochas with clubs; and taking him up half dead they cast him forth T21 out of the village into a desert place;'' (22)

Λόγω αυτών των γεγονότων, ο Πορφύριος ζήτησε αρχικά το κλείσιμο των ναών, και αργότερα την καταστροφή τους. Επομένως οι ίδιοι οι εθνικοί προκαλούσαν με την συμπεριφορά τους.

Ήδη, πολύ πριν ζητήσει το κλείσιμο των ναών και την καταστροφή τους, αρκετοί εθνικοί ήταν απογοητευμένοι με την θρησκεία τους (την ανυπαρξία των θεών).

Αναφέρεται στο ίδιο βιβλίο (κεφάλαια 19,60) ότι αφού επέμεναν επί επτά ημέρες να προσεύχονται στο θεό Μαρνά, για την κατάπαυση της ανομβρίας στη Γάζα, και αφου δεν είδαν τίποτα, έφυγαν απογοητευμένοι στις δουλειές τους.

Ψάξτε όλο τον βίο του Πορφυρίου. Πουθενά δεν λέει ότι ο Πορφυριος δίωξε εθνικούς. Το αντίθετο. Εκείνος διώχτηκε και με κίνδυνο της ζωής του αλλά και άλλων απλών χριστιανών. Στο βίο του αναφέρεται ότι οι εθνικοί κανονικά ασκούσανε την λατρεία τους στην περιοχή της Γάζας.

Ουσιαστικά πορνεία της Αφροδίτης έκλεισε και ναούς και αυτό λόγω της συμπεριφοράς των ιδίων των εθνικών.



Άξια οι νεοπαγανιστές κερδίζουν τον τίτλο του Πινόκιο. Και σε επόμενα θα πούμε και για άλλους Πατέρες περισσότερα...


Πηγή: exprotestant.blogspot.gr


(Σχόλιο Εγκολπίου: Η ιερά πορνεία ή αλλιώς ιεροδουλεία, εξ ού και το όνομα ιερόδουλη, ήταν επιβεβλημένη πρακτική στην αρχαία ειδωλολατρική  λατρεία... Τα ιερά της θεάς Αφροδύτης έσφιζαν από σκλάβες γυναίκες κάθε ηλικίας που ήταν υποχρεωμένες να πηγαίνουν με όποιον τις ζητούσε... 


Άλλοι ιερείς των ειδώλων έβαζαν τιμές αναλόγως την ηλικία και την ομορφιά της σκλάβας που εξέδιδαν, άλλοι όχι... Το διασημότερο πορνείο-ναός της Κορίνθου, φημιζόταν για τις ωραίες σκλάβες του και πολλοί, κυρίως πλούσιοι, μετέβαιναν εκεί για στιγμές απόλαυσης εν ονόματι της θεάς πάντα... Δεν χρειάζεται να μιλήσουμε για την ηλικία των εκδιδομένων γυναικών... Όριο ηλικίας δεν υπήρχε...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου